Marraskuun Maitonassut vko12
Kommentit (88)
Mulla ei ole kokemusta tuosta testistä, mutta eikös tuo ihan selvä viiva ole!!! Onnea!
t. iiiik
Anteeksi nyt, kun tunkeudun teidän marraskuisten palstalle, mutta piti vaan tulla kommentoimaan! Kuules Koralli, mun silmät ei valehtele: tuossa ON viiva :) Aivan hirvittävän järkyttävän suuri määrä onnentoivotuksia!!! Testaa nyt mielenrauhan saavuttamiseks viä huomenna, mutta kyllä tuo nytkin jo PLUSSA on! Ja ymmärtääkseni ne aika harvoin noin päin " valehtelee" nuo testit ♥ ONNEA!
.:Naranja:.
...AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI SULLE KORALLI!!!!!!:))) Olo on varmasti epätodellinen mut kun teet uuden testin aamulla näet että silmäsi eivät valehtele!!!:) Valtava määrä tarriksia matkaan..voi miten ihanaa!!!!!;)
Mul on öklön omituinen olo, mut niin on myös ollu monesti ennen tätiä, eli katellaan..muuttopuuhat duunis jatkuu ni ei niin ehdi asioita miettimään!
Kukas se toinen testailija tälle aamulle olikaan???Tuu kertoon kuin kävi!!!
Mukavaa pakkaspäivää kaikille!!
tinsku kp28/24-28 yk3
Testattu on ja ihan selvä nega. No ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. Katselen varmaan loppu viikosta, ehkä torstaina tai perjantaina.
Ei oikeastaan ollenkaan toi nega hetkauttanut, mistä olen yllättynyt.
T:Vacsuli kp 27/30-40, yk5
..on nii sairaan lyhyt toi muisti, et vaik just olisin tekstejä lukenu ni sit nimet unohtuu ku alkaa ite kirjoitteleen..No joo, mut musta toi sun tilanne näyttää hyvältä, en tarkoita et nega olis hyvä juttu, vaan sitä et kun olet noin rauhallisen oloinen ja odottavalla kannalla..se voi oikeasti tarkoittaa sitä että plussa vielä loppu viikosta tulee. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?..Raskaushan tekee olon seesteiseksi...;)
Nyt tarttis alkaa laskujen maksuun..
..Nii ja mun lämmöt on taas 37..lämmöt on sahannu ees taas viimeisen viikon aikana..
tinsku
Mitä ihanaa nää mun vanhat silmät näkikään heti aamun ja viikon alkajaisiks... Korallilla plussa!!! Jeee!!! Ihanaa, upeeta!!!! Voi Koralli, tippa silmässä täällä mullakin =) Täytyy sanoa, että täysin oikeeseen osoitteeseen löysi se plussa!! Sydämelliset onnittelut ja * ison iso hali*!!!!
[color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color]
Terveisin Nippara (joka kaikesta huolimatta näköjään käy täällä välillä vilkuilemassa...) kp17/28-36 yk19
Onnea hurjan hurjan paljon!!! Kyllä tuo todellakin plussa on!!! Todellakin tuli plussa oikeaan osoitteeseen!!!!
).( Täti tiputti minut marraskuisista lauantaina. Perjantai-iltana alkoi tuhruttelu, mutta silloinkin vielä elättelin toiveita, että jospa se ei tarkoitakaan mitään. :( En tiedä vielä viitsinkö pinoutua joulukuisiin. Itkin koko perjantai-illan. Jostain syystä tällä kertaa otti tosi koville.
-Annique, kp3/24-29, yk14-
Palaan vielä marraskuisten puolell katsomaan. Hurjan paljon onnea Koralli!!! =) Mahtavaa! Vihdoinkin..! Mitkä kp:t sinulla nyt on?
ei meinaa työnteosta tulla yhtään mitään...
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli
http://www.fertilityfriend.com/home/koralli
Tuossa nuo mun lämpökäyrät. Kumman tasaiset lämmöt oviksen jälkeen, se mua ihmetytti joku päivä sitten. Ehkä se oli jo merkki, jota en vaan tajunnut.
Koralli73 kp 25/n.26-27 dpo13 yk21 (ei tässä vielä mitään raskausviikkoja uskalla laittaa, kun menkatkaan ei ole siis vielä myöhässä...)
ps. KIITOS ONNITTELUISTA!!! Te ootte niin ihania!!! Mä en tiedä miten olisin jaksanut tätä pitkää yritystä, ellei täällä olis niin mukavaa porukkaa seurana. Mä niin toivon teille kaikille plussia!!!
nyt pakko ruveta töihin, palailen illemmalla...mahdollisesti käväisen apteekin kautta...
Siis tuo on plussa,ihanaa!! Vihdoinkin,kyllä en ole koskaan saanut tuohon testiin väärää plussaa.Mut aconiin taas olen. Joten luottaisin tuohon ihan satasella.
Sait kyllä mulle kyyneleet silmiin,ihanaa!!!Nauti nyt koko sydämmellä ,tästä pienestä salamatkustajasta.
Tari ja tyttö 5kk
Onnittelut täältäkin! Ihan mahtava juttu! :)
ÄLÄ NYT MASENNU, mutta mä olen saanut Clearbluella vääriä positiivisia. Siis ihan niin että samana päivänä veritesti oli nega ku Clearblue oli aamulla näyttänyt haaleaa viivaa. MUTTA, ne viivat ei ollu noin vahvoja ku toi sun, kyllä mäkin uskon että tuo on oikea plussa.
Olen todella onnellinen sun puolesta!
t. kanssakuumeilija Groove (ent. Majita)
Varmasti aika mahtava tunne saada plussa, etenkin noin monen yk:n jälkeen :)
En masennu, mä oon kans lukenu, että clearblue ei välttämättä olis ihan se luotettavin testi. Mut en oo tienny että mimmosia vääriä positiivisia viivoja sillä ihmiset on saaneet. Mä toivon, että tuo mun viiva on oikea. Ainakin se tuli heti. Eikä tarvii tihrustaa. Mut kuten sanottua, mun mieli ei rauhotu, ellen saa jollain toisellakin testillä plussaa.
Ja sen kyl sanon, että jos tuo CB:n plussa on väärä ja muut testit näyttää negaa, niin mä en tiedä miten selviän senkin yli. Tai pakkohan se on. Ja voihan täs muutenki sattua vielä vaikka mitä, kun ei menkatkaan ole vielä myöhässä.
Mä ostan varmaan apteekin tyhjäksi eri merkkisistä testeistä...
Pakko oli tulla tänne kurkkimaan joko uskot siihen itsekkin! =)
Ei tuo tuosta enää muutu, niinkuin aamulla laitoin siihen erittäin sekavaan meiliinkin niin mullakin oli hyvä kutina sun lämpökäyrästä asti ja koska yk nyt sattu olemaan sama kuin se mun SE yk niin pakkohan sen on olla näin!
Laitahan illalla sitten kuvia seuraavista merkeistä, kiva niitä on katsella vaikka se ei tuosta enää muutu, ei varmasti!
Miljardi halausta!
piipaa ja neiti 4vrk
Pakko tulla onnittelemaan Korallia, vautsi!!!!
Mulla on aika huonoja kokemuksia ko. testistä ja itsekkin varmistelisin vielä toisella merkillä (mielenrauhan takia).
M U T T A toi on kyllä niin selvä plus-merkki ettei epäilystä :D
Oliko sulla jotain erityisiä oireita tässä kierrossa?
Tutti yk21 ;)
Jättisuuri virtuaalihalaus! Ihan mahtava uutinen! Mä oon aivan pyörryksissä ja onnellinen sun puolesta!
Onnea, onnea, onnea!!!
Ja Piipaalla on jo vauva sylissä. Onnea! Oih, näitä uutisia!!!
AnniHelen@ kp5 yk15
Ja samoin kiitokset kaikille mua tuolla toispuolella onnitelleille! =)
Mä en nyt millään malta pysyä täältä poissa! =D
Minä täällä itkeä tihrustan töissä, kun olen NIIN onnellinen puolestasi!!! Siis aivan mahtavaa, käsittämätöntä ja uskomatonta :)) Olen niin kauan jo toivonut sinulle plussaa, kyllä niistä clomeista on nyt ollut sinulle apua! Aivan ihanaa!!! Paras uutinen pitkiin aikoihin! :) Nyt vaan oikein paljon tarrasukkia pikkuiselle, että jaksaa olla mukana menossa marraskuuhun asti! Olet tämän ansainnut! :)
Rizza kp 4/30-32, yk 23, 4. clomikierto päällä...
Hurjasti onnea!! Kyllä tuo ihan selkee plussa minusta on. :) Oon tosi onnellinen sun puolestas. :):)
Ja piipaalla jo vauva sylissä. Niin se aika rientää. :) Musta tuntuu, että ihan vastahan me suakin saatiin onnitella plussatestistä. Paljon onnea uudesta perheenjäsenestä! :)
Mä oon itkeny koko aamun hysteerisenä....
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/IMG_3665.jpg
Voiko Clearblue näyttää väärin? Mä en missään tapauksessa usko yhtään mihinkään, ennen kuin olen tehnyt huomisaamuna toisen merkkisen testin.
Peljättää aivan kamalasti, että tuo testi näyttää väärin.