Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta tänään tajusin, kuinka nopeasti ja totaalisesti nainen rupsahtaa 30-v. iän jälkeen!

Vierailija
26.11.2008 |

Itse olen nyt 26, joten pelottaa ja paljon!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes on haudannut kaksi, kolme hyvää ystävää. Vasta silloin oppii arvostamaan omaa elämää. Ryppyyntyminen, pakaroiden valahtaminen kun ovat jonninjoutavaa jorinaa, ja niiden pohtiminen osoittaa vain suurta kypsymättömyyttä.

Vierailija
22/83 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on turha pelätä, sillä yllättäen eräänä aamuna peilistä katsoo vanhempi nainen. Sellaisena pysyt hyvän tovin. Juuri, kun olet sopeutunut, on uusi aamu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat taas levättyä ja huolehdittua itsestäsi, syötyä terveellisesti ja liikuttua. Mä olen ihan varma, että negatiiviset ajatuksesi vaikuttavat enemmän siihen, mitä näet. Pilkettä silmään ja kevyt ote elämään, uskon minä.

ja juuri tänään katsoin itseäni peiliin kuin uusin silmin ja tajusin että näytän vanhalta. Mutta, 30v ei ollut se rajapyykki vaan eniten vaikutti kaikki ne elämässä tapahtuneet asiat: yövalvomista, pikkuvauvojen hoitoa (= omaa ulkonäköään ei ehdi hoitaa/ajatella ollenkaan), laihtumista, omakotitalon rakennusprojekti jne...

Mutta, juuri 30-32v olen vanhentunut todella nopeaan tahtiin.

Vierailija
24/83 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-ve on ihan lapsi vielä, sen osoittaa jo aloituksesikin, ei millään pahalla : )

Mielestäni olen kauniimpi, tyylikkäämpi ja viisaampi kuin 26-veenä ja varmaan vuodet tuovat vaan lisää näitä hyviä asioita.

Vierailija
25/83 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen jälkeen on taas huima noususpurtti ja näin 4-kymppisenä olet jälleen elämäsi voimissa ja on jotenkin niin seksikäs olo. :)

Vierailija
26/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain fyysisesti. Mieleni on kyllä nyt sata kertaa "järkevämpi".

Vierailija
27/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä palautui raskauksista ja valvomisista nopeasti.

Olen yli 40v ja näytän paljon nuoremmalta.

Enkä nyt tuomitse naisia jotka saavat lapsensa vanhemmalla iällä!!

Vierailija
28/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan itse olen 40 ja viimeksi minua luultiin 28 vuotiaaksi.. joten.... Isältäni olen saanut "nuoret" geenit Hän oli 80 ihan 60 näköinen.. hih..

Vierailija
29/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en vaihtaisi mistään hinnasta elämääni ja itseäni siihen takaisin. Olen viisaampi ja onnellisempi nykyään, ja hyväksynkin itseni paremmin.

Vierailija
30/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on kahdesti kuukauden sisään luultu 8-vuotiaan tyttäreni siskoksi :-) En ole siis kovin rupsahtanut, ellei sitten lapseni ole erityisen vanhan näköinen.. Rupsahtaminenkin on yksillöllistä. Joku on 25-vuotiaan ryppyinen, joku 50-vuotiaan kuin nuori tyttö.

Vierailija
31/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin sanoa jo näyttäväni aikuiselta eli niin, että minut otetaan tosissaan. Näytän noin 25-vuotiaalta tai allekin. Kolmen lapseni kanssa kaupungilla kulkiessani vanhemmat naiset kauhistelivat, "että ihan teininä kolmen äidiksi". Eikä ollut edes pukeutumisesta kiinni:) Se ei tuntunut kivalta.

Mutta geenit vaikuttavat. meidän suvussa eletään yli 100-vuotiaiksi eli keski-ikäkin tulee yli 10-vuotta taviksen jälkeen.

Vierailija
32/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 31v ryppykasa

Vierailija
33/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti kummastuttaa, et jos rupsahtaminen niin kauheasti pelottaa, niin minkä ihmeen takia nuoret naiset haluaa tehdä itsestään vuosia vanhemman näköisen esim. paklaamalla naamaansa senttitolkulla meikkiä, blondaamalla tukkansa vitivalkeaksi, ruskettamalla itsensä mustaksi jne jne..esim.BB:n Henna Kalinainen, ei olis ikinä uskonu et on 19v.! Oon ite 32 ja meikiksi riittää sipaus puuteria ja ripsari..en toki näytä enää parikymppiseltä mutta en kyllä tunnusta rupsahtaneenikaan..ja takuulla näytän nuoremmalta kuin esim tuo Henna!

Vierailija
34/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka te olisitte kuinka nuorekkaita tahansa ja hyvillä geeneillä varustettuja niin ette näytä 35-vuotiaana, saatika 40-50-vuotiaana enää 20-25-vuotiailta. Kasvot muuttuvat "kypsemmiksi" ja piirteet kovenevat ja tietynlainen lapsimaisuus ja söpöys kyllä katoaa. Ne ovat olleet täysiä hyvän mielen kohteliaisuuksia mitä olette saaneet.

Vierailija
35/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt huomaan, että silmie ympärille on tullut hiuksenhienoja uureita, pienikin ylensyöminen näkyy heti, aineenvaihdunta on hidastunut jne.

Mutta kuitenkin olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, enemmän joutuu vaan sen eteen tekemään töitä salilla. Kosmeteolgi-käynneistä en pidä, mutta jotain parempaa silmänympärysvoidetta tässä on ostettava :)

Vierailija
36/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että rupsahtamiset tapahtuvat pyrähdyksittäin. Yhtäkkiä tulee muutos ja sitten ollaan taas vuosikausia sillä samalla naamalla.

Minua aina naurattaa, kun jotkut selittelevät "minä olen vielä nuori, nuo ovat vanhoja" - he meillä kaikilla on vain yksi suunta!

Vierailija
37/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä kuopuksen kanssa valvominen. Hän on kaksi, eikä siis nuku vieläkään öitään...

Valvominen ja muutenkin epäsäännölliset elämäntavat ovat pahimpia vanhentajia.

t.kauneuden ammattilainen

Vierailija
38/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka te olisitte kuinka nuorekkaita tahansa ja hyvillä geeneillä varustettuja niin ette näytä 35-vuotiaana, saatika 40-50-vuotiaana enää 20-25-vuotiailta. Kasvot muuttuvat "kypsemmiksi" ja piirteet kovenevat ja tietynlainen lapsimaisuus ja söpöys kyllä katoaa. Ne ovat olleet täysiä hyvän mielen kohteliaisuuksia mitä olette saaneet.

että toiset vanhenevat kauniisti, toiset eivät. Kuulut ilmeisesti itse jälkimmäiseen ryhmään, joten hyvä, että osaat nauttia näistä saamistasi hyvän mielen kohteliaisuuksista.

Löytyisikö sinulta kasvovalokuvaa joka on otettu sinusta 20-25-vuotiaana ja vertaat sitä nykypäivän kasvokuvaan. Kyllä varmaan huomaat kuinka kummasti se nuorekkuus on jonnekkin hävinnyt. Samalta et todellakaan näytä.

Vierailija
39/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä toki näkyy mutta kroppa (rinnat, takamus jne) on vielä kuin nuorella naisella. Ainakin jos vertaa nykyajan parikymppisiin joilla makkarat pursuu (laihoillakin) lantiohousujen reunan yli!

Kaikille ei tule ryppyjä - naururypyt on kuitenkin merkki siitä että on nauttinut elämästä.

t siloposkinen, timmi 48v

Vierailija
40/83 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule kiinni geeneistä ja elämäntavoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan