Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 39 v, painoa 124 kg ja +++

Vierailija
27.11.2008 |

Huh, mitenkähän tästäkin hengissä selvitään. Kerkisin jo iloita kun kuopuskin on eskarissa että elämä helpottaa jo lasten osalta. Ei päivähoitoon kuskausta, jne.

No, ei osaa aikuiset ihmiset ehkäistä. En tiedä miten uskallan ees miehelle kertoa, sille kolmas, mulle neljäs..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootpa topakka tyttö... mikäs on pituus? toivottavasti enemmän kuin 150cm...

Vierailija
22/30 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ap kovasti! Niin ja onnea :-)

Itse noudatan raskausdiabetesruokavaliota ´(aika lähellä itse asiassa hyväkarppausta lukuun ottamatta tiukkaa rasvamäärän kontrollointia). Painoa ei ainakaan vielä ole tullut yhtään lisää, ja verensokerit ovat pysyneet tosi hyvinä.

Onko sulle ap tehty jo sokerirasitus? Tuo jano-asia kuulostaa musta pikkuisen hälyttävältä ja voisi viitata korkeisiin verensokereihin.

Sille joka ihmetteli ylipainon riskejä: ylipaino moninkertaistaa raskauden aikana esim. raskausdiabeteksen ja raskausmyrkytyksen mahdollisuuden -> molemmat haitallisia niin äidille kuin lapsellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin karppaan, ja voisin kuvitella, että hyväkarppaus olisi raskaana olevalle hyvä juttu, olipa ylipainoa tai ei. Ei ainakaan tule kiusattua sokeriaineenvaihduntaa suotta.

Vierailija
24/30 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ap kovasti! Niin ja onnea :-)

Itse noudatan raskausdiabetesruokavaliota ´(aika lähellä itse asiassa hyväkarppausta lukuun ottamatta tiukkaa rasvamäärän kontrollointia). Painoa ei ainakaan vielä ole tullut yhtään lisää, ja verensokerit ovat pysyneet tosi hyvinä.

Onko sulle ap tehty jo sokerirasitus? Tuo jano-asia kuulostaa musta pikkuisen hälyttävältä ja voisi viitata korkeisiin verensokereihin.

Sille joka ihmetteli ylipainon riskejä: ylipaino moninkertaistaa raskauden aikana esim. raskausdiabeteksen ja raskausmyrkytyksen mahdollisuuden -> molemmat haitallisia niin äidille kuin lapsellekin.

Ja kiitos onnitteluista! Mulla onneksi ollut aina liiankin matala verenpaine.

Vierailija
25/30 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoisetkin voivat saada yllä-ylläri aivan terveitä lapsia xD

mutta joku kyseli niistä riskeistä ja tässä jo muutama mainittiinkiin. (raskaus-diabetes, toksemia ym.) Lisäksi synnytyskomplikaatiot ovat yleisempiä ja leikkauskomplikaatiot vielä yleisempiä, jos sektioon joudutaan. Vauvat ovat keskimäärin isompia, vaikka raskausdiabetestä ei olisikaan kiinni saatu... ja usein aivan "sokeri-vauvan" näköisiä. Siksi kannattaa kyllä dietit ottaa vakavasti, mutta muistaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti.

Jos aikaisemmat raskaudet ovat menneet hyvin, todennäköisesti tämäkin menee, joten turha stressaaminen pois ja nauti olostasi :) Muista harrastaa paljon liikuntaa! Uintia ja reipasta lenkkeilyä. Saattelet muksut kouluun jne. sitten kun pääset äippälomalle...

Vierailija
26/30 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NP yli 4 mm, tänään lvp.

Nyt sitten ootellaan jännityksellä tuloksia pari viikkoa! Peukkuja pyydän!

Kiitos, t: ap

maanantaina, kaunis pieni poika =(

Vierailija
27/30 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat?

Avasin ketjun vain lukeakseni taas päivityksesi, sillä olen jostain syystä osunut aina silloin paikalle, kun kirjoittelit. Kun luin viimeisen viestisi, en uskonut sitä. Luin moneen kertaan. Olen äärettömän pahoillani.

Yksi nelikymppinen äiti.

Vierailija
28/30 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus jota ei koskaan toivo kenellekkään. Ei auta kun toivoa että aurinko vielä paistaa. Sairaslomalla nyt kotona vielä ensi viikon.

t: ap

Vierailija
29/30 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotettiin sterilisaatiota 25 vuotiaana, kun olin synnyttämässä ainokaistani, joka syntyi pikkukeskosena (eka syntyi kuolleena).... Paperit olisi kuulemma voinut täyttää myöhemminkin. :p

Vierailija
30/30 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan