Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta tänään tajusin, kuinka nopeasti ja totaalisesti nainen rupsahtaa 30-v. iän jälkeen!

Vierailija
26.11.2008 |

Itse olen nyt 26, joten pelottaa ja paljon!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lastakin olen saanut.

Enemmänkin koen, että olen osannut olla tyytväisempi itseeni 30 v jälkeen. Seksuaalisuus on paljon luonnollisempaa ja parempaa kuin nuorempana.

En tosin ole koskaan stressanut iästä, koska minusta ihminen on sen ikäinen minkä ikäiseksi itsensä tuntee.

Ikävuosi on pelkkä luku.

Mutta jos alkaa itseään aivopesemään tuohon rupsahtamiseen, niin ei se voi kyllä olla näkymättä päällekin päin.

Vierailija
82/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nuoruus-vanhuus kriisi kun ihmiset pitää vähän päälle 20 vaikka ikää on kuitenkin 30v.

Omasta mielestäni en pukeudu kuin joku parikymppinen.

Muuten yritän pitää itsestäni huolta : syön terveellisesti, ulkoilen, käyn satunnaisesti kosmetologilla+ hoidan ihoani kotioloissakin säännöllisesti.

Varmasti on geeneilläkin osuutensa koska pidän äitiäni joka on 53v. suhteellisen rypyttömänä ja nuorekkaana ikäisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukkunut yhtään(!) yötä putkeen lähes kahteen vuoteen, kun lapsi valvottaa. Kestän kyllä silmänympärysrypyt ja ihon kuivumisen; niitähän voi hoitaa, mutta otsarypyt ja ylähuulen yläpuolelle tulevat vekit eivät mieltä lämmitä.

Jos oikein itseään haluaa pelotella, niin peili esille vaan ja luonnonvalossa kasvot alapäin itseään katsoamaan...

Katsoiko kukaan muuten toissa iltana Teemalta Hittimittaria 1980-luvulta. Siinä jos jossa ihmiset näyttivät tooosi vanhoilta. Kolmikympppistä kuka tahansa olisi veikannut 50-kymppiseksi. Naurettiin miehen kanssa vedet silmissä, että ei me taideta niin rupsahtaneilta näyttääkään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi