Onko paikalla MSM-jauheen käyttäjiä?
Sain kaverilta pussin, nyt mies ja minä syöneet sitä kolmisen viikkoa ja kaikenlaista outoa on havaitavissa. Esimerkiksi
-ensialkuun kakatti ja pissatti ja janotti aivan simona, koko ajan
-ekan viikon kakat haisivat todella pahalle
-itsellä tuli hormoniakne rinnuksiin, oli pari viikkoa pahana ja nyt alkaa häipyä vähitellen
-omat selkäsäryt loppuneet
miehen nivelrikkokivut lievittyneet
-unentarve pienentynyt kumallakin
-itse en enää saa lihaksia kipeiksi kuntosalilla
Onko kyse nyt niistä mystisistä kuona-aineista vai mitä tämä on. Joka tapauksessa me molemmat olemme kummallisella tavalla koukkuuneet jauhoon vaikka se onkin karsean makuista. Jotenkin se vaan houkuttaa. Nostimme annokset aika nopeasti ruokalusikalliseen päivässä, 2-3 erässä otettuna tuoremehun kanssa kuten suositeltua on.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Käytin OptiMSM:ää pari vuotta sitten. Silloiset nivelkivut katosivat, ja jauhe auttoi hieman myös kuukautiskipuihin. Siinä kaikki hyödyt. Lopetin koska en jaksanut enää karmeita ilmavaivoja, jotka tuo aine aiheutti.
Noi ilmavaivathan on positiivinen haitta. Mä ainakin haluaisin itselleni naisen, joka pieree koko ajan. Se on todella seksikästä. Olisi ihanaa haistella ja ottaa päästöjä suoraan suuhun.
Mikäli MSM lisää tai tehostaa kollageenin tuotantoa, onko mitään järkeä ottaa sitä enää vanhempana, kun kollageenin tuotanto elimistössä on loppunut? Tietäjät kertokaatten.
Vierailija kirjoitti:
MSM kyllä lähinnä puhdistaa maksaa, tietenkin alussa on kaikenlaista kun myrkyt lähtevät liikenteeseen. Siksikin on hyvä juoda paljon.
Maksa puhdistaa itse itsensä. Ei tarvitse ulkopuolista "puhdistajaa".
Tiedän että vanha ketju.
Mä aloitin kokeilee tätä ihmeainetta! Lähdin liikkeelle pienellä annostuksella. Päätä on särkeny, mutei vatsaoireita. Toiveena parempi hiukset, iho ja palautuminen. Ja ne isommat rinnat 😄
Kärsin polven nivelrikon seurauksena koko kehon särkyjä, jalat, lonkka, olkapäät, käsivarret. Vahvat särkylääkkeet eivät enää auttanut kuin pari kolme tuntia. Muuta hoitoa en saanut. Olin aika loppu kun muutama kuukausi oli mennyt ja uskoin ystäväni neuvoa ja ostin pussillisen MSM pulveria. Kahden viikon käytön jälkeen jätin yhden särkylääkkeen pois ja neljän viikon jälkeen toisen. Nivelrikkoa se ei paranna, mutta poistaa kivut huomattavasti. Muut säryt ovat poissa. Olen nyt syönyt ainetta noin 2 kuukautta. Voi taas käydä lenkillä ja olen tiputtanut vähän painoa. Mieli on taas positiivinen. Suosittelen.
MSM-jauhetta sekä glukosamiini-jauhetta on kokeiltu nyt kolme ja puoli kuukautta. Ei ole hirveästi vaikutusta ollut nivelkipuihin, jotka nyt sattuvat johtumaan nivelrikoista suurin osa ja vanhoista urheiluvammoista. Hiuksista en tiedä, koska ne on vedetty pois jo monta vuotta sitten nahkaa myöten ja en viitsi niitä edes yrittää kasvattaa. Yksi asia mikä on varma joka on toiminut: Iho on parantunut ihan hyväksi. Ruusuakne ja akne yleensäkin on kadonnut kokonaan (tähän vaivaan on lääkkeitä käytetty aiemmin vuosikausia). Ainoastaan tämä korona-aikana pidettävä maski kasvoilla aiheuttaa maskin alle ihoon näppylöitä, jos maski on pidemmän aikaa päivän aikana kasvoilla. Tosin se voi olla aika usealla ihmisellä sama ongelma.
Hintaahan tuolle tulee paljon, verrattuna ruusuakne lääkkeisiin/voiteisiin, joita ei koko suomesta ole saanut sitten viime kesän ollenkaan.
Kokeilkaa jos kukkaro kestää, eihän kyse ole kuin lisäravinteesta. Joillekkin auttaa, joillekkin ei.