Sairastavien lasten vanhemmat
Miten jaksatte? Meillä nuorimmaisella on paha astma ja hän sairastaa paaaaljon.
Esikoisen elämä on silti saatu rullaamaan, eikä nuoremman lapsen sairastelu juuri häneen enää vaikuta.
Nuorimmainenkin saadaan hoidettua ja lääkittyä - pahimpina aikoina ollaan aina sairaalassa ja kotona lääkitystä annetaan 2 tunnin välein.
Sitten ollaankin ihan puhki! Nyt yksi sukulaiseni haukkui minut pataluhaksi, kun kuulemma en tee tarpeeksi. Itselläni on sapen maku suussa kaikesta tekemisestä, vaatekaupassa en ole käynyt viiteen vuoteen, en ehdi liikkua tai harrastaa mitään yms. mutta hänen mielestään tämäkään ei riitä! Olen huono ja itsekäs äiti. Piste.
Kommentit (4)
Miten tasapainoilet heidän tarpeidensa kanssa?
Minä yritän viimeiseen asti pitää esikoisen elämän normaalina, mutta nyt olin itsekin kolme viikkoa sairaslomalla influenssan takia - ja myönnän, että perhe söi sillä välin eineksiä ja noutoruokaa. Samaan aikaan kun piti tuupata sille astmalapselle ekstralääkitystä ja isompi lapsi oli myös kipeänä. Tästä tuli nyt palautetta. Eivät kuulemma ole lapsille sopivaa ravintoa. Samaten olin kuulemma laiminlyönyt lapsen kuivan ihon rasvaamisen jne.
Itse olin oikeasti niin kipeä ja väsynyt, että meille riitti, että lapset pysyvät hengissä!
Ap
Ei se varmasti pilannut lapsiasi että söivät useamman viikon eineksiä. Pääasia että selvisitte hengissä :)
Ihmiset on niin herkkänahkaisia tänä päivänä. Minä viis veisaan muiden arvosteluista!
valittaa sosiaaliviranomaisille, koska lapset ovat niin huonolla hoidolla. Ja perustelut olivat nuo. Kiva kuule hoippua puolikuntoisena taas rääpimään arkea kasaan ja kuunnella moista!
Ap
myös netistä löytyy
T. sairaan lapsen äiti
(6 v kokemus)