Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla MSM-jauheen käyttäjiä?

Vierailija
03.09.2014 |

Sain kaverilta pussin, nyt mies ja minä syöneet sitä kolmisen viikkoa ja kaikenlaista outoa on havaitavissa. Esimerkiksi

-ensialkuun kakatti ja pissatti ja janotti aivan simona, koko ajan

-ekan viikon kakat haisivat todella pahalle

-itsellä tuli hormoniakne rinnuksiin, oli pari viikkoa pahana ja nyt alkaa häipyä vähitellen

-omat selkäsäryt loppuneet

miehen nivelrikkokivut lievittyneet

-unentarve pienentynyt kumallakin

-itse en enää saa lihaksia kipeiksi kuntosalilla

Onko kyse nyt niistä mystisistä kuona-aineista vai mitä tämä on. Joka tapauksessa me molemmat olemme kummallisella tavalla koukkuuneet jauhoon vaikka se onkin karsean makuista. Jotenkin se vaan houkuttaa. Nostimme annokset aika nopeasti ruokalusikalliseen päivässä, 2-3 erässä otettuna tuoremehun kanssa kuten suositeltua on.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta vuotta ja pelkästään positiivisia kokemuksia. Auttaa nivelkipuihin, hiusten ja ihon kuntoon.  Aloittaessa sain päänsärkyä, joka meni ohi parissa päivässä. Suositus onkin, että aloittaa pienillä määrillä sitä pikkuhiljaa llisäten.Tärkeää myös on, että tuotteessa on mukana molypdeeniä (alkuaine), joka on välttämäntön kehon rikkiaineenvaihdunnalle sekä c-vitamiinia, joka auttaa imeytymisessä.

Myynnissä on jos jonkinlaisia msm-tuotteita, mutta tarkistakaa paketin kyljestä mitä sisältää.

Itse käytän jauheen omaisena Puhdistamon tuotetta, musta paketti, saa esim.Lifestä.

Vierailija
42/68 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun paremmin ( nukahdan helpommin, se on ollut todellinen ongelma pitkään), virtaa on enemmän ( siis myös nukkumisen ansiosta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään aineen kokeiluun (opti-laatu). Vaivana tenniskyynärpäät ja yleinen kankeus. Hyvää englannin kielistä settiä netissä.

Vierailija
44/68 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on.

Vierailija
45/68 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suositteli kampaaja msm-jauhetta, hänen mukaansa vahvistaa hiuksia.

Vierailija
46/68 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää, itse olen vasta aloittanut kokeilemaan kun kuulin jauheesta tuttavaltani, joka taas aloitti kokeilemaan kuultuaan sen vaikutuksista nivelrikkoon.

Vierailija
47/68 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi hirveä kutina jalkaan joka loppui kestettyään päivän. Lihakset ei tule enää urheilusta kipeäksi, joten pyörälenkkien pituudet ovat nyt huomattavasti pidemmät.

Vierailija
48/68 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on tippunut. Liekö syy siinä, että nivelet on nyt kivuttomat.

Vierailija
49/68 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on käyttänyt tuotetta puoli vuotta, suositellaan taukoa.

Kuinka pitkä tauko pitäisi olla?

Vierailija
50/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä

Vierailija
51/68 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan... Olen käyttänyt msm:ää jonkun aikaa ja todennut, että hiusten kasvuvauhtiin vaikuttaa todella myönteisesti. Lisäksi ohimoilta huomaa uutta hiusta pukkaavaan. Maku on vaan ihan hirveä.

Vierailija
52/68 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt noin 3 vuotta. Kaikkein isoin ja ihanin vaikutus on hiuksien huomattava paksuuntuminen.

Vierailija
53/68 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatatkaa minulle:

Miksi viherkasvi kuolee saatuaan pienen ripauksen msm jauhetta?

Tuonhan tulisi olla kasvikunnasta peräisin ja luulisi ettei ole myrkkyä tavalliselle rahapuullekaan... Toisin kävi...

Vierailija
54/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskutan suussa ennen nielemistä, ja nyt on valkoiset hampaat. Maailmalla on myös msm hammastahnoja.

Vierailija
55/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma maksaa rasittavia. Suosittelen lopettamaan. Yllämainitut reaktiot jo kertovat elimistösi hätätilanteesta...

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
56/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatatkaa minulle:

Tuonhan tulisi olla kasvikunnasta peräisin ja luulisi ettei ole myrkkyä tavalliselle rahapuullekaan... Toisin kävi...

Kasvien aineenvaihdunta on erilaista kuin eläinten. Se mikä on hyväksi eläimille (juu, ihminenkin on eläin), ei välttämättä ole kasveille hyväksi. Luultavasti kasvi saa ylimäärän rikkiä msm-jauheesta, joka tappaa sen. Luulisi tämän olevan ihan itsestäänselvää että kasvien fysiologia on täysin erilainen kuin ihmisellä, siksi näitä ei voi verrata.

Vaikka jokin on kasvikunnasta peräisin, se ei tarkoita etteikö se olisi myrkyllistä. Itseasiassa kaikki on "myrkkyä" jos sitä saa liikaa, se on vain määrästä kiinni, vesikin voi tappaa jos sitä juo liikaa.

Vierailija
57/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle neurologi sanoi, että MSM ja Ubiqinoni ovat nykyään migreenin käypä hoito -ohjeissa.

Jokainen voi käydä lukemassa tuon käypä hoito - suosituksen eikä siellä ole sanaakaan msm:stä.

Vierailija
58/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatatkaa minulle:

Minä kastelin huonekasvini appelsiinimehulla ja ihme kyllä ne kuolivat! Outoa, appelsiinihan on kasvikunnasta peräisin.... En taida enää juoda appelsiinimehua, koska en halua kuolla. Onneksi testasin ensin huonekasveilla!

Vierailija
59/68 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kuivattuja aprikooseja ei saa ostaa tavallisesta kaupasta, koska niissä on rikkiä. Ne pitää ostaa kuulemma rikittöminä näistä terveyskaupoista. Sitten se rikki pitää ostaa hienona MSM-jauheena ja sieltä samaisesta terveyskaupasta tietenkin, ja totta kai terveyskauppojen hintatasolla molemmat. Jokin tässä yhtälössä mättää ja pahasti.

Vierailija
60/68 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvien aineenvaihdunta on erilaista kuin eläinten. Se mikä on hyväksi eläimille (juu, ihminenkin on eläin), ei välttämättä ole kasveille hyväksi.

Ihminen ei kylläkään ole eläin, vaan monella tapaa erilainen eläinkunnasta ja luotu Jumalan kuvaksi. Älä välitä, olin ittekin ennen aivan sokea näille asioille, ennen kuin silmät avattiin..

MSM on ihan hyvä tuote, mutta unettomuutta tuppaa aiheuttamaan. Hyödyt kuitenkin suurempia, kuin haitat varsinkin kun en niin paljon lihaa syö (jossa MSM:ää luontaisesti)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan