No nyt minulle tehtiin kaksi päivää sitten rintojen pienennysleikkaus. Haluatko kysyä jotain?
Vastaan mihin osaan. =)
Olen niin iloinen että entiset riippuvat E-kokoise melonit on nyt D-kokoiset kiinteät pallot. =) Kipuja on vain vähän. Leikkaus kesti neljä tuntia ja multa poistettiin 1,5kg per rinta! Nyt vain toipumista neljä viikkoa ja sitten takaisin töihin.
Kommentit (27)
Mulla on 75 E-kuppi. Mahtaisinkohan saada leikkauksen kunnallisella? Mitkä ne kriteerit oikein on? Painoa mulla vain 51 kg ja pituus 160 cm. Niska- ja hartiasärkyjä on vähäsen, mutta tulen kyllä toimeen.
t. kiinteät olis kivat
Joo, mäkään en voi juosta ollenkaan. Löllöti löllöti.
Mulla on g-kuppi. ennen oli e, mutta raskausten jälkeen jäi pysyvästi g-kupiksi. Haaveilen vain siitä e:stä enää. Kyllä oli imetyksen aikaan kauheaa, kun oli L-kuppi. Onneksi se aika on jo ohi.
Vierailija:
Vierailija:Hintaa tälle hommalle tuli kunnallisella puolella jotain 100e, eli kolme päivää sairaalan vuorokausimaksua, ykstyisellä tämä maksoi äidilleni neljä vuotta sitten 5500e.
ap
Mutta vähän narisen, saanko? Epäreilua. Minulla on aina ollut riippurinnat, mutta kuppikoko ei ole iso. Jos lihottaisin vaikkapa 30 kg, voisin saada tuon rintojen pienennysleikkauksen. Mutta nyt kun olen normaalipainoinen ja tissit on normaalikokoiset mutta " vaan" roikkuu, en saa satasella korjausleikkausta. Vaikka samaan hengenvetoon taas sanon, että onnea, onneksi sinä sait!
Onko kaikki kotona?? Lihota vain ittes
t. normaali painonen(156cm 45kg) isotissinen joka on käynyt pienentämässä H:sta C:hen. Riipputisseillä ei tuossa pienennys asiassa mitään merkitystä. Kyllä ne on tasan muut syyt miksi pienennetään
Katsokaa googlesta tarkemmin kuvia ja selityksiä miten leikkaus tehdään. Hakusanoilla reduktioplastia ja breast reduktion ja reduktion mammoplasty löytyy ainakin selventäviä kuvia ja muuta tietoa kun hakee koko maailmasta, eikä vain suomenkielisiltä netti sivuilta.
Hintaa tälle hommalle tuli kunnallisella puolella jotain 100e, eli kolme päivää sairaalan vuorokausimaksua, ykstyisellä tämä maksoi äidilleni neljä vuotta sitten 5500e.
ap
Vierailija:
Hintaa tälle hommalle tuli kunnallisella puolella jotain 100e, eli kolme päivää sairaalan vuorokausimaksua, ykstyisellä tämä maksoi äidilleni neljä vuotta sitten 5500e.
ap
Mutta vähän narisen, saanko? Epäreilua. Minulla on aina ollut riippurinnat, mutta kuppikoko ei ole iso. Jos lihottaisin vaikkapa 30 kg, voisin saada tuon rintojen pienennysleikkauksen. Mutta nyt kun olen normaalipainoinen ja tissit on normaalikokoiset mutta " vaan" roikkuu, en saa satasella korjausleikkausta. Vaikka samaan hengenvetoon taas sanon, että onnea, onneksi sinä sait!
heip, mulla kans e - kupit ja ei oo tullu mieleenkää pienennys, oon aatellu että ne on sellasille joilla on vielä suuremmat rinnat mitä mulla.;) Mut täytyy alkaa kyl suunnittelee jos iteki sais tuon leikkauksen. Monesti on hartiat jumissa ja rinnat juostessa häirittee. Mullaki ikää 30v. :)
Kiitos tiedoista ap, pitää mennä hakee lisä tietoo.:)