Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko kotona vessan oven lukkoon, kun menet pissalle tai kakalle?

Vierailija
15.03.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakalle mennessä joskus, en aina. joskus on pakko laittaa jos on maha kovalla ja tarvitsee rauhaa niin 2v kuopus ei pääse vessaan häiriköimään.

Vierailija
2/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2v tunkee itteensä sinne aina mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes laita ovea kiinni jos ollaan vain perheen kesken, koska muuten taapero panikoi oven takana. Meidän vessa on silleen nurkan takana, ettei kenenkään tarvitse hajuista ja äänistä kärsia.. :)

Vierailija
4/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita lukkoon aina, mutta joskus laitan jos haluan istua rauhassa. Kaikki meillä kuitenkin käy asioillaan ovi KIINNI mikä lienee hyvän käytöksen alkeisasioita!

Vierailija
5/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kylässä vaikka ystävälläsi keskellä kirkasta päivää ja menet käymään vessassa (yleensä vielä sitä tulee todettua toiselle, että käy vessassa), niin miksi sen oven laittaa lukkoon? Ihan niinkuin se ystävä nyt sinne änkeäisi!!

Lapsen takia minäkin lukitsen oven, mikäli meillä on vieraita, en muuten.

Vierailija
6/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavan vuoksi vaan. Se nyt tulee väännettyä lukkoon, sen enempää ajattelematta keneltä sitä lukitsen. Mua kyllä ärsyttää, jos olen kylässä tai joku kaveri meillä käy vessassa ja jättää oven auki/raolleen

Vierailija
7/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kuule jos joku on vessassa ellei oo just vetänyt, paksuista seinistä ja ovesta on toki hyötyäkin.

Vierailija
8/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kyllä huomaavat kun joku sinne menee, eivätkä tule häiritsemään. Kakalle mennessä tulee laitettua kyllä, tapa varmistaa, ettei sinne tosiaan ketään tule. :o) Niin ja jos pitää tamponia vaihtaa, niin silloin laitan kans lukkoon. Ja jos on vieraita talossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi