Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet kauniin, hoikan, pitkähiuksisen blondin työntämässä lastenvaunuja? ev

Vierailija
13.03.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sellainen todellakaan ole, enkä ole koskaan ollut. Itsestäni pidän huolta ja omastamielestäni olen ihan kivannäköinen. Mutta en mä silti huomaa vastaatulevia, mä en yksinkertaisesti kiinnitä niihin pahemmin mitään huomiota, ellei ne nyt vaikka melua, haise tai jotain. Moni tuttukin saattaa tulla vastaa ja huomaan sen vasta kun se moikkaa mua. Mä kuljen ihan ajatuksissani, en kyttää vastaantulijoita.

Vierailija
2/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en sellainen todellakaan ole, enkä ole koskaan ollut. Itsestäni pidän huolta ja omastamielestäni olen ihan kivannäköinen. Mutta en mä silti huomaa vastaatulevia, mä en yksinkertaisesti kiinnitä niihin pahemmin mitään huomiota, ellei ne nyt vaikka melua, haise tai jotain. Moni tuttukin saattaa tulla vastaa ja huomaan sen vasta kun se moikkaa mua. Mä kuljen ihan ajatuksissani, en kyttää vastaantulijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo " mariäideistä meuhkaaja" noin yleisesti ottaen on ihan oikeassa minunkin mielestäni. Useimmat ihmiset, vaikka eivät asiakseen kyttäisikään vastaantulijoita, ovat taipuvaisia vaistomaisesti katsomaan kiinnostavaa kohdetta pitempään kuin massaan sulautuvaa.

Vierailija
4/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhamaisia tyyppejä. ei se tarkota et olis joteki parempi ku muut jos laittautuu!!! mun mielestä kohtuus kaikessa.. toki on kiva kun on nättejä ihmisiä, mut kyllä sen huomaa kuka on tunnin, pari pyntännyt.

t kohtalaanen

Vierailija
5/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vastaantulijoita hirveästi katsele, usein olen myös omissa aatoksissani. Itse ainakin ajattelin tilannetta, että se toinen on huomiotaherättävän kaunis ja tyylikäs nainen, kyllä ne huomaa. Näkeehän noita välillä vaikka bussissa tai kahvilassa tai jossain.

Hassua, että 15 heti puolustautui, vaikken henkilökohtaisesti kyllä " hyökännyt" ketään vastaan. Mitäs merkitystä sillä on, katseletko vastaantulijoita, vai et. Ap kysyikin, että mitä ajattelet, kun NÄET kauniin jne. naisen. Silloinhan sinun on jo pitänyt katsoa, jotta olet voinut nähdä, eikös totta?

-14-

Vierailija
6/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN laittautuneista ei ole sanonut olevansa parempi kuin muut. Se on täysin omaa tulkintaasi.

Vierailija
7/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minäkään vastaantulijoita hirveästi katsele, usein olen myös omissa aatoksissani. Itse ainakin ajattelin tilannetta, että se toinen on huomiotaherättävän kaunis ja tyylikäs nainen, kyllä ne huomaa. Näkeehän noita välillä vaikka bussissa tai kahvilassa tai jossain.

Hassua, että 15 heti puolustautui, vaikken henkilökohtaisesti kyllä " hyökännyt" ketään vastaan. Mitäs merkitystä sillä on, katseletko vastaantulijoita, vai et. Ap kysyikin, että mitä ajattelet, kun NÄET kauniin jne. naisen. Silloinhan sinun on jo pitänyt katsoa, jotta olet voinut nähdä, eikös totta?

-14-

Mä varmaan saan silloin sanoa oman mielipiteeni asiasta, vaikka se ei olisi ihan suoraan mulle tarkoitettu?

Vierailija
8/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä, miten se liittyi tähän kontekstiin.

-14-

Vierailija
9/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas se, sitä on monesti ystävän kanssa mietitty. :)

Vierailija
10/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarvettakaan kun olen laiha ja luonnonkaunis. Enkä omista kuin kauniita vaatteita, yhtäkään tuulipukua, toppatakkia tms. ei multa löydy.

Vierailija
11/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidithän antaa itsensä rupsahtaa just sillä verukkeella, että kun ei ole aikaa. Niin jos jollain muka on aikaa pyntätä itseään, niin ei se tasan tarkkaan ole silloin voinut hoitaa lastaan.

-14-

Vierailija
12/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tosissaan näkee luonnonkaunista suomalaista. Vähintään vaatii kestovärjäykset ym. että näyttäis edes joltain. Eli ole ihmeessä onnellinen, jos poikkeat massasta.

Vierailija
13/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihailen vielä pitkää tukkaa, kun siitä itse haaveilen. Ja hieno juttu, että on pysynyt hoikkana.. Varmaan ihan pirtsakka äiti.

Vierailija
14/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me ollaan kauniita tavallamme, toiset vaan pynttäämisen jälkeen.

Vierailija
15/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mitenkään huomiota herättävän näköinen luonnostani, meikkaan, laitan hiukset ja katson vähän mitä päälleni puen, niin olen ihan kivannäköinen. On kuitenkin hauska katsella kauniita ihmisiä, tuntematta katkeruutta heitä kohtaan. Eihän toisen kauneus minulta ole pois :)

Vierailija
16/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä siis minun ajatukseni.

Meikäläisen itsetunto on kuule sellaisella tasolla, että tuo sinun teoriasi miehen vamppaamisesta ei tule ikinä kenenkään kohdalla/missään tilanteessa mieleeni :D

3

Vierailija:

Onneksi täältä löytyy normaaliakin suhtautumista. Jotenkin aika monesti kaupungilla ihmisten ilmeistä voi päätellä, että ajattelevat kuten vastaaja 3. Ihan niin kuin olisin matkalla vamppaamaan heidän miehensä... -ap

Vierailija
17/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisina päivinä taas, jolloin en ole jaksanut laittautua, tunnen häpeää ja halua vajota maan alle. En ymmärrä miten jotkut voivat pitää sitä normaaliolotilanaan.

Vierailija
18/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
19/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mamma on lihava, silloin sitä vasta tuijotetaankin. Mut ehkä ne pelkääkin, että mitä jos se läski on menossa vamppaamana niiden äijän.

Vierailija
20/33 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kyssäri oli:

Vierailija:

Mitä ajattelet, kun näet kauniin, hoikan, pitkähiuksisen blondin työntämässä lastenvaunuja

Mulle nyt vaan sattui tulemaan mieleen se yksi aiemmin mainitsemani, huorahtava blondi, kun näin hänet kadulla juuri tällä viikolla :D

Huumorini ei tainnut oikein upota av-mammoihin... no eipä ollut eka kerta :-D

33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän