Millä sivuilla näkee kuka on estäny mut mesessä?
Kommentit (12)
NE RUPEE LÄHETTÄÄ SUN SÄHKÖPOSTISTA VIESTEJÄ KAIKILLE KELLÄ ON SUN OSOTE, ET VÄLTTÄMÄTTÄ ITSE EDES HUOMAA.. VAIHTAKAA SALASANAT JOS OOTTE KÄYNY!!
lisäksi mesessä ollessaan saa sitä tiettyä nettiosotetta viestinä.
aattelinkin, etten haksahda tommoseen, koska piti laittaa siihen salasanakin...
tarkoitukseen. Samaten, jos käyt sivustolla, alkaa lähettää viestiä nimissäsi kaikkiin niihin osoitteisiin, jotka sinulta löytyvät.
Ne jotka ovat teidät estäneet ja/tai myös heittäneet kokonaan mesestään pihalle näkyy mesen Yksityisyys -sivun kautta. Siellä on lista kaikista jotka ovat sinut hyväksyneet. Eli Työkalut/Asetukset/Tietosuoja ja Näytä kaikki ketkä ovat lisänneet sinut yhteysluetteloonsa. Jos se " Jaska" ei siinä listalla näy, niin Jaska on torjunut sinut.
Vierailija:
Ne jotka ovat teidät estäneet ja/tai myös heittäneet kokonaan mesestään pihalle näkyy mesen Yksityisyys -sivun kautta. Siellä on lista kaikista jotka ovat sinut hyväksyneet. Eli Työkalut/Asetukset/Tietosuoja ja Näytä kaikki ketkä ovat lisänneet sinut yhteysluetteloonsa. Jos se " Jaska" ei siinä listalla näy, niin Jaska on torjunut sinut.
tuollaisista sivuista tulee aina välillä linkkejä sähköpostiin, mutta älkää menkö niitä kokeilemaan. Miten muka joku ulkopuolinen palvelu voisi mennä toisten ihmisten messenger-tietoja tutkimaan?
Ja niissä pyydetään vielä kirjoittamaan oma mesetunnuksesi ja salasanasi. Hei haloo, miettikää vähän, kirjoittatte ihan jonnekin tuntemattomalle sivulle salasananne, tässä kohtaa pitäisi alkaa raksuttaa...
Vierailija:
tuollaisista sivuista tulee aina välillä linkkejä sähköpostiin, mutta älkää menkö niitä kokeilemaan. Miten muka joku ulkopuolinen palvelu voisi mennä toisten ihmisten messenger-tietoja tutkimaan?
Ja niissä pyydetään vielä kirjoittamaan oma mesetunnuksesi ja salasanasi. Hei haloo, miettikää vähän, kirjoittatte ihan jonnekin tuntemattomalle sivulle salasananne, tässä kohtaa pitäisi alkaa raksuttaa...
Olis pitäny osotteet ja salasanat kirjottaa..
mutta tämä ystäväni ei ollut niitä lähettänyt, oli itsekkin saanu samoija viestei!!
mulle tullut monta sähköpostia siitä sivustosta ja ne keneltä viestit on tulleet eivät sitä ole lähettänyt. tyhmänä menin ekaks katsomaan ja sit mun mese alkoi lähettelee sitä viestii itsekseen. vaihdoin salasanan ja nyt ei ole lähettänyt.
ja mitää niissä oli?