Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko tuttua?

13.03.2008 |

vatsa on sekaisin, outo painontunne vatsassa, käyn pissalla puolen tunnin välein, kuukautiskipuja, mutta ei kuukautisia. Kamala väsy kokoajan. Kuukautiset ovat myöhässä, nyt kp 34, mutta en haluaisi tuuditautua siihen koska näiden pitäisi olla vasta kolmannet kuukautiset synnytyksen jälkeen. Edellinen kierto oli 23 kp. Ei uskaltaisi testiä tehdä, kun jotenkin ajattelee automaattisesti etä se on kuitenkin negatiivinen, niin sit vaan pettyy...Että jos vaan kuvitteleekin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kolme kertaa raskaana näistä kaksi oli kohdunulkoista mutta onnistuneessa raskaudessa juuri tuollaiset ensi oireet.

Vierailija
2/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5-6 kierrossa ja teinkin monta testiä mut aina näytti negaa. Mulla alkoi menkat jo kuukausi synnytyksen jälkeen vaikka täysimetin. Ihan siis noita raskausoireita oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä onkin sitten kaksi vaihtoehta, toivottavasti olisi se positiivinen=) Täytynee viikonloppuna testata varmuudeksi.

Vierailija
4/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään menkkoja. Tein testin sunnuntaina (apteekin oma raskaustesti) ja se oli kyllä nega että kaiketi täytyy vaan tohon luottaa. Välillä tuntuu että menkat alkamassa, mutta ei ala vaan...Valkovuoto on runsaampaa...Nyt kp 39. En kyllä jaksa ainakaan raskauteen enää uskoa...mutta olisko tää jotain muuta..hormonit sekaisin vielä?