Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla MSM-jauheen käyttäjiä?

Vierailija
03.09.2014 |

Sain kaverilta pussin, nyt mies ja minä syöneet sitä kolmisen viikkoa ja kaikenlaista outoa on havaitavissa. Esimerkiksi

-ensialkuun kakatti ja pissatti ja janotti aivan simona, koko ajan

-ekan viikon kakat haisivat todella pahalle

-itsellä tuli hormoniakne rinnuksiin, oli pari viikkoa pahana ja nyt alkaa häipyä vähitellen

-omat selkäsäryt loppuneet

miehen nivelrikkokivut lievittyneet

-unentarve pienentynyt kumallakin

-itse en enää saa lihaksia kipeiksi kuntosalilla

Onko kyse nyt niistä mystisistä kuona-aineista vai mitä tämä on. Joka tapauksessa me molemmat olemme kummallisella tavalla koukkuuneet jauhoon vaikka se onkin karsean makuista. Jotenkin se vaan houkuttaa. Nostimme annokset aika nopeasti ruokalusikalliseen päivässä, 2-3 erässä otettuna tuoremehun kanssa kuten suositeltua on.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma maksaa rasittavia. Suosittelen lopettamaan. Yllämainitut reaktiot jo kertovat elimistösi hätätilanteesta...

Vierailija
2/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MSM kyllä lähinnä puhdistaa maksaa, tietenkin alussa on kaikenlaista kun myrkyt lähtevät liikenteeseen. Siksikin on hyvä juoda paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:00"]MSM kyllä lähinnä puhdistaa maksaa, tietenkin alussa on kaikenlaista kun myrkyt lähtevät liikenteeseen. Siksikin on hyvä juoda paljon.
[/quote]
No oma on pyhäkkösi. Miksi tulit edes kysymään neuvoa ;)

Vierailija
4/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:00"]MSM kyllä lähinnä puhdistaa maksaa, tietenkin alussa on kaikenlaista kun myrkyt lähtevät liikenteeseen. Siksikin on hyvä juoda paljon. [/quote] No oma on pyhäkkösi. Miksi tulit edes kysymään neuvoa ;)

[/quote]

Häh, mitä mä kysyin? En ole ap vaikka itse käytänkin msm:ää

Vierailija
6/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut sen auttavan omiin nivelkipuihin. Lähipiirissäni on useampi joka myös käyttää ja heillä on myös vähentynyt nivelkivut..
Ja lääkärissä tuli ohimennen puheeksi kyseinen jauhe ja lääkäri oli myös siitä kuullut ja otti nettisivun osoitteen ylös ja ajatteli tilata tuotetta. :)

Vierailija
7/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus, toimi kuukautiskipuihin, muuta vaikutusta en muista. Oli niin pahaa, että lopetin.

Vierailija
8/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa fibromyalgiakipuihin. Olen käyttänyt monta vuotta, aina välillä tulee taukoa ja vaikutuksen kyllä huomaa kun aloittaa uudelleen.

Vierailija
9/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:00"]

MSM kyllä lähinnä puhdistaa maksaa, tietenkin alussa on kaikenlaista kun myrkyt lähtevät liikenteeseen. Siksikin on hyvä juoda paljon.

[/quote]

Mitkä myrkyt tarkkaan ottaen?

Vierailija
10/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa ja toivoo lisää kokemuksia. Ja tietysti kiittää jo saaduista :)

Vierailija
11/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin sen nivelkipuihin kaverin suosituksesta. Enkä aio enää lopettaa, jos unohdan ottaa parina päivänä peräkkäin, tai olen esim. reissussa eikä sitä ole mukana, sormien ja varpaiden nivelet alkavat kipeytyä. Jos olen ollut viikon ottamatta, nivelikivut leviävät entiselleen ja elämä vaikeutuu. En siis aio vaikeuttaa omaa elämääni vaan otan tätä joka päivä ja nautin kivuttomasta ja toimintakykyisestä elämästä! Sen käyttö kannattaa tosiaan aloittaa pienellä annoksella, herkkävatsaisilla voi aiheuttaa vatsakipuja ym. mutta annosta voi nostaa muutaman viikon kuluessa.

Vierailija
12/68 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, luin jostain, että kasvattaa rintoja. Onko näin?

Vierailija
13/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kävi näin. Vielä en ole jaksanut lähteä ostamaan uusia rintsikoita, mutta entiset tosiaan puristavat ja eivät tue niin kuin ennen. Rinnat siis kasvaneet ja muuttuneet paljon kiinteämmiksi. Ovat nyt yhtä pyöreät kuin joskus teininä. Olen syönyt MSM:ää nyt n. 5 kk n. 1 tl päivässä appelsiinimehun kera.

Näiltä näkymin ei ole lopettamassa tämän tökötin käyttöä koskaan, sillä juoksua häirinnyt kova polvikipu on poissa, lihakset palautuvat treenistä supernopeasti ja iho on parempana kuin vuosiin. Olen noin vuoden käyttänyt ns. Superfoodeja ja mies on tälle hieman naureskellut, mutta eipä naureskele enää, sillä huomaa pakostikin rinnoista että MSM oikeasti toimii (lisäten kollageenin määrää?). Myönnän kyllä, että itseänikin yllätti näin suuret ja näkyvät hyödyt. Kokeilkaa ihmeessä. Ei ole kallista ainetta!

Vierailija
14/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt äskettäin aloittanut. Viikonlopun olin reissussa ja nyt on nivelet kipeät, kun otin vain eilen illalla ja olen muuten unohtanut, mutta kyllä se auttoi, en tiedä onko psyykkistä vai oikeastiko auttoi. Mulla kroonisia kipuja nilkassa ja polvissa, kun on nivelrikkoa, sitä se nyt tuskin paranataa, mutta helpottaa kipua. Alussa oli maha sekaisin, nyt toimii aika normaalisti. Hiukset tuntuvat vahvemmilta. Lisääntyneet ne eivät ole, mutta ohuthiuslaatuni on vahvemman tuntuinen. 

Vierailija
15/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös naama täyteen kummallisia kystisiä aknepalleroita, joista en ole varma johtuivatko tuosta MSM jauheesta. Lisäksi laihduin ja kuihduin. Laihalle ihmiselle se ei ole hyvä.

Syötin sitä myös kasvipistokkaalle, joka oli pärjännyt vedellä jo pitkään. MSM tappoi kyseisen kasvin.

Ajattelin, että jos se tappaa kasvin niin ei parane minunkaan enää syödä sitä.

Tein ennen MSM ostoa laajan nettitutkailun aiheesta. Päädyin ostamaan kyseisen jauheen suomapaisesta nettikaupasta ja sitä parasta opti (?) laatua.

Harmittaa ,että heitin aineen roskiin. Olisin nimittäin voinut testata sen toimivuutta kasvien kohdalla vielä enemmän...

Vierailija
16/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin kävi näin. Vielä en ole jaksanut lähteä ostamaan uusia rintsikoita, mutta entiset tosiaan puristavat ja eivät tue niin kuin ennen. Rinnat siis kasvaneet ja muuttuneet paljon kiinteämmiksi. Ovat nyt yhtä pyöreät kuin joskus teininä. Olen syönyt MSM:ää nyt n. 5 kk n. 1 tl päivässä appelsiinimehun kera.

Näiltä näkymin ei ole lopettamassa tämän tökötin käyttöä koskaan, sillä juoksua häirinnyt kova polvikipu on poissa, lihakset palautuvat treenistä supernopeasti ja iho on parempana kuin vuosiin. Olen noin vuoden käyttänyt ns. Superfoodeja ja mies on tälle hieman naureskellut, mutta eipä naureskele enää, sillä huomaa pakostikin rinnoista että MSM oikeasti toimii (lisäten kollageenin määrää?). Myönnän kyllä, että itseänikin yllätti näin suuret ja näkyvät hyödyt. Kokeilkaa ihmeessä. Ei ole kallista ainetta!

Rintajutun mainitseminen on...... Kerrotko vielä mistä ostat aineesi?

... ja mainos on valmis....

Vierailija
17/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele. Testasin kerran veitsenkärjellisen. Sydän alkoi hakkaamaan aivan hurjasti. Moskatuote.

Vierailija
18/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte siis rikkiä...  kiva. 

Vierailija
19/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ottanu tabletteina, ainoa huomattava vaikutus se, ettei lihakset kipeydy liikuntaharjoitteista.

Vierailija
20/68 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötte siis rikkiä...  kiva. 

Ihminen on isoksi osaksi rikkiä. Sitä on monissa aminohapoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän