Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisitte itse, jos teidät kutsuttaisiin kyläilemään

Vierailija
24.03.2008 |

Menisitte ihan mielellään. Kun pääsisitte perille olisi ns seisovapöytä jossa täytekakut ja muut pullat ja piiraat ja kahvikupit pöydässä. Kukaan ei sanoisi vielä mitään.

Ok ajattelisit että no ehkä tulossa vähän enemmän sukulaisia samalla kerralla. Mutta samalla miettisit, että miksi pariskunta on niin vimpan päälle pukeutunu. Itse perheenä olisitte ihan farkut + normaalit kyläilyvaateet päällä.

Hetken päästä alkaisi tasaseen tahtiin tulla lisää porukkaa joilla juhlavaatteet päällä ja lahjapaketit mukana ja onnitteluja satelee. Olemme ihan, etä mitä mitä? Vasta noin tunnin parin kuluttua selviää, että vietetään synttäreitä. Naisen puheista epäsuorasti tulee ilmi. Olemme olleet kokoajan ihan nolona. Ei ollut varsinainen syntymäpäivä vaan se oli ollut jo kuukautta aikasemmin.

Kaikille muille vieraille oli sanottu kyläilyn syy, meille ei. Arvaa nolottiko hieman. Mitään ei osattu viedä, kun on totuttu tämän mukavan pariskunnan kanssa, että mitään ei viedä puolin ja toisin. Tuli tosi paha mieli. Pariskunta sanoi, että eivät halunneet sanoa etukäteen mitään. Siis joo ei siellä kukaan ollut mitenkään ylihienosti pukeutunut mutta sellaista juhlavaa silti ja meikit naamassa. Me tavallisissa vaatteissa eikä nyt missään kaikista uusimmissa.

Mietin ollaanko edellisellä kyläilykerralla sanottu jotain ikävää heille, mutta ei ainakaan mitään sellaista muistu mieleen. Pariskunta sanoi, kun olimme lähdössä ja pahoittelimme kun emme tienneet asiasta mitään, että " Ei mitenkään haittaa" . Ja tuntui että ihan aidosti sanoivat ettei haittaa.

Mutta arvatkaa oliko meille itselle nolo tilanne tavallisissa vaatteissa ei mitään viety. Onneksi oltiin ekat vieraat, niin kukaan muu vieras ei nähnyt että tultiin tyhjin käsin. Mutta varmaan ihmettelivät kun oltiin nii tavallisissa vaatteissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pahoittaisin mieleni, että tarkoituksella saisivat oloni epämukavaksi ja noloksi.

Vierailija
2/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain siistimpää päälle. Noloa se meille oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen toisaalta oppinut että vien aina jotain edes kukkia kun tosiaan monet tekee tuota ettei kerrota merkkipäivistä.

Vierailija
4/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laittanut lahjaa perästä

Vierailija
5/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ois noloa, jos olisin arkivaatteissa ja muut juhlavammissa.

Vierailija
6/6 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tuollainen voisi olla, jos kenellekään vieraista ei olisi kerrottu, mutta aika kummalta kuulostaa, että vain teille ei kerrottu :(

Anteeksi, mutta tuli heti mieleen Bridget Jones -leffasta Huorat ja papit -pippalot :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi