miten hyväillä miestä kenellä ei ole esinahkaa?
olen tapaillut jonkin aikaa miestä jolla ei ole. olemme nyt kerran olleet sängyssä jossa asian huomasin. tuli kamalan avuton olo. en tiedä miten sitä hyväillä kun ei ole mitään mitä liikuttelesi edestakaisin:) tää on ehkä tyhmä kysymys jonkun mielestä mutta en ole ennen vastaavaan tärmännyt niin olen ihan kokematon siinä asiassa täläisen miehen kanssa. olisiko jollain asiallisia vinkkejä.
Kommentit (6)
Ei mulla ainakaan ollut mitään vaikeuksia, en edes osannut ajatella että siihen pitäisi suhtautua jotenkin eri tavalla.
Kyllä siinä silti on vähän ylimääräistä nahkaa. Ja sitä paitsi eihän ympärileikkaamattomillakaan miehillä ole niin hirveästi liikuteltavaa, jos kalu on juhlakunnossa.
Mun mielestä paljon parempi ilman nahkaa, aina puhdas eikä muhi missään ihopoimuissa...
Nam, alkoipa taas tehdä suihinottoa mieli! Harmi kun mulla ei ole omaa (eikä sen puoleen vierastakaan) miestä...
" kalun käytössä" =) Se terskahan ei ole läheskään yhtä herkkä, jos on ympärileikattu tai nahka ei muuten yllä päälle. Hyväillä voit käsin tai suulla ihan kuten muutenkin. Kannattaa pitää terska kosteana, joko syljellä, rasvalla tai miehen omilla kiihotustipoilla, niin kosketus tuntuu paremmalta.
vedät kättä siitä terskan yli ja sillä ei tod ole väliä tuleeko se nahka mukana vai ei.
Ainakin mun miehellä ' varressa' on sen verran ylimääräistä nahkaa, että sitä voipi liikutella edestakaisin terskankin yli.
En kyllä tiedä, mitä tekisin, jos kohdalle osuisi ympärileikkaamaton mies :)