Möhläys joka vuosienkin päästä nostaa punan poskillesi?
Mä olin vuosia sitten tosi ihastunut aivan jumalaisen komeaan mieheen. Yhteisten tuttavien johdosta sain tilaisuuden päästä samoihin bileisiin. Ja hänen kotiinsa mentiin ja jotenkin mä onnistuin rikkomaan tuolin ja salasin sen. Hän ja hänen tyttöystävänsä jotenkin aavistivat että mä sen olin rikkonut. Kyllä mua nolotti. Muutenkin ilta oli katastrofaalinen. Join liikaa ja sen semmoista. Voi että, siis olis ollut tilaisuus loistaa ja olla tosi ihana, niin ihan plörinäksi meni.
Jotenkin tuo juttu tulee aina välillä mieleen uja vaikka se ei tuon kummempi ole, niin silti punastuttaa aina. Ja nyt naurattaa tietty.
Kommentit (4)
Hädissäni hain netistä tietoa, printtasin paprut pihalle ja unohdin luonnollisesti levälleen työpöydälle, kun lähdin kiireellä hakemaan tabuja lääkäristä. Saattoi muutama ihminen nähdä ne pöydällläni. Kerran unohdin psykiatrin lausunnon kopiokoneeseen, kun otin siitä kopion. Onneksi ei lojunut siinä kauaa. Että tällainen homssu :-/
kerran menin vessaan ja siellä oli vielä keltaiset lirit pöntössä ja peilin edessä silmälasit. Pakkohan siinä oli sitten tehdä omat asiat kuitenkin. Hetken päästä kuulin kun tää työkaverinainen kailottaa, kuinka unohti lasinsa vessaan kun kuuli puhelimensa soivan ja lähti siihen kiireellä vastaamaan. Unohti kyllä jotain muutakin... yh.
Ei huippunolo, mutta kuitenkin. :) Enkä mä oikeesti myötähäpeän vuoksi punastele. :D
vakuuttelin jo heränneitä kavereitani et" mitään ei tapahtunu" jätkä kun oli aika naurettava. poitsu kun heräs ja kömpi ulos teltasta, sen naama oli täynnä retkuja! voi kuinka jollekin tuleekin helposti jälkiä. en tajua kuinka oon onnistunutkin moisessa?!
Aloin seurustella 16-vuotiaana ja nukuin silloisen poikakaverini kainalossa telttaretkellä..
Aamulla herätessä huomasin kauhukseni että olin kuolannut pojan paljaan rintakehän päälle ja tää remahti nauruun kun vihdoin heräsin. (Oli kuulemma jo jonkin aikaa katsellut kun nukuin suu auki.)
Samaisen pojan kanssa pari vuotta myöhemmin touhuiltiin ja olin päällä.
Yllättäen, täysin ennakoimatta minulta pääsi pikkuinen pieru.
Kiepsahdin sekunnissa sängylle ja sujahdin peiton alle piiloon...
Poika taaskin nauroi katketakseen....