Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankilassa olevan miehen avovaimo vastailee kysymyksiin

Vierailija
15.03.2008 |

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kriteereissä.

no minä nyt menen epänormaalina silittämään, kun en jaksa väitellä sun kanssa

t. se tytär edelleen

Vierailija
82/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy välttämään tietoisilla elämäntapavalinnoilla sellaiset möhläykset, jotka veisivät vuodeksi vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun toisen löydät.

Vierailija
84/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä joka olen tässä paljon kirjoitellut, ex-konnan puoliso.

Minä en todellakaan suosittele kenellekään linnakundin kanssa yhteen menemistä minkään jännityksen tai äitisyndrooman takia. Fakta on se, että jos ihmisellä ei itsellään ole halua muuttua, niin kukaan toinen ei pysty ihmistä muuttamaan. Ihan sama, jos toinen on väkivaltainen, alkoholisti tms. eikä itse näe tarvetta muuttua. Naisten yleinen vika on se, että uskotaan niin mielellään mitä ne miehet selittää. Mä sanoin ja sanon vieläkin aina mun miehelle, että mua ei oikeasti kiinnosta yhtään mitä hän sanoo, mua kiinnostaa vain se, mitä hän tekee. Ja Mä näin alusta asti, että hänellä oli vahva tahto muuttaa elämänsä, ja koko ajan meni niissä asioissa eteenpäin, vaikka totta kai aina välillä tuli takapakkeja.

Mieheni kanssa me käytiin alkuaikoina tosi kivinen tie, mutta toisaalta se on meidän parisuhteen kivijalka: me ollaan niin monesta asiasta selvitty ja paljon yhdessä koettu, että meitä ei mitkään pikkuasiat (= monille ehkä normaalit huolet) hetkauta. Lisäksi meitä ei tavallinen arki tylsistytä, se kun oli kuitenkin miehelle varsinkin pitkään luksusta, johon piti oikeasti ponnistella.

Nyt poistun tästä ketjusta, oikein hyvää illan jatkoa kaikille.

Vierailija
85/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä on vaikea välttää elämäntapavalinnoilla. Sitä vaan tarkoitin tuolla ennustamisella.

Vierailija:

pystyy välttämään tietoisilla elämäntapavalinnoilla sellaiset möhläykset, jotka veisivät vuodeksi vankilaan.

Vierailija
86/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitin että lapset yleensä aina kärsivät vanhempiensa virheistä, ja valitettavasti he usein ovat niitä jotka kärsivät kaikkein rankimmin.

Vierailija
87/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleisesti ottaen ole sellainen ihminen, että alkaisin jossain netissä pyydellä anteeksi olemassaoloani. Jos yhtään olet lukenut tätä ketjua, niin kyllä ainakin mielestäni täällä on kaikin tavoin yritetty heittää paskaa minun ja perheeni niskaan, me teeskennellään ja petetään lapsiamme, mies meinaa jatkuvasti retkahtaa ja on tietysti myös väkivaltainen kun on kerran linnassa ollut jne.

En ole juurikaan meidän perhettämme kannustavia viestejä nähnyt, ja tuntuukin, että av-mammoista olisi ihanaa, jos meidän perheelle kävisi huonosti, koska selvästikään emme erota oikeaa väärästä emmekä yhä jatkuvasti kadu kaikkea mennyttä, ja kenties myös pyytele julkisesti anteeksi tuntemattomilta ihmisiltä.

Olen vain yrittänyt tuoda julki sitä, että sellaisesta linnakundi huumevenkulastakin VOI joskus tulla ihan normaali ihminen ja työssäkäyvä perheenisä. Että se, jos ihminen on menneisyydessään ollut rikollinen, ei määrittele ihmistä kokonaisuudessaan pahaksi ja turmeltuneeksi. Ehkä se sitten vaikuttaa ylemmyydentunnolta, sellaista se elämä joskus on.

Vierailija
88/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin sai karvat pystyyn viestit, joissa vankilassa käymättömät miehet olivat suunnilleen pedofiileja ja vaimonhakkaajia ja naiset jotka eivät heitä ihannoi älykkyydeltään lapamadon tasolla.

Vierailija
89/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä aaveella useinkaan saa järkevää, rakentavaa keskustelua aikaiseksi, älä pahoita mieltäsi nimimerkkien takana kirjoittelusta. On se aivan ihmeellistä, miten ihmisillä voikin olla mustavalkoiset katsantokannat asioista. Mutta niinhän se on, että elämä opettaa ja mitä et halua ymmärtää, et sitten ymmärrä.

Vierailija
90/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla hyvinkin totta, mutta kuka haluaa olla miehensä vartija, tiukka muija? Ei kovin tasapainoinen parisuhde ole odotettavissa.

Kyllä rehellisen elämän täytyy tulla miehestä itsestään, muuten ollaan aika heikoilla jäillä.

Vierailija
91/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

My point exactly!

112

Vierailija
92/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lukisi viestejä niin tunteiden vallassa, voisi oikeasti tajuta mitä niissä sanotaan.

Mä en todellakaan ole missään väittänyt että tavalliset miehet olisivat AINA pedofiilejä ja vaimonhakkaajia, vaan asetin ainoastaan vertauskohdaksi sen, että linnassa oleva mies VOI olla hyvä puoliso ja isä aivan kuten " tavallinen" mies voi olla vaimonhakkaaja ja pedofiili.

Tarkoituksenani siis oli yrittää vähän avata mammojen silmiä sille, että jos ei ihan tyhmä ole, niin ei voi vetää mitään suoria johtopäätöksiä tyyliin mies on linnassa, sen on pakko olla kaikessa paha, mies ei ole linnassa, se on silloin hyvä ihminen.

Mutt amä olen tän jo niin monta kertaa selittänyt, että taitaa olla turha tämäkin kerta.

Ja olen tasan arvostellut niitä viestejä, joissa on yhdellä lauseella mölisty jotain tyyliin " ai linnakundit onkin sit parhaita isiä vai?" , jos olen kirjoittanut pitkän viestin perusteluineen. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että tuollaiset viestit ovat idioottimaisia ja antavat sellaisen kuvan kirjoittajistaan.

T: Vauhko, joka saapui just töistä kotiin.

Vierailija:

Minulle ainakin sai karvat pystyyn viestit, joissa vankilassa käymättömät miehet olivat suunnilleen pedofiileja ja vaimonhakkaajia ja naiset jotka eivät heitä ihannoi älykkyydeltään lapamadon tasolla.

Vierailija
93/93 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitetaan lähinnä sitä, että ei lähde mihinkään konnan hyysäämiseen, että " voi voi kun sulla nyt on ollut rankkaa ja eihän se sun syysi ole jne." Sellaiseen, että oikeasti loppujen lopuksi vaan mahdollistaa sen miehen törttölilyn, kun on aina avulias vaimo jälkiä siivoamassa ja selittelemässä miehen puolesta.

En mä mikään mieheni vartija ole ollut, mutta niinä hetkinä kun mies on ollut heikoilla mä olen jaksanut olla se vahva näissä asioissa. Monissa muissa asioissa taasen mies on ollut se vahvempi.

Summa summarum: sovimme toisillemme ja pystymme tukemaan toisiamme niissä asioissa, joissa kumpikin tahoillaan on kompastellut.

Vierailija:

voi olla hyvinkin totta, mutta kuka haluaa olla miehensä vartija, tiukka muija? Ei kovin tasapainoinen parisuhde ole odotettavissa.

Kyllä rehellisen elämän täytyy tulla miehestä itsestään, muuten ollaan aika heikoilla jäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän