Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylla havettaa kun 50 v. konttorirotat toimistossa tepastelee kireissa kuteissa! Nannit napottaa tiukan paidan alta, valtavien leilimaisten rintojen lollyessa puolelta toiselle.

Vierailija
15.03.2008 |

Vyötärö- ja mahamakkarat taistelevat ulospääsystä tiukan trikoopaidan alla.

Housut on niin piukat, että melkein erottaa huulet ja persreiän. Säälittävintä on kun sen ikäsillä on melkein kaikilla jo ns. nihruperse. Sellanen sisäänpäin kääntyny anteekspyytävä takamus.

Tunnistatteko tyypin, onko tällaista työpaikallenne? Tai oletteko kenties itse...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sileät, ns. t-paita rintaliivit, joista ei näy nännit

-ei kireää trikoopaitaa pelkästään. vähintään jakku siihen päälle ja se jakku kiinni.

-mielellään kuitenkin oikeankokoiset vaatteet myös jakun alle, eikä liian pieniä.

-kaikki vaatteet mieluummin numeroa liian isot kuin pienet. parasta tietysti kun ovat oikean kokoiset. stockalta ja sokokselta saa pukeutumisneuvontaa.

-peppu piiloon, vaikka housut istuisivatkin hyvin.

-ei kapeita ja korkeita korkoja. lihava nainen näyttää sellaisissa tikku-pullalta.

- ei tissivakoja näkyviin. ei läpinäkyviä vaatteita.

-stringit tai lahkeelliset alushousut, etteivät alushousujen rajat varmasti näy, jos esim. kesällä ei ole jakkua peittämässä takapuolta.

-käsivarsia ei kannata paljastaa kesälläkään.

Näillä pääsee jo hyvään alkuun asiallisessa pukeutumisessa.

Vierailija
2/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tehdä istumistesti, eli tarkistaa, että housut ei päästä persvakoa valloilleen istuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö pidä joka ikistä toppia nyppiä olkapäältä, että se pulu on näkyvissä. Ja tyyppi on tosiaan vähän anoreksinen ja kalpea nörttityyppi. Muuten on niin tukka nutturalla, mutta tuo tatska on aina näytillä... myötähäpeän kovasti...

Vierailija
4/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimiston siivoojalla, mustalla isopeppuisella tytöllä, näkyi puolet perseestä kun siivoili, tyhjensi roskiksia jne. Kyllä teki pahaa tytön puolesta.

Toimitusjohtaja ja talouspäällikkö mukamas selailivat papereita vieressä ja todella seksistisen alentuvasti tuijottivat tätä tyttöraukkaa useita kertoja. Suhtautuivat häneen halveksien ja himoiten.

Vierailija
5/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tollaset syö kilpaa pullaa ja karkkia ja ovat sitten niin paksuja ja pahalla päällä. Pukeutuvat hyvin asiallisesti eli vanhoihin säkkilumppuihin.

Eivätkä todella ole koskaan dietillä jos joskus sanon että minä nyt haluan pudottaa muutaman kilon enkä ota suklaata kiitos, saan osakseni niin murhaavia katseita ja saovat vielä että sinäkö, sinunhan pitäs lihoa vähän.. auuhhh.

Vierailija
6/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi ilman sitä jakkua olla edes kesällä. Muutenkin aika pinnallisia tunnutte olevan.

Liian pieniä vaatteita nykymaailmassa näkyy eniten alle kolmikymppisillä, ei yli, ja sellaisia masun kamalaksi makkaraksi pullauttavia lantiohousuja harvemmin aikuisilla naisilla näkyy.

Tuntemani viisikymppiset naiset ovat fiksuja ja tyylikkäitä, toisin kuin monet nuoremmat.

Vierailija
7/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helpottaa kun pystyy osoittamaan kuinka kauheen mauttomia ja hirveen näkösiä noi muut ovat niin se oma habitus unhtuu kummasti. Siis " en mä kuitenkaan tollanen sentäs ole vaikka olenkin tällänen muuten kauhea" .

Usea tässä ketjussa, ei uskalla olla sitä mitä haluasivat ja kun joku uskaltaa se ottaa pannuun.

Vierailija
8/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskailen etsiessäni vähän löysempiä paitoja ja sitten pitää normaalikokoisen ostaa XLLLLL-kokoinen, ettei oo liian tiukka.

Muakin inhottaa töissä, jos nainen kumartuu niin alushousut näkyvät matalalantioisten housujen alta.

Mutta ei ne lihavat ole yksistään riettaita, kerran olin hesessä, hoikka myyjä kumarteli ja paita oli niin löysä kaula-aukosta, että näkyi koko rintaliivit ja vielä napakin.

Vierailija
9/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ihmset vaihda pukeutumistyyliään vaikka sua kuinka risois mutat sinä voisit kyllä muuttaa suhtautumista asiaan, sen sinä voit tehdä.

Vierailija
10/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen uskovainen ihminen muttei mua ole koskaan hävettänyt toisten pukeutuminen!!! se mua kyllä hävettäs jos joku häpeää toisen puolesta ja viesittää että mhänellä on huono olla itsensä kanssa.

Vierailija
11/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että modernit vaatteet on käppänöitä ja toinen on sitten tanttatyyli, valitse sitten siitä.

Vierailija
12/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei mielestäni ole ollenkaan ikäsidonnaista - aivan yhtä kamala näky on nihruperse ja valtoimenaan löllyvät leilit puolta nuoremmallakin!

Vierailija
13/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tuossa tarkastelussasi ja ilmaisuissasi on jotakin perverssiä ja hyvin esineellistävää. Oletko mies vai nainen?

He ovat kuitenkin ihmisiä, pukeutuivat sitten miten tahansa, käytät heistä tosi halventavaa kieltä

Vierailija
14/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä olen uskovainen ihminen muttei mua ole koskaan hävettänyt toisten pukeutuminen!!! se mua kyllä hävettäs jos joku häpeää toisen puolesta ja viesittää että mhänellä on huono olla itsensä kanssa.

Vierailija
15/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan voi muiden puolesta hävettää, jos yritetään pitää vakavista asioista kokousta, saattaapa olla joku poliitikkokin miitingissä mukana, talousjohtaja ja parit lakityypit ja sitten joku sihteeri esittelee rintaliivinsä, alushousunsa ja muotonsa. Se on tilanteeseen sopimatonta.

Vierailija
16/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, etteivät kaikki ole täydellisiä.

Vierailija
17/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viestejä. Tytötellä ei saa, katsoa ei saa, ei saa heittää kaksimielistä läppää, mutta silti lähes jokainen eukko ikään katsomatta paljastaa auliisti muotonsa ja intiimit kehonosansa.

Myös asiakkaille tämä on erittäin hankala tilanne. Miten ottaa naispuolinen työntekijä vakavasti ja keskustella hänen kanssaan, jossa leilit lepäävät pöydällä nännien tuijottaessa silmiin? Ja kun eukko sitten nousee hakeakseen jonkun mapin, niin ensiksi paljastuu kamelinvarvas ja kun kääntyy niin alushousujen viivat ovat pureutuneet nihruperseen lihaan kiinni.

Kyllä niissä tilanteissa tulee niin valtava myötähäpeä että. Nykyään tarvittaisiin pukeutumiskoulutusta etenkin vanhemmille naisille.

Vierailija
18/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyyny mukaan. Eikö niin ap?

Minkä sille voi jos normaalipainoisella perse sillai kutistuu kun ikää tulee.

Laihoilla tulee jo 30 vuotiaana. Lihavilla ei koskaan.

Minua eniten inhottaa teinit, joilla tursuaa vyötärömakkarat ja housut roikkuu niin, että persvako näkyy. Vanhemmilla tätä näkyy harvemmin. Teinit on nykyään niin lihavia...

Vierailija
19/27 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heti perään valitetaan, että samat naiset on LIIAN SEKSIKKÄITÄ. Koettakaa nyt päättää, hyvät nuoret! Onko se nihruperse ja leilit aivan kuvottavat vai niin seksikkäät, ettei nuoretkaan miehet saa niistä silmiään irti? Kumpaa??

Ja olipa kumpaa vaan, niin sellaisia teistä itsestännekin tulee. Ei tarvitse kuin odottaa 20-30 vuotta.

Vierailija
20/27 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin konttorihommiin ja antaisit työkavereidesi pukeutua, miten itse haluavat.