Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat/todella hoikat hoi!

Vierailija
14.03.2008 |

Arvostellaanko painoanne tai kytäätäänkö syömisiänne?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei sitten millään uskota.

Vierailija
82/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, täällä toinen " läpipasko" 162/49. tällä(kin) viikolla on käyty snagarilla ja mäkin luukulla. suklaalevykin on tullut syötyä ja itseasiassa syön juuri tällä hetkelläkin irtsareita :D

jumpassa käyn silloin kun huvittaa, vain sen takia koska nautin siitä! kuitenkin vain pari kertaa vk.

yli 50kg olen painanut vain raskaana, ja nekin kilot jäivät synnärille. sopii minulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ne olikin maailmannapoja(osa)! Saavat sanoa mitä vain ja tehdä mitä vaan ja kaikki heitä rakastaa ja palvoo! Viis siitä onko pärstä kuin kananperse kunhan on hoikka vartalo ja pienet tisut. ;)

Lukekaa nyt itsekkin tämä ketju, inisette siitä että teitä arvostellaan ja haukutaan ja samalla itse haukutte ja arvostelette? Onko se tosiaan niin että te kyllä saatte täällä huudella mitä vaan mutta voi jösses kun joku sanoo takaisin tai on erimieltä asiasta?

Minä en ole ikinä arvostellut ystävieni painoa vaikka hoikkia ovatkin. Pari kertaa huolissani olen ollut kun kaveri laihtunut nopeasti vähän liikaa. Kyse olikin bulimiasta joten ihan oikein tein kun kysyin hoikkuudesta. Muuten jokainen on saanut olla ihan niin hoikka kun on, kunhan ei sairauden puolelle mene. Koska silloin minun tehtävä ystävänä on auttaa ja kysyä onko kaikki hyvin.

Minun painoani on ystävät kommentoineet ja ihan syystäkin, ovat huolissaan. Kukaan ei ota nokkiinsa tälläisestä koska nämä asiat mainitaan ihan muista syistä kun niistä että miltä toinen näyttää.

Terve, hoikka nainen on kaunis. Terve pullea nainen on kaunis ja vielä kauniimpi on nainen joka hyväksyy kehonsa. Silloin ei paina se mitä muuta sanoo tai ajattelee. Itseluottamusta naiset niin ei häiritse muitten katseet tai kommentit.

Vierailija
84/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miksi joka ikinen kerta kun täällä joku kysyy lihavalta että: mikset laihduta, miksi syöt niin paljon ja joku lihava vastaa siihen niin teilataan heti se vastaus?? Siis jos lihava kertoo että liikkuu ja syö vähän ja silti paino ei tipu. Miksi se on vaikea uskoa että ne aineenvaihdunnat on erilaisia? Joku laihtuu 1200kalorilla hyvin, toinen lihoo samalla kalorimäärällä.

Vai onko se niin että hoikilla ne aineenvaihdunta erot voivat olla mutta lihavilla ei koskaan voi olla mitään vikaa, he ovat vain laiskoja ja tyhmiä?

Vierailija
85/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin kiva olla kireenä kaupassa, läskit ei siihen vaikuta vaan tää elämä yleisesti on niin perseestä.

Vierailija
86/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä mielummin hoikka,mutta syön niin epäterveellisesti etten kyllä koskaan tule sitä olemaan.

Ja miehiä on vaikka kuinka.

T. 144 kg

Vierailija
87/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule ihan niin ankeaa tarvitse olla=) 50

Vierailija
88/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei mihinkään olla tyytyväisiä. Luulisi että hoikat edes olisivat kun täälläkin niin paljon siitä puhutaan miten nainen ei muuta tarvitse kun hoikan vartalon niin elämä on sitten niin vitun hienoa.

Vierailija
89/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä keskustelu meni pilalle kun joidenkin egot suivaantu. Itse olen myös 163 ja 47 - 49 kg. Mulla ainakin kaikki luut törröttää ja olen yrittänyt lihoa jo pari kk. Muodot on hävinnyt mutta mitäs sitten, hyväksyn itseni sellaisena kuin olen enkä ala teidän kanssa kilpailee kuka on kaunein ja hoikin ja kuka on paras. En enään tarvitse itsetunnolleni pönkittämistä. Annettaisiinko kaikkien kukkien kukkia? Ikään, kokoon, ulkonäköön katsomatta? Sopiiko?

Vierailija
90/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä, samoja kokemuksia on minullakin. Painoa arvostellaan ja siitä huomautellaan lähes joka päivä jossakin. Kurjalta se tuntuu, kun itse viihtyy tässä painossa ja pitää itseään ihan ok näköisenä. En siis halua lihoa yhtään, haluan pysyä hoikkana. Mutta mun ulkonäkö on joidenkin mielestä ilmeisesti ihan kauhean kamala, kun siitä pitää jatkuvasti huomautella. Tulee siis tosi paska fiilis.

Olen 168cm, painoa 55-56kg. Rinnat on b-kupit, ihan erottuu tässä varressa, en ole lauta. Takapuoltakin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi