Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat/todella hoikat hoi!

Vierailija
14.03.2008 |

Arvostellaanko painoanne tai kytäätäänkö syömisiänne?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 167cm ja 47kg. Kaikkein pahinta oli peruskouluaikana kun joka liikuntatunti kuuluin painostani. Monesti sanottiin vaan että " voi kun sä olet kamalan näköinen" ja " oletpa sä lauta" ... Joo ja kun menin ensimmäisen kerran neuvolalääkärille odottaessani esikoistani, ensimmäinen kommentti mitä lääkäri minulle sanoi oli" Onko sinulla anoreksia ?" Noita tavallisia syömisen tarkkailuja ja kehotuksia en enää edes huomaa koska ne kuuluvat asiaan. Ja olen aina ollut tosi hyvä syömään! Ei varmaan tarvitse edes sanoa että itsetunto on ihan olematon:( 10kg lisää ottaisin heti...

Vierailija
62/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 173cm ja 53kg enkä mielestäni ole edes mitenkään " riukulaiha" . Lapsia on 3 ja ikääkin 34. Eli eipä ole tuo ikä eikä lasten saantikaan asiaa muuksi muuttanut.

Urheilen tosin paljon ja katson mitä suuhuni laitan. Ei tulisi silti mieleenkään alkaa joltakin lihavalta kysellä, että lieneekö sairastunut bulimiaan tai BED:iin samoin kuin minulle vihjaillaan anoreksiasta. Myönnän, että tavallaan urheilulla ja syömisellä kontrolloin painoani mutta ihan vaan siksi, koska haluan elää terveesti ja noudattaa terveitä elämäntapoja muutenkin. Ja onhan siinä myös se positiivinen puoli, että myös näyttää hyvältä :).

Ulkonäköni takia minun ei myöskään koskaan uskota olevan " niin vanha" kuin mitä olen. Onhan sekin toisaalta postitiivista mutta mm. töissä sekin aiheuttaa inhottavaa tytöttelyä sekä joutuu olemaan kaksin verroin parempi kuin muut, jotta olet yhtä uskottava kuin ne muut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on hyvät silloin kun hoikassa kropassa, ei lihavassa vartalossa.

Joten turhaa niitä kehuvat.

Vierailija
64/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirosta kropasta pienemmätkin rinnat erottuu, kuten myös vyötärön ja lantion kaari, jos sitä on. Huvittaa, kun lihavat tutut, joilta ei paljon muotoja erota kehuskelevat, miten miehet tykkää heistä, kun ovat muodokkaita... Just joo!

Vierailija
65/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on nimitelty anorektikoksi, aidanseipääksi jne. jne. melkein koko ikäni. Enhän minä sanoisin missään nimessä ylipainoiselle työkaverille: " kauhee kun sä oot lihava - katsotko yhtään mitä pistät suuhusi?" . Laihoille vastaava kommentti on ilmeisesti ihan hyväksyttävää.

Olen mallia " Läpipasko" eli ihan sama mitä pistän suuhuni ja kuinka paljon niin grammaakaan en liho. Olisin mielelläni hieman raamikkaampi rakenteeltani, mutta minkäs geeneilleen voi (tää " läpipaskous" on meillä sukuvika).

t. 179cm ja 62kg.

Vierailija
66/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin laiha... syötkö sä koskaan mitään? Eikö ole varaa ostaa ruokaa? Ja raskausaikana neuvolassa epäilivät, että oon samanaikaisesti dietillä, huoh....

170/49

Vierailija
67/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi täti totesi minulle, että mulla on pakosti jossakin päin kroppaa syöpä, muuten ei voi olla näin laiha! 163/50. Ensin se oli äidille sanonut, että mulla on aivan varmasti anoreksia. Ja enhän mä edes ollut mikään kauhean laiha. Nyttemmin kyllä painan jo52 kg, joten anoreksia kai sitten parani...

Vierailija
68/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä loukkaa se että joku sanoo teitä hoikaksi tai kyselee syömisiänne, se imartelee teitä. Vittuako ruikutatte kun sisimmässänne kumminkin toivotte oikein että hoikkuuttanne päiviteltäisiin ja saisitte huomiota. Jokainen hoikka on hoikka omasta halustaan. Kerta täällä aina sanotaan lihaville että jos kuluttaa enemmän kun syö niin laihtuu, eli sama pätee toistepäin, syö enemmän kun kulutat niin lihot. Joten jos tuntuu että haittaa päivittelyt niin eikun syömään, muuten pitäkää turpanne kiinni.

Vierailija
69/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se päivittely vaan ehkä eniten ne äänettömät säälivät katseet. Ihan kuin olisin jotenkin viallinen tai sairas. Pitäisiköhän jonkun muun mennä vähän itseensä kuin hoikkien?

Vierailija
70/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loasi. Toivottavasti en ole tuttusi, olet hirveä ihminen.

Moni mies kuulkaas tykkää isoista ja jopa roikkuvista rinnoista. Ne on pehmeät ja naiselliset, ns. normaalit rinnat. Varmasti kumminkin yhtä suositut on napakat pystytissit, mutta ihan turha kuvitella että te olette maailman napa ja kaikki pitää vain teidän tyyppisistä naisista. Pientä itserakkautta ilmassa.

Vierailija
71/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei teitä loukkaa se että joku sanoo teitä hoikaksi tai kyselee syömisiänne, se imartelee teitä. Vittuako ruikutatte kun sisimmässänne kumminkin toivotte oikein että hoikkuuttanne päiviteltäisiin ja saisitte huomiota. Jokainen hoikka on hoikka omasta halustaan. Kerta täällä aina sanotaan lihaville että jos kuluttaa enemmän kun syö niin laihtuu, eli sama pätee toistepäin, syö enemmän kun kulutat niin lihot. Joten jos tuntuu että haittaa päivittelyt niin eikun syömään, muuten pitäkää turpanne kiinni.

Eli jos haittaa muiden kommentit niin älkää syökö niin paljon ja pitäkää turpanne kiinni?

En ymmärrä mikä oikeus kenelläkään on kommentoida toisen kroppaa? Jos itse viihtyy hoikkana/pulskana, ei se tarkoita että kaikki haluaisivat olla samanlaisia!

Vierailija
72/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tuntevat näkevät että syön kuten muutkin.

172/52; huvittaa Mallikoulu-kisan kauhistelu kun oma BMI 17,6 vaikken ole todellakaan sairaalloisen laiha.

Vierailija
73/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miksi haluatte ettei kukaan päivittele teidän hoikkuutta kun täällä haukutte läskejä ja kumminkin ajattelette heistä pahaa. Mikä oikeus teillä on siihen?

Kuinka monta ketjua av:llakin on ollut siitä miten kaikki miehet haluaa mahd. hoikkaa naista ja pienirintaista ja miten te olette maailman ihanimpia jne. Joten olkaa nyt hitto sitten tyytyväisiä! KAIKKI MIEHET HALUAA TEITÄ! Niinhän se teidän mielestä on, joten mitä hittoa valitatte nyt siitä hoikkuudesta sitten.

Antaa läskien päivitellä, päivittelette tekin täällä jatkuvasti läskeistä luusereista ja roikkurinnoista joita ei halua kukaan mies. Olkaa tyytyväisiä, te olette TÄYDELLISIÄ!

Vierailija
74/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet katkera, katkera hoikka! Vai mitä täällä iniset? Ini-ini!

Vierailija
75/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa edes lukea, vai onko pulla naaman edessä ...

Tämä oli HOIKILLE ; )

Vierailija
76/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin lihavia sai haukkuja koska he eivät ansaitse ihmisarvoa, mutta hoikille ei saa sanoa mitään mielipidettä. He kun ovat maailman kauneinta kansaa ja niin täydellisiä.

Erikoista, täällä haukutaan lihavia ketjussa jossa valitetaan miten hoikkia haukutaan. Hmm..

Vierailija
77/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on muuten ihmeen suhteellista. Mullekin joskus sanotaan etta " voi kun olet hoikka" vaikka olen 171 cm ja 67,5 kg, oikeasti 10 kg yli normaalipainon alarajan.

Teille tiedoksi - olen juuri sopiva, itseni kokoinen. NIin varmaan tekin olette.

Vierailija
78/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että koetaan, että hoikkia SAA ARVOSTELLA, koska eihän siitä voi loukkaantua.

Eikä kukaan kai ole täällä väittänyt, että ylipainoisista, isorintaisista naisista ei kukaan mies tykkää, varmasti löytyy omat tykkääjänsä kaikenlaisille vartalotyypeille.

Minä en arvostele toisen ylipainoa/suuria rintoja, niin toivon, että munkaan vartaloani ei arvostella negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
79/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran kun kävin ruokakaupassa niin takanani jonossa oli hieman pyöreähkö, lihavahko naishenkilö. Hän vihaisena yritti tuuppia minua ja kun pakkasin tuotteita kassiin niin hän kyttäsi tarkkaan, että mitä olin ostanut:) Ja selvästikin mulkoili vihaisena. En keksinyt muuta syytä kuin, että taisi joku asia vähän pänniä;)

Vierailija
80/90 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

invavessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan