Hoikat/todella hoikat hoi!
Arvostellaanko painoanne tai kytäätäänkö syömisiänne?
Kommentit (90)
Lueppa hetki näitä av:n aloituksia niin ymmärrät.
Ihan turha edes verrata sitä että lihavat muka haukkuvat hoikkia, paskat kyllä se on juuri toistepäin, näkeehän sen jokapaikassa. Läskit on roskasakkia, huonoja ihmisiä, luusereita, laiskoja ja tyhmiä. Niinhän se on. Hoikat on kauniita ja täydellisiä joten mitä te narisette, teillähän pitäisi olla kaikki hyvin!
En lukenut koko ketjua, mutta koko ikäni olen saanut kuulla kommentteja laihuudestani. Olen siis 163/46 ja kyllä löytyy rinnat ja persauskin on ihan olemassa:D
En todellakaan ole mikään tikku. Mulla kans työkaverit viimeski pikkujouluissa ihmetteli, miten syön niin paljon ja mihin se ruoka menee!! No se menee sinne, minne kuuluukin. Ravitsemusterapeutin mukaan mulla on yliaktiivinen energiankulutus, siksi pysyn laihana, mutta kesäisin tulee pari kiloa yleensä lisää kun anopin tekemää pullaa lapan naamaan joka päivä:)
Minun kaveripiirissäni kaikilla hoikilla jopa hyvin hoikilla (bmi alle 19) on rinnat vähintään [b]C[/b]. Monella on kuppikoko d70. Aika normaali koko suomalaiselle naiselle. Itselläni on bmi 24 ja kuppikoko on dd80. Eikä roiku edes.
Voi kun te tietäisitte miten paljon me lihavat kärsitään teidän mielipiteistänne, katseistanne ja sanoistanne. Ja miettikää että kun aikuiseen nuo sanat niin paljon sattuvat niin miten ne sattuu nuoriin ja lapsiin. :( Miettikää!
Mulle ei kukaan koskaan huomauttele mitään: 170 cm, 50 kg, ja mies.
En oikein osaa ottaa teidän valitustanne vakavasti, vaikka kommentit varmasti kiusallista ovatkin. Kuitenkin lihavana olo on useimmille jatkuvaa varpaillaan ja tarkkailtavana olemista; julkisesti ei saisi syödä mitään, ei saisi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin mutta ei kuitenkaan niihin telttoihinkaan, muut kyttäävät ravintolassa ja kaupassa että mitä toi läski nyt ostaakaan, voi kauhistus jos sillä onkaan jäätelöä tai munkki siellä ostoskärryissä. Törkeimmät tirskuvat ja kommentoivat puoliääneen läskin ulkonäköä, baarissa humalaisilta voi kuulla mitä vain.
mutta harvemmin painosta on mitään negatiivista sanottu. Johtuu varmasti osaksi siitäkin, että olen isorintainen (70dd) ja se tekee minusta isomman näköisen mitä oikeasti olen, varsinkin jos on joku löysä paita päällä. Mulla on 1 lapsi, eikä sekään ole muuttanut tilannetta - en vaan liho, vaikka mitä söis. Tälläkin viikolla oon syöny muun ruoan lisäksi 3 isoa suklaalevyä.
Mies joskus kutsuu mua luurangoksi, mutta heittää sen vaan vitsillä. Omasta mielestä olen aina ollut ihan sopiva.
Läskit ne joutuu kestämään kaikennäköistä. Ei kukaan hoikan naisen ostoksia seuraa, ei pukeutumista, ei työntekoa. Hoikka nainen on automaattisesti parempi ja energisempi työntekijä kun lihava. Hoikka nainen on automaattisesti fiksumpi ja kauniimpi kun lihava. Hoikka nainen on automaattisesti terveempi kun lihava. Hoikka nainen on kaikki kaikessa. Kukaan ei sano mitään jos on hoikka, mutta kun on lihava niin kaikki on huonosti ja kaikkea kytätään ja arvostellaan. Varsinkin jos läski puolustautuu tai kertoo jotain mikä ei ole hoikkien mieleen, siitä vasta haloo syntyykin! Hoikka voi kirjoittaa ja kertoo miten menee huonosti ja mies pettää, mutta kun lihava kirjoittaa niin sanotaan vaan että laihduta niin kaikki on ok.
Vierailija:
En oikein osaa ottaa teidän valitustanne vakavasti, vaikka kommentit varmasti kiusallista ovatkin. Kuitenkin lihavana olo on useimmille jatkuvaa varpaillaan ja tarkkailtavana olemista; julkisesti ei saisi syödä mitään, ei saisi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin mutta ei kuitenkaan niihin telttoihinkaan, muut kyttäävät ravintolassa ja kaupassa että mitä toi läski nyt ostaakaan, voi kauhistus jos sillä onkaan jäätelöä tai munkki siellä ostoskärryissä. Törkeimmät tirskuvat ja kommentoivat puoliääneen läskin ulkonäköä, baarissa humalaisilta voi kuulla mitä vain.
Miehet kun ovat niin tyhmiä ettei sillä naamalla ole merkitystä kunhan on hoikka ja pienirintainen niin a-vot.
Kukaan läskeistä ei ole sanonut että KAIKKI MIEHET olisivat lääpällään. On vaan todettu että monet miehet pitävät pyöremmistä tai eivät katso naisen ulkonäköä tai kokoa valitessaan puolisoaan. Katsos kun viisaat miehet tietävät ettei se hoikkuus takaa onnellista parisuhdetta.
Niin ja viisas nainen tietää ettei hoikkuus muutenkaa takaa mitään onnea tai onnistunutta elämää. Minun kaikille hoikilla ystävilläni on todella huono itseluottamus, kärsivät masennuksesta, osa on jopa itsetuhoisia kun eivät hyväksy niitä täydellisiä kroppiaan ja pieniä rintojaan.
Mutta eihän siinä, hienoa että av:lla tiedetään että HOIKKUUS=TÄYDELLISYYS
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Bmi 22
Ja kasvojen kauneus ei ole riippuvainen painosta....
Mulla pysyi kasvot kauniina 85 kiloon saakka, sen jälkeen alkoivat turpoamaan ja veltostumaan ja ihokin on ihan harmaa huonon ruokavalion takia.
t: laihduttaja
Kerro vaan kaikki sydämmeltäsi! Mitäs muuta? Läskit on tyhmiä ja laiskoja? äö ei voi olla yli 80 lihavilla? Mitä vielä? Läskien miehet on rumia ja läskejä tai sitten aliravittuja nössyköitä? Vielä jotain? Kerro ihmeessä nyt kaikki niin sinulle tulee parempi mieli.
Jos minä kerron että minulla on komea lääkärimies joka ei ole nössykkää nähnytkään niin oivoi sinä keksit varmasti jotain vikaa miehestäni! Niinkun kellään läskillä ei voi olla normaalia miestä, ei se voi olla mahdollista koska hoikkuus perii maan! Hoikat kunniaan. AAMEN!
Ja samoin tunnen monta upeakasvoista lihavaa.
Ja kaikki sama toisinpäin tietenkin.
Paino ei koskaan takaa KASVOJEN kauneutta.
Ex- lihava
Mä olen lihonut hurjasti ja ei enää meikilläkään saa ihmisen näköiseksi. Naama on niin turvoksissa ja epätasainen. Mulla alkaa naama turvota siinä 80-85kg välillä. Xenicalia oon nyt syönyt 2 viikkoa ja vielä ei ole grammaakaan paino tippunut.
Ainiin kun sehän on itsestään selvyys että pienirintainen nainen on seksikäs ja kaikkien miesten ihanne, ainiin ja laiha. Pädethän sinäkin sillä. Kas sitten kun lihava nainen sanoo että miehiä roikkuu hihassa niin aina ollaan muka tosittelemassa ja puhumassa puuta heinää, näinkun ei voi todellakaan olla. EHEI, koskaan ei mies voi tykätä isoista rinnoista eikä isoista naisista vain pienirintainen ja hoikka on se aito ja oikea.
Hoikka nainen voi sanoa mitä vain, aina on oikeassa. Ei teidän tarvitse päteä kun kaikki mitä suustanne tulee on aina juuri sitä oikeaa ja kun läski puhuu niin se on aina paskaa ja puolustelua ja niin ei varsin voi olla.
Menkää itseenne, olette kuvottavia. Teillä hyvä itsetunto? Ei jumalauta ole.