Piti ihan lehteen kirjoittaa :
Yhtenä iltana lähdin hakemaan minulle saapunutta kirjaa kirjastosta. Kirjasto oli jo kiinni, joten omatoimiaika. Tullessani kirjaston ulko-ovelle siihen oli tulossa myös äiti päiväkoti-ikäisen lapsensa kanssa.
Sattuneesta syystä en ollut pitkään aikaan köynyt omatoimiajalla (kirjasto murrosikäisten hallussa niinä aikoina) joten olin unohtanut että koodin viimmeiseksi merkiksi pitää syöttää risuaita. Äiti lapsineen oli jo valmiina ovenkahvassa kiinni ja ihmettelyä niillä sitten kun ei oven lukitus aujea, lopulta se lapsi tulee pää punaisrna ja nyrkkiä puiden (ihan oikeesti noin aggressiossa) huutaman mulle ja sitten se äiti siihen syöttämään omaa koodiaan ja painelivat ovesta sisään.
No, tuon jälkeen mullekin muistui mieleen se risuaita, joten pääsin minäkin sisään. Ja kirjaani lainatessa se lapsi sanoi, miksei tuo tullut meidän oven avauksella. Äitinsä vastasi "jokaisen pitää tulla omalla koodilla sisään!"
Niinpä jokainen omalla koodilla, mutta olivat kuitenkin valmiit menemään sisään mun koodilla!!!!!!
Ja lehdessä oli sitte kirjastolta kirjoitus siitä koodin syöttämisestä, miten se tehdään!!!!!
Hjuu. Kirjasto, jossa omatoimiaikana ei voi käydä lehtiä lukemassa koska teinit - juu, heilläkin on oikeus olla, mutta ei yksinomaisesti heillä. Oman tabletin käyttö mahdotonta, wifi heikko, myös kirjaston aukioloaikoina. Ja muutenkin ko. kirjasto, tympeä, esim. kaukolainaa eivät halunneet tehdä yhden kerran sitä pyytäessäni.
Aggressiossa naama punasena ja nyrkkejä huitien huutaa. Mistähän oppinut? Meinasin sanoa, että lopeta hyvä lapsi, näytöt siltä että kohta sulta ratkeaa suoni päästä!!!!!!!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Hakkaa enteriä hieman vähemmän niin tekstiä on mukavampi lukea.
Muistithan pistää ylläpitoon poistettavaksi?
Kommentillasi ei ole asiallista sisältöä!
Hakkaa enteriä hieman vähemmän niin tekstiä on mukavampi lukea.