Lue keskustelun säännöt.
Vyöhyketerapia ja raskautuminen?
28.08.2006 |
Olen joskus kuullut, että vyöhyketerapialla olisi myönteisiä vaikutuksia raskautumiseen?
Sekä myös sen, että vyöhyketerapeutin pitäisi kuulemma huomata, jos esim. munasarjoissa on jotain häikkää?
Olen käynyt nyt elämäni ensimmäisen kerran vyöhyketearpiassa ja ajattelin käydä jatkossakin, sai niin mukavan ja rentoutuneen olon sen käynnin jälkeen! Ja pelkkää plussaa siis, jos sen avulla myös raskautuu.
Joten kiitollisena otan vastaan kaikki tiedot asiasta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homeopatiasta näytti mulle olevan enemmän apua. Tähän on tietty helppo sanoa, että mistäs tiedät, on voinut olla ihan sattumaa. Mutta se ei ainakaan voinut olla sattumaa, että homeopaatilla käynnin ja hp-rakeitten syönnin jälkeen sain itselleni ihanan seesteisen olon. Mehän haaveiltiin pikkuviitosesta, oltiin haaveiltu jo vähän yli 2 vuotta, jona aikana 4 km:a ja raskautuminenkin onnistui enää vain hormooneilla. Hormoonit heitin romukoppaan (no, taitaa ne vielä olla tuolla kaapissa, vaikken niitä enää tarvitsekaan ;-) ja nautin vain seesteisen rauhaisasta olostani ja ajattelin, että jos meille ei vauvaa enää tule, niin sitten ei tule. Muutama viikko homeopaatilla käynnin jälkeen testasin vahvan plussan. Tuo plussa on nyt kestänyt, kun km:jen syyksi löytyi tukostaipumus ja siihen on ollut koko ajan lääkitys.
No, tämä oli vain oma kokemukseni. Toivottavasti sulle olisi apua tuosta vyöhyketerapiasta. Ei siitä ainakaan haittaakaan ole :-).
neronja rv 39+2