Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 17.3

17.03.2008 |

Tässä viimeviikon yhteenveto!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 82.9 kg, 0.0 kg, 11.9 kg, 2.2 kg,

19 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 85.5 kg, ( 75 kg), 87.1 kg, -0.8 kg, 6.6 kg, 1.6 kg,

5 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.8 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]

70.5 kg, 68.5 kg, ( 63 kg), 69.7 kg, -1.3 kg, 0.8 kg, 1.2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, 24.8 kg, 0.5 kg,

5 vkoa, ( huhtikuu ) , BMI: 20.7 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Hiiriemo [/b]♥[/color]

57 kg, 56.5 kg, ( 63 kg), 57 kg, 0.0 kg, 0 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 22.8 , ( 1.58 m )

[color=fuchsia][b] JB72 [/b]♥[/color]

77 kg, 75 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 75.5 kg, ( 65 kg), 76.0 kg, 0.0 kg, 13 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

Paino tammikuussa 88.6 kg

Tavoite aluksi 70 kg (lopullinen tavoite 60 kg)

[color=fuchsia][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

TAUKO.

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 2.1 kg, 12.2 kg, 4.8 kg,

22 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.4 , ( 1.65 m )

[color=fuchsia][b] Lempi [/b]♥[/color]

77.9 kg, 73.7 kg, ( 64 kg), 74.2 kg, -0.9 kg, 3.7 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.60 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 68.7 kg, ( 65 kg), 69.1 kg, -0.2 kg, 3.9 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.8 , ( 1.67 m )

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 87.5 kg, ( 85 kg), 88 kg, -1.9 kg, 14 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31.9 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 87.5 kg, -0.5 kg, 4.4 kg, 1.5 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 27.9 , ( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]

72.4 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 71 kg, 0.0 kg, 1.4 kg, 1.1 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Risella [/b]♥[/color]

65 kg, 64.5 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 63.7 kg, ( 58 kg), 64.2 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 0.5 kg,

2 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 23.6 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=2]

Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos !

[b]Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viime viikon tulos oli: 63.3 kg [/b]

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Nolaana : -1.9 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ -2 ¿vkoa:.. Napos

2. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. hiiriemo

3. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen

4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Lempi05

5. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Momentti

6. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Nolaana

7. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Risella

8. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Unnika

9. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Pommeriina

10. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Ragna

11. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. ElsaAlice

12. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JB72

13. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Chicky

14. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Henniina

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga

16. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

18. sija =>¿ 19 ¿vkoa:.. Allakka

19. sija =>¿ 22 ¿vkoa:.. Körömölli

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, hiiriemo, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Körömölli, Lempi05, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ragna, Risella, Unnika, Volga

Laihduttajia: 22

Painomme oli alussa: 1831 kg

Painamme nyt: 1656 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1623 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -4.2 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 42 kg

Kokonaispainonpudotus: 175 kg

Matkaa tavoitteeseen: 33 kg

[/color][/size]

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ekana puntari- 68.6 kg maanantaina eli puoli kiloa lähtenyt. ihan ok siis.

kiitokset minleelle vaivannäöstä- minulla sopii välitavoite tuo vaikka jotenkin hurjalta kuulostaa. mulla kun se jumi tuppaa tulemaan näihin kiloihin..

elsaAlice- jotenkin kyllä samaistun. hurja tarina sulla. mulla löydettiin vastikän ihan liian korkea verenpaine- alapaine pyörii satasessa. pian aloitetaan lääkkeet. on se aiemminkin ollut alapaine koholla mutta tämä oli jo ihan uutta että aina yli 90. nyt sitten tiputellaan painoa ja vältetään suolaa...

täällä lapset kipeinä ja mies ulkomailla työmatkalla neljättä päivää. ihme että tänne edes kerkesin...

Vierailija
22/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille78 tervetuloa. (minäkin olen uusi täällä).

Napos voin lohdutukseksi sanoa sinulle, että minäkin lukeuduin niihin laihduttajiin, jotka ei ikinä oikeen saa motivoitua itseään mihkään ryhmäjumppaan tai kuntosalille. Ensiksikin mieheni on lähes 18 tuntia töissä päivässä ja viikonloppusinkin välillä. (rekkamies).

Olen yrittänyt motivoida itseni tuohon hyötyliikuntaan. Eli käyn mahd. paljon kaupassa kävellen...kantaen ostokset kotiin. Vien meiän 5-vuotiaan tarhaan bussilla mut kävelen kotiin. (3km). Iltasin joskus riehaannun muksujen kans " tanssimaan" smurffihittien ja muiden lasten laulujen tahtiin ja omistan mä kuntopyörän jota yritän kerran tai pari viikossa polkea. Minä siis lähinnä luotan ja uskon painoni tippuvan hyötyliikunnan ja ihan arkisten touhujen parissa.

Enkä tietenkään halua väheksyä niitä, jotka ehtivät ja jaksavat kuntosaleilla käydä. Jokainen vaan hakee itselleen sen miellyttävimmän ja sopivimman tavan liikkua.

Eniten tässä mietityttää se, että kuinka sen painon sitten sais pysymään siinä saavutetussa tavoitepainossa? Siinä se urakka sitten vasta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

65.5 tämän aamun luku. Viimeksi olen tainnut ilmoittaa tänne 64.2. Eli sen verran tuli korkojen kera takaisin sairasvuoteella ja kahden viikon liikuntapaussilla. Mutta ei edes kovin paha! (lohdutan itseäni). Välillä puntari näytti pahempiakin lukemia..! Tästä hyvillä mielin alaspäin - toivottavasti on myötämäkeä edessäpäin.

Risella : minunkin mieheni on rekkamies. Viime yönäkin lähti kahdelta ja kotiin on odotettavissa vasta illalla - ehkä seitsemän-kahdeksan maissa. Lauantain on yleensä poikkeuksetta vapaalla, mutta sunnuntain usein töissä, kuten männä viikonloppunakin. Se hyvä puoli

tuossa duunissa kuitenkin on, että vapaapäiviä osuu sitten keskelle viikkoakin, ja kun kahden viikon työvuorolista tulee, otan sen heti käteen, menen nettiin ja varaan itselleni sen mukaan liikunnat kuntosalilta. Ja lenkille pääsen vaikka joka ilta - tosin myöhään - kun mies on tullut kotiin. Tänään voisikin olla juoksulenkin paikka!

Pirteää keskiviikkoa kaikille!

unnika (ei nyt enää niin kovin mur-mur ;) )

Vierailija
24/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin käydä sauvakävelylenkeillä ja kuntosalilla. Se ei vaan ole onnistunut pitkään aikaan. Ehkä sitten joskus taas kun lapset on isompia. Mun pitäis kaivaa taas toi mun askelmittari taskun pohjalle ja alkaa kerätä niitä hyötyliikunta askeleita. Mulla on kyllä tarha, kaupat niin pitkällä ettei voi edes ajatella menevänsä kävellen. Mutta voihan sen autonkin parkkeerata vähän kauemmas ja itse asiassa niin mä kyllä teenkin aika useasti.

Mä sain aikoinaan painon pidettyä kurissa tekemällä kävelylenkkejä. Yksi hyvä konsti on myös se että käy kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa vaa' alla ja heti kun paino nousee yli kaksi kiloa niin tekee asialle jotain.

Vierailija
25/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kiitos Minleelle! Mulla taitaa tuo seuraava välitavoite 65 ja jotain? olla aika kaukainen haave;) Että jos laittaisit seuraavaksi tavoitteeksi sen 68kg, jonka ajattelin itselle lopulliseksi tavoitteeksi ja jos siitä haluan vielä luirummaksi niin katsotaan sitten....Mä olen ollut reissussa ja nyt on niin hirvee fiilis ku on tullu kaikki pudotetut grammat takas ja on niiiin vaikee ottaa itteä taas niskasta kiinni....vali, vali!!!!! Tosin varmaan helpolla lähtee ku tulikin niin tujauksessa, toivottavasti! Kuntosali ja lenkkeily kyllä maistuu, mutta kun maistuu kaikki muukin;) Ja loppupelissä tuntuu että toi syömishommeli on kyllä kaiken aaa ja ooo tässä hommassa, vaikka kyllähän se liikuntakin aina on plussaa ja tuo etenkin hyvää oloa.

Niin ja useampi uusikin oli tullut porukkaan, että tervetuloa tasapuolisesti kaikille! Ilmottelen oman vaakalukeman loppuviikosta.....jahka uskallan vaaálle mennä. Iloista pääsiäisen aikaa kaikille ja munia kohtuudella.....varsinkin niitä mignomeja vai mitä ne nyt oli;)?

T:Ragna

Vierailija
26/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin aamulla kirjoittaa tuosta mun välitavoitteesta viikolle 22 (toukokuun loppu). Se oli tuolla listoissa muistaakseni 60.9, mutta kun tuli tuo sairastelu väliin ja sen myötä takapakkia keventymiseen, voisin ottaa tavoitteekseni maltillisemman 62.5 kg. Siihen on tämän aamun lukemasta matkaa tasan kolme kiloa ja luulen, että siinäkin on mulle kylliksi tekemistä! ;) Tsemppi on kyllä taas vitosvaihteella päällä, kun tuntee, että on taas terve ja jaksaa!

terkuin unnika

Vierailija
27/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mä oon aika hyvä hyötyliikkumaan. Jätän aina auton kauas parkkiin, vien roskia yhtenään, teen mielelläni lumitöitä, käyn kaupassa kävellen jne. Lisäksi kotona koko ajan värkkään jotakin. Välillä tuntuu, että voisin joskus rauhoittuakin :).

Vierailija
28/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi... on päiviä ja päiviä... eilen tää alkoi muutamalla viattomalla suklaalla ja tänään olen jatkanut pullalla ja keksillä...sekä pähkinöillä. Eipä ole taas laihdutusfilikset katossa, mutta kyllä täältä taas kaidalle tielle asetutaan --ehkä huomenna? (tällainen epäröivä tunnelma tänään ei li kovin hyvä lähtökohta...?)

ElsaAlice: onpa sinulla tosiaan melkoiset panokset pelissä! Onko sinulla hyvä ennuste, jos paino ja kolesteroli pysyvät hyvinä? ...vedit kyllä meikäläisen ihan sanattomaksi... Repullisen tsemppiä ja uskoa itseesi toivon sinulle! Olet oikealla tiellä!

allakka, Risella ja unnika pohdiskelivat hyötyliikunnan merkitystä...Arvostan kovasti teitä, joiden on pakko kulkea autolla tai mahdollisuuksia kuntosaleihin ym. ei ole, mutta silti löydätte mahdollisuuden hyötyliikuntaan! Itse kyllä liikun täällä kotioloissa lähes kaikki matkat kävellen, pääsääntöisesti myös kauppareissut, sillä vaunuillen ja isompien pyöräillessä saadaan kaikki liikuntaa ja raitista ilmaa, mutta en kyllä osaa soveltaa samaa muihin oloihin! Pohjoisessa kotiseudulla käydessäni saatan nimittäin oikeasti istua viikonkin niin, etten liiku lainkaan, kun ei ole minne mennä! Onneksi loma on niin harvoin ja elämä vain tätä arkea pääasiassa!! ;D Ja ihan oikeasti tarvitsen välillä toisten vetämiä liikuntajuttuja, jotta saan taas itseeni virtaa ja " niskasta kiini" . Sitten taas maistuu vastapainoksi se hyötyliikuntakin.

Mutta niin se kyllä on, että vaikka liikuntaa kertyisi kuinka paljon, kyllä sillä ruoalla vaan on suurempi merkitys. Olen elävä esimerkki siitä, että liikuntaa kovasti harrastamalla paino kyllä pysyy suunnilleen samoissa, mutta ei se kyllä laske! Että tarttis tehrä jotaki sille herkuttelulle... ympyrä on sulkeutunut.

sekavissa fiiliksissä syntyi sekavaa tekstiä, sorryt!

terveisin pullahiiri-emo

Vierailija
29/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka sen kolme kertaa päivässä? ;) Ja kaikki se aika on pois syömisestä! :D

Hiiri-emo : ajattelin juuri kertoa, että leivoin äsken muksuille pikkuleipiä syömättä itse ensimmäistäkään! Ja kohta nakkaan loput pakastimeen kunhan ovat vetäneet niitä tarpeeksi napaansa. Poissa silmistä, poissa mielestä. ;) Ja myös minä olen pohjoisesta kotoisin, Oulun seudulta. Asuin siellä 29 vuotta ja muutin tänne Päijät-Hämeeseen tuossa vuodenvaihteessa. Hyvin sitä on täälläkin elelty - tosin nämä ihmiset täällä ovat todella hämäläisiä (hitaita?), kun esim. naapureista ei ole vielä juurikaan havaintoa minkäänmoista! :) Pohjoisessa oltiin naapurien kanssa niin hyviä tuttuja, että päivittäin juteltiin, käytiin kahvilla jne. Omakotitaloalueita molemmissa päissä Suomea.

Muutenkin eilinen ja tämä päivä sujunut mainiosti syömisten kanssa - olen tosi, tosi positiivisella asenteella liikenteessä nyt. Ainakin tänään. Huomisesta en uskalla vielä sanoa mitään, mutta nyt tuntuu hyvältä!

Kyllä minunkin mielestä syömisillä on suurempi merkitys laihtumisen kannalta kuin liikunnalla. Se on kaiken perusta. Mutta sen olen ollut ainakin itsestäni havaitsevinani, että kun liikun paljon ja saan sitä kautta tietyn tsempin ja fiiliksen päälle, ei tee läheskään niin paljon mieli pistää syömisiä plörinäksi ja langeta jokaiseen polulle aseteltuun herkkuansaan. Liikunnasta saa hurjasti potkua ja tahdonvoimaa järkevään syömiseen. Mulle tuo kaksi viikkoa liikkumatta oli aika piinaa - toki ekan viikon olinkin niin sairas, etten olisi edes jaksanut, mutta toisella viikolla alkoi olla jo niin syyllinen olo - aivan kuin olisin jollekin vastuussa liikkumattomuudestanni! - , että oli kyllä helpotus päästä maanantaina pyöränsatulaan ja hikoilemaan se 50 minsaa ankarasti ja oman kestävyyden äärirajoilla. Heh - hassu, hullu ihminen! Oikeastikin mun omaohjaaja pystyy tarkkailemaan mun käyntejä salilla ja kun en ole kahteen viikkoon käynyt, sillä vilkuttaa punainen valo mun nimen kohdalla tietsikkanäytöllä ja silloin se ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa, että mikäs nyt mättää? :) Ei kyllä ehtinyt mulle soittelemaan - tai itseasiassa tiesi, mikä oli syynä.

Mutta näin! Tulipa taas pieni romskun alku tästäkin sepostuksesta... Sooo-riii! ;)

Nyt latomaan puita takkahuoneen tulipesään. Keittiö onkin jo ihanan lämmin, kun ehdin jo leivinuunin kuumetamaan. Ja pikkuleivät tuoksuu, mutta tällä kertaa päätän tulla kylläiseksi pelkästä tuoksusta..hih-hih! Voittajana on kiva olla.

unnika

Vierailija
30/46 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pituutta 170 ja painoa 67 Kg. Tavoite painoni on 62 kiloa näin aluksi.

Motivaatio täysi nolla,joten kaikki positiivinen tsemppaus tervetullutta.

Vierailija
31/46 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässy ilmoittaumaan ku netti on ollu poikki.....aatelin et ilmotan sit vasta ensviikon maanantaina painon ku ei auta nyt näin loppuviikosta sitä ilmoittaa.....

Vierailija
32/46 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takas ruotuun!

Henniina tässä on ollut karkuteillä ja varsinaista lihotuskuuria on tämä aika ollut! Minlee älä vaan poista minua listoilta, tartten tätä joka viikkoista ilmoittautumista, jotta pysyisin kurissa. Liikunta on muisto vaan, joskus helmikuussa kävin kerran lenkillä, ei yksinkertaisesti aika riitä työn ohella. Paino kävi välillä jo 61 kg!!!! Syötiin vaan ulkona ja ei kovinkaan kevyesti. Paino nyt 59,5kg. MUTTA uudet housut, joihin sutjakasti mahduin vuoden alusta, ovat nyt ahtaat ja epämukavat. Eli vyötärölle kertynyt tavaraa, argh!

Mulle passaa edelleen se tavoite 22 viikolle 58kg. Vaikeampi näköjään päästä sinne kuin kuvittelinkaan... En ehdi edes pinoa lukea ja uusia on tullut paljon mukaan, todella mainiota! Pääsiäisenä jos vähän tahti hidastuisi ja saisi lueskeltua teidän kuulumisia niin kiva olisi :)

Minulla on niin kiirus nyt kun me ostettiin uusi talo, se siis valmistuu toukokuun loppuun ja kaikki sisustus hommelit pitää itse valita (tapetit yms seinäpinnat, parketti, keittiökaapistot, kaakelit) niin ne teettää työtä. Itse myytiin vielä tämä entinenkin ilman välittäjiä, niin siinäkin oma hommansa, sit pitää vielä töissä käydä ja keretä nauttia oman lapsensa kanssa olostakin. Aika ei vaan riitä! Mutta onneksi toukokuussa helpottaa. Olisipa ihana olla tavoitepainossa sitten uuteen kotiin muutettaessa -no yritetään!

Pääsiäisterkuin Henniina

33/46 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on viikko kulunut taas hurahtamalla ja elellään jo loppuviikkoa mikä on sinänsä kiva juttu, että pääsiäinen tietää yhteistä aikaa perheen kanssa, joka on nykyisellään vähissä..tosin nytkin olen sen lauantain töissä, mutta onhan tässä niitä päiviä silti :o)!

Viikko on sujunut mallikkaasti pisteissä pysyen, mutta liikunta on ollut ihan nollissa..tosin pidänkin tuota pisteissä pysymistä tärkeämpänä omalla kohallani..liikunta on ekstraa sitten jos/kun sille aikaa jää :o)!

Henniina-:Hieno juttu, että oot edelleen menossa mukana..kiirettä näyttää pukkaavaan itse kullakin..tsemppiä laihiksen, työn, perheen ja talosuunnitelmien yhteensovittamiseen :o)!

Kaikille mukavaa Pääsiäistä toivottelee körömölli

Vierailija
34/46 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän iloiseen joukkoon vielä yksi pudottaja?!

Meidän vitosen maratoonarien-ryhmä hiipui pikkuhiljaa ja yksin on tosi vaikea tsempata itseään. Jos siis huolitte mut, niin aivan mahtava juttu!

Mikä päivä teillä on tuo punnitus ja mitä muita tietoja tarvitsisi kertoa?

Mulla on pituus 168cm ja paino tällähetkellä 60,9kg. Tavoite olisi päästä 58kg.

Vierailija
35/46 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullapa ei enää paljoa pudotettavaa olekaan. Loppukiriä vaille valmis :).

Meillä jokainen käy puntarilla itselleen parhaiten sopivana päivänä. Minlee tekee yhteenvedon ja tuolla Sisunaiset 10.3 -pinon alla sivulla 2 minlee kertoo tarkemmin siitä. Viime viikolla tuli useampi uusi mukaan.

Hyvää pääsiäistä sinulle ja kaikille meille!

Vierailija
36/46 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappiin mennyt viikko, syönyt kevyesti ja urheillut jotakin joka päivä ja pudotusta vain 300g... No ei aina voi voittaa! Pitäisihän sitä olla iloinen kun on pudotusta, mutta mutta!

Eli paino tänään 87,2kg

Vierailija
37/46 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lukenut koko pinon ja joka päivä käyn täällä, mutta olen niin laiska kirjoittamaan:)

Hienoja pudotuksia ja monella alkaa olla todella vähän pudotettavaa. Itselläni lopulliseen tavoitteeseen vielä piiitkä matka!

ElsaAlicelle tsemppiä, hurjalta kuulostaa sinun tarina, (ei tainnut mennä nikki ihan oikein) minulla on verenpainetauti ja lääkitys ollut nyt vuoden ja lääkkeitä on kokeiltu monia, mutta nyt tämä viimeisin lääkitys joka mulla on on saanut paineet pysymään hyvinä. Että mulla on kans elämäntaparemontti menossa ja pääsyynä juuri tämä, vaikka todennäköisesti en pääse lääkkeistä ikinä eroon mutta ei sitä koskaan tiedä. Mulla alkoi tämä niin että ekassa raskaudessa oli lievä raskausmyrkytys mutta paineet laskivat kun vauva saatiin maailmaan sitten aloin odottamaan toista lasta ja loppuraskaudessa todettiin kunnon raskausmyrkytys ja synnytys käynnistettiin rv 37 ja sen jälkeen ei paineet enää ole laskeneet.

Äidilläni on ollut sama homma, lääkkeet jäivät hänelle ensimmäisen raskausmyrkytyksen jälkeen ja edelleen syö lääkkeitä ja äitillä ikää jo 62v.

Minulla paheena on lisäksi tupakka , tiedän kyllä että se pitäisi lopettaa eihän se kenellekkään terveellistä ole mutta ei varsinkaan minulle. Yrittänyt olen monta kertaa ja harmittaa kun olen aloittanut uudestaan. Molempien lasten odotusaikana olen tietenkin ollut polttamatta toisella kerralla 1,5 vuotta ja toisella 1v3kk eli todella järkevää on ollut aloittaa uudestaan!!! Olen päättänyt että kun pääsen tavoitepainoon ja tasapainoilen jonkin aikaa niin sitten jää tupakka pois!

Onko täällä muita jotka polttaa?

Vierailija
38/46 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko-iltana puolituntinen juoksulenkki, torstaina flowride cardiossa ja tänään lähdin jo puoli ysiltä aamulla juoksemaan, puolituntinen jälleen. Oli NIIIN ihanan aurinkoinen ja kirkas ilma, että se minut houkutteli reippailemaan. Raitishan tuolla oli, mutta sekin ongelma vaihtui pien hien virtaamiseen.. :)

Mulla tuo ruokapäiväkirjan pitäminen on ollut tosi hyvä juttu tällä viikolla, ja meinaan kyllä jatkaa sen pitämistä! Vettäkin tulee juotua aivan eri tahtiin. Tänään muu perhe mussutti Hesburger-aterioita ja minä söin kanasalaatin talon kevyellä kastikkeella - namskis! Lämmin ruoka jäikin tänään sitten mun osalta väliin, mutta onneksi näitä päiviä on harvemmin kuitenkin.

Vaaka näytti tänään jo paljon armollisempia lukemia kuin mitä ilmoitin tänne tämän viikon lukemaksi, mutta palaan sen asian tiimoilta sitten maanantaina tänne ja toivon, että lukema olisi säilynyt edelleen armollisena. ;) Kyllä sen tällä tahdilla pitäisi säilyä! Vitsiläinen kun olenkin mielissäni tästä uudesta virtapiikistä, jonka sain varmaankin omaohjaaja-tapaamisella maanantaina. Mua osattiin sopivasti moittia ja samaan hengenvetoon kannustaa - keppiä ja porkkanaa, näyttää tehoavan minuun...

Huomenna saammekin veljeni perheineen meille kylään tuolta pohjois-Suomesta asti. Ja toisenkin veljen perhe tuolta pääkaupunkiseudulta lienee tulossa - niin harvoin veljekset näkevät toisiaan pitkän välimatkan vuoksi, että kaikki tilaisuudet pyritään käyttämään hyödyksi. Koolla onkin sitten huomenna kahdeksan serkusta (plus yksi mahabeibi), iältään 1-7-vuotiaita. :) No, täällä on lääniä melskata!

Tänään kävimme koko perheellä pienen lenkin ja sen jälkeen - pyhäpäivästä huolimatta - siivosimme koko talon läpikotaisin (mies imuroi ja minä moppasin!) ja sen päälle saunoimme reippain mielin. Nyt raukea, väsynyt olo. Täytekakkupohja pitäisi vielä tälle iltaa pyöräyttää huomista varten. Eli sen kimppuun! Itse en kyllä meinaa esikoisen 8v.synttärikakkua maistaakaan! :D

unnika

39/46 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös iltaraportin paikka ;o) eli päivä on taas sujunut vallan mainiosti..lasten suklaamunista ja vierastarjottavista huolimatta ja hyvillä mielin hypähdänkin aamulla vaa´alle ennen töiden alkua ja tuun sitten iltasella raportoimaan tuoreet lukematkin :o)!

~Köris~

Vierailija
40/46 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silmät ristissä eirttäin kehnosti nukutun yön jäljiltä... tyttöä ei olisi nukuttanut, vaan neljän jälken jo ihan tikkana seuruteli ja matki, kun hyssyttelin " shhh..." ;D Kyllä oli omaakin syytä huonossa unenlaadussa, kun illalla miehen kanssa salaa kaikenlaista herkkua kaivoimme kätköistä. Mutta hauskaa on välillä istua ja katsella telkkaria ja herkutella yhdessä!

Silloin maanantaina kirjoittelin, että voi kun aina olis maanantai-fiilis, selainen, että pystyy mihin vaan... (ja sellainen kuin unnikalla, kateeksi käy!) olen taas tämän viikon ollu enemmän ja vähemmän retuperällä, eilinen oli kellä oikein totaalinen vapaapäivä, mutta muinakin päivinä olen löysäillyt luvattoman paljon... ja vielä näitä pyhiä ja munia edessä!

Hauska lueskella juttujasi unnika, ollaan samalta suunnalta, tosin Oulusta matkaa minun kotiseuduilleni vielä monta sataa kilometriä, mutta " samoilta nurkilla" :D Ollaan asuttu täällä uudellamaalla kemmenisen vuotta, ja itse olen tänne kyllä ihan kotiutunut, kotiseuduilla ei ole edes ketään vanhoja kavereita, kaikki muuttaneet pois. Kurjaa on tietysti, kun isovanhemmat on niin kaukana. Täällä asuu paljon ihmisiä, jotka on muuttaneet muualta, ja paljon ystäviä olen saanut näinä " etelän vuosinani" ...

No niin, nyt kukkuu hereillä jo koko aamuvirkku pesueeni, täytyypä mennä aamupalaa laittelemaan...

-hiiriemo-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme