Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi enää laittaa moniallergiselle lapselle ruokaa ollenkaan

Vierailija
27.11.2008 |

kun en osaa tehdä maukasta, eikä ole rahaakaan. Purkkiruokaa ei pysty syömään kun on kaikelle allerginen. Alan antamaan pelkkää leipää kotona. En jaksa....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kanssa nyppii kun yhtään sopivaa purkkia ei tunnu löytyvän - paitsi se iänikuinen 4kk maissisose, taitaa olla ainut mitä meidän lapsi voi syödä. Ja puuroaineksista riisipuuro..

No teillä sentään käy viljat? Jos kerran voit leipää syöttää? Minkäikäinen lapsi?

Mulla vauva 8kk ja allergioita löytyy koko ajan lisää :(

Vierailija
2/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökööt päiväkodissa ja minä syön koulussa. en jaksa niin en jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hakea apua. Lapsesi on heitteillä. Voisitkohan antaa lapsesi muutamaksi kuukaudeksi johonkin sijaisperheeseen. Ota yhteyttä lastensuojeluun tai neuvolaan.

Vierailija
4/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää löytyy kuitenkin valmiina?

Ruuanlaitto on varmasti työläämpää, jos teillä ei ole pakastinta kotona. Itse teen aina parin viikon annokset lapselle pakastimeen. Tosin hänellä on vielä niin vähän ruoka-aineita, että perusosa ruuasta on samaa vihannessosetta, muutaman lisukkeen pakastan erikseen ja vaihtelen niitä.

Vierailija
5/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoisruuat jostakin tilauskeittiöltä valmiina. En saakeli jaksanut äskenkään kuin keittää riisiä ja paistaa possun lihaa lapselle....

Nyt menen nukkumaan ja lapsi saa katsoa videoita

Vierailija
6/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat. Ja leipäkin on tervelliistä niillä lisukkeilla kun sopii vaan. T. toinen allergikon äiti

Vierailija
7/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anna lapsi johonkin sijaisperheeseen muutamaksi kuukaudeksi.

Sen takia, että äitiä väsyttää tehdä ruokaa?!

Miten kaheli täytyy olla, että tuollaista edes ehdottaa.

Ap:lle sen verran, että avun pyytäminen ei ole typerää vaan erittäin fiksua. Soita vaikka neuvolaan ja sano, että nyt on jaksaminen lopussa. Kyllä sun täytyy apua jossain muodossa saada.

Vierailija
8/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukea pakastimen hankintaan

Vierailija
9/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha syyttää heitä siitä ettet saa pakastinta. Jos lapselle menee edes yksi lihalaatu, tajuatko kuinka hyvä asia sekin on??

Vierailija
10/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sähköä ja sossussa ovat tarkkoja sähkölaskuista muutenkin. Pakastin, pesukone ym. ovat ylellisyyttä!

Vierailija
11/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruna-allerginen siis? mutta viljat sopii? Ei pikkulapselle ihmeitä tarvitse, keitetty riisi ja possunliha on ihan hyvää pienten mielestä. Jokin vihannes vielä kattilaan riisin kanssa jos sopii. Säilyy pari-kolme päivää jääkaapissa, ei lasta haittaa vaikka söisi monta päivää samaa. Meidän tyttö söi riisi-possu-maissi-parsakaali ruokia lähes vuoden, joka päivä. Erityiskorviketta lisäksi. Hyvin kasvoi ja on nyt allergiaton 5-vuotias. Voimia!

Vierailija
12/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jättää 2v aina yksin kotiin kun lähden pyykille naapuritaloon. ap

Vierailija
13/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesutuvan lattiat on liukkaita, lapsi voi kaatua siellä kun tulee ulkoa märillä kengillä. Iltapalaksikin annoin lapselle sitä riisiä ja possua ja vähän puolukkamehua

Vierailija
16/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kauan siihen menikin....

ja meillä on pesukone, pakastin ja lapsi on allerginen vain yhdelle ruoka-aineelle.

siltikin meillä syödään purkkiruokaa joka päivä kun ei jaksa, niin ei jaksa

Vierailija
17/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren lapsilauman kanssa sata vuotta sitten, kun on noin laiska helppona nykyaikana.

Vierailija
18/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sossu maksaa mulle siivoojankin kun mua masentaa enkä viitsi enkä jaksa siivota enkä laittaa ruokaa

Onneksi saan laiskotella päivät kotona aina kun jaksan lapsen päiväkotiin virikehoitoon viedä

Vierailija
19/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vitsi sitten ensinkään, kun lapseni eivät voi syödä kuin kahta lihaa, kahta jauhoa ja riisiä. Muutama marja siihen vielä päälle.

Minä kyllä jaksan laittaa ruokaa, joskus on vaan reseptit vähissä. Teen kaikkeni, että lapseni voivat hyvin. Itse en ole aina voinut, kun elämä allergiaperheessä on vaatinut veronsa. Siispä: se joka lasten sairauksilla provoilee, hävetköön!

Vierailija
20/22 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa aika ravitsemusterapeutille- neuvonta on hänen työtään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme