Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vielä tapan mieheni vauvalla! :(

Vierailija
14.03.2008 |

Mies herää joka yö kun vauvakin herää. Hän on se joka vaihtaa vaipat öisin.

Viime yönä mies houraili ihan omiaan ja kun huomautin asiasta, hän sai hirveät hepulit siitä että häntä väsyttää.

Minä en ole vaatimassa osallistumista vauvan hoitoon, mutta mies ei malta olla pomppaamatta ylös kuin gaselli. Itse venyn, vanun ja vitkastelen ylös nousemista.

Millä saisin miehen ymmärtämään, että hän tarvitsee nukkua, jotta jaksaa olla töissä skarppina?????

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat nousta, niin NOUSE ja lopeta valitus.

Vierailija
22/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nimittäin koko homman kuulostamaan siltä, että olosuhteiden takia on ihan mahdotonta miehen saada nukkua kunnon yöunia. Peset kätesi asiasta, ja toitotat, että HALUAT kyllä miehen saavan unensa, ei vaan voi kun sitä ja tätä ja tota. Ja kuitenkin ratkaisut olisivat hyvin yksinkertaisia, se on selkeää kaikille ulkopuoleisille...

Minua ainakin hermostuttaa ihmiset, jotka kovasti HALUAVAT sitä sun tätä, ja sitten ties minkä täysin ratkaistavissa olevien asioiden takia ei vaan VOIDA (vaikka siis oikeesti voitaisiin ihan hyvin). Siinä marttyyrimaisesti pestään kädet vastuusta, ja kuitenkin halutaan säilyttää " hyvän tyypin" maine. Että kyllä minä vaan haluaisin auttaa tuota miestäni tuossa väsymyksessään, mutta voi minua raukkaa kun en mitenkään voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se miehesi sitten jaksaa? Mitä teksit, jos sinulla ei olisi miestä? Ei kukaan JAKSA nousta ylös, mutta jos on tajuissaan, sitä silti fyysisesti VOI nousta. Pistäkää nyt aluksi se mies sinne toiseen huoneeseen niinden kuulosuojaimien kanssa nukkumaan ja sopikaa, ettei hän vaan nouse, vaikka kuulisi vauvan huudon oven ja kuulosuojaimien läpi. Katsotaan sitten, kuinka kauan sinulla menee siihen nousemiseen, kun sinä olet se, jonka vaan pitää nousta, jaksaisi tai ei. Vai oliko sulla jokin selitys siihenkin, miksei sitä miestä voi laittaa muualle nukkumaan ja miksei voi etukäteen sopia, että sinä olet se joka nousee. Meni siihen sitten pieni hetki tai ei.

Vierailija
24/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on kyllä sanonut että sano jos tarvit apua mutta suoraan sanottuna en halua apua, koska hän on väsyneenä niin pirun äkänen ja sitä en tod. jaksa. tarjoutuu kyllä auttaan mut mä en jaksa sit sen kiukuttelua. ja muutenkin mukamas valvoo kaiket yöt eikä saa nukuttua kun jompi kumpi lapsista valvottaa... esikoinen ei herää öisin ja ja vauvakin 1,5kk vaan kaksi kertaa. joskus olen johonkin pyytänyt apua niin sit ärsyttää se sen tyyli, huokailee samalla kun tekee jne...

Vierailija
25/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti ärsyttää kuunnella yöllä inisevää/itkevää lasta ja odottaa että milloin se toinen jaksaa nousta hoitamaan. kenties 2, 5 tai 10min kuluttua. Nopeammin sen tekee itse, kun kerran on jo hereillä, eikä uni tule silmään ennenkuin kitinä loppuu.

Vierailija
26/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ikäeroa lapsilal 1v4kk, isompi ei nukkunut yötä rauhallisesti ja vauva taas nukkui. Iskä isomman lapsen kanssa olkkariin nukkumaan, lapsi oppi nukkumaan pikku hiljaa kokonaisia öitä. Vauva söi yöllä ja taas jatkoi unia.

Nykyään mies nukkuu eri huoneessa, koska tämä vauva on alkanut mesomaan yöllä, nyt ikää 8kk. Pakko on jonkun jaksaa käydä töissä. Isompi nukkuu jo onneksi koko yön heräämättä.

Ja minä teen vielä iltavuoroa töissä... silti minä herään vaikka väsyttää, en tee siitä kummoista ongelmaa sillä tiedän ettei tämä kauaa kestä.

Mutta elämänhän saa niin vaikeeks kun haluaa.

Vierailija
27/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehesi on pakko nousta öisin, koska sinä olet laiska ja vetelä etkä saa persettäsi ylös sängystä. Jonkun on pakko hoitaa vauva, eikä sinusta ilmeisesti siihen ole.

Vierailija
28/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva syö muutakin, kuin rintamaitoa, muuten se kakka polttaa ihon kamalaksi.

Vierailija
29/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse vaikka silmät kiinni ap jos et muuten pääse. Tiedät missä se sänky on ja itsekin haen vauvan puoliunessa syömään. Jos on kysessä pieni vauva niin anna vaippojen olla ellei sotkua ole/märkänä vaatteet.

Vierailija
30/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kestänyt ap kritiikkiä. Vaihda vaippa ja syötä lapsi ja mene nukkumaan. Miten ihmeessä sä pärjäät jos miehesi ei ole yhtä yötä kotona. Vauva huutaa yön ja sinä jahkaat nousisko vai ei. Sit se sun toinen lapsi herää ja huutaa ja sinä vaan jahkaat.

Seuraavana aamuna luetaan täältä kun yläkerran naapuri kirjoittaa ku vi**n alakerran akka ei saa vauvaansa hiljaseks.

Vierailija
31/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on ap sinussa ja asenteessasi.

Tosiaan jos mies herkkäuninen on pakko nousta, ei jaksa odottaa kunnes sinä saat itsesi ylös. Siihen aikaan jo syöttää ja vaihtaa housut ja pääsee takas nukkumaan.

Vierailija
32/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vaippaa ei tarvitse vaihtaa yöllä.

Vaikka miehesi käykin töissä ja pitää jaksaa päivisin töissä, on paljon meitä äitejä joiden pitää myös jaksaa vaikka ja mitä päivän aikana, vaikka öisin heräilemmekin.

T: Kuuden lapsen äiti, joka syöttää vauvan neljä kertaa yössä.

Vierailija
33/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin varmaan mainittu syökö rintamaitoa vai tuttelia. Meidän vauvalla ainakaan tuo tiheä kakkaaminen ei jatkunut kovin kauan, sitten vauva kakkasi vain kerran-pari päivässä, ja nykyään nelikuukautisena 10-13 päivän välein! Mutta ei me silloin alussa vaihdettu yöllä vaippoja ja ihan hyvänä pysyi iho. Vauva söikin (ja syö edelleen) ihan pelkkää tissiä.

20

Vierailija
34/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äiti on niin saamaton.

Vierailija
35/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap jaksaa, tiedän mitä tuo on masentuneena.

Vierailija
36/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettää voi lääkityksestä huolimatta, mikäli se on kynnyskysymys

Vierailija
37/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti voi hyvin laahustaa kotona silmät ristissä ja tukka pystyssä kun riittävästi väsyttää. TÖissä pitää usein olla skarppina ja terävänä ja ihmisten kanssa.

t. kuuden äiti myös

Vierailija:

Joka vaippaa ei tarvitse vaihtaa yöllä.

Vaikka miehesi käykin töissä ja pitää jaksaa päivisin töissä, on paljon meitä äitejä joiden pitää myös jaksaa vaikka ja mitä päivän aikana, vaikka öisin heräilemmekin.

T: Kuuden lapsen äiti, joka syöttää vauvan neljä kertaa yössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän