Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomasin äsken että minulla ei ole yhtään ystäviä=(

Vierailija
21.12.2008 |

päivät kuluu yksinään kun lapset on hoidossa. Ei ole kahvi eikä jutteluseuraa.

Olen hyvin ihmisten kanssa toimeentuleva jne joten siitä ei ole kiinni, mutta en vaan ole osaannut "etsiä"uusia tuttavuuksia.

Harmittaa senkin vuoksi, että lapsilla ei ole vapaa-aikanaan ketään leikkikavereita.'

Antakaa jotain neuvoja ja onko muita samassa tilanteessa?=/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät menee kotona ollessa vauvan kanssa. Onneksi mies on suurimman osan päivistä myös kotona. Joskus kyllä kaipaisi muutakin seuraa...

Vierailija
2/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mie olen ainoa, jolla sama tilanne..aikaisemmin yritin etsiä kavereita niin on tullut vain ootko vähä vajakki ku ei o kavereita-viestejä. että tosi sellaisia kannustavia ihmisiä Suomi täynnä, joten en mie sellaisia ihmisiä ole etsinytkään.

Onhan mulla ystäviä mut kaikkien lapset on joko paljon nuorempia tai paljon vanhempia niin ei aina mielenkiinnot osu pikkuisilla yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta ihmistä valittaa samaa asiaa, mutta kukaan ei ota härkää sarvista ja ehdota tapaamista jne. Ei ne kaveritkaan kotoa tule hakemaan! Itselläni oli tuo sama tilanne paikkakunnan vaihdon jälkeen ja tämänkin palstan kautta sain pari uutta ihanaa ystävää, täytyy vaan uskaltaa ja saada aikaiseksi!!

Vierailija
4/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän nyt luontevasti tähän viestiketjun loppuun.

Elikä 35-vuotias kahden lapsen mami (toinen koulussa ja toinen mamissa) etsii uusia ystäviä. Asustellaan Vantaalla.

Seuraa kaipaisin vaikka kahvitteluun, kävelylenkeille, ajatustenvaihtoon tai vaikkapa shoppailuun :) Myös meilien vaihto uusien kamujen kanssa voisi olla mukavaa!!

Mukavaa joulun aikaa!!!

Meiliosoite mulle olisi ainavaan@hotmail,com

Vierailija
5/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis oikea meiliossu mulle. Laittakaa meiliä, jos kaipailette hengailuseuraa ;) Olen itse jäämässä kotio helmikuun alkupuolella.

Vierailija
6/19 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kavereita joululahjaksi ;)

Vierailija
7/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen tilanne. Tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta tässä arjen oravanpyörässä ihmissuhteet ovat vain jotenkin jääneet ja muuttuneet etäisemmiksi kuin ennen :( Nyt kun äitiysloma lähestyy, niin oikein havahduin tilanteeseen.

Vierailija
8/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis etkö ole töissä? tai opiskele?

Vierailija
9/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kumpaakaan valitettavasti

ap

Vierailija
10/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan joka on kotona kaikki päivät tekemättä yhtään mitään voi olla sitä mieltä ettei halua olla lastensa kanssa edes hoitopäivien jälkeen.

Vierailija
11/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole provo.

Mistä päättelet etten halua olla lasten kanssa hoitopäivän jälkeen???

Vierailija
12/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa olla.

Vierailija
13/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vain aamupäivän hoidossa, joten loppupäivä on pitkä olla vain äidin kanssa.

ap

Vierailija
14/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsevat lapsikavereita. Meillä oli hoidossa viime vuoden, vaikka olimme molemmat kotona ja lapsikaverit vapaa-ajalla olivat silti tarpeen.

Vierailija
15/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap vähän samassa tilanteessa. Valitettavavsti olen työtön ja aika yksinäisyyden miettimiseen on paljon. Eniten ehkä kärsin siitä, ettei lapsellani ole ketään kaveria päiväkodin ulkopuolella.

Tosin itse olen sellainen, ettei minusta helposti pidetä, joten ystävän löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
16/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapsella on ikäisiään kavereita, ei tarkoita sitä että äiti ei haluaisi olla heidän kanssaan :)

Vierailija
17/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakees osoitetta niin kirjoitellaan ja tutustutaan.

Vierailija
18/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt elän kuntoutustuella ja lapset on päivät hoidossa ja mies töissä. On tosi yksinäisiä nämä päivät ja seinät kaatuu päälle. Olen 03 alueelta. Olisi kiva tutustua muihinkin

Vierailija
19/19 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tosin töissä.

Työpaikka on sellainen että työkavereita ei oikeastaan ole ja asuinpaikkakunnalla en ole tutustunut kehenkään - ja työssäkäyvänä ei oikein ole aikaakaan sosiaaliselle elämälle kun haluaa olla lastensa kanssa, eikä sen puoleen energiaakaan...

Mutta aika orpoa on kun tajuaa että ei herran tähden ole yhtään ystävää :-O Tiedän olevani joillekin vähän liian sarkastinen tyyppi, mut ymmärretään helposti väärin - mutta itsestä tuntuu että olis paljonkin annettavaa ystävänä. Mutta alan pitää itseäni jo niin toivottomana ja outona, että pelkään puhua ihmisille... ei juuri auta uusiin ihmisiin tutustumista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi