Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tatuoiminen raskausaikana

Vierailija
01.11.2008 |

onko kenelläkään kokemuksia? sitähän sanotaan että se olisi kovasti kiellettyä,mutta itse keskusteltuani asiasta mm. myrkytystietokeskuksen kanssa sanottiin,että mitään vaaraa sikiölle siitä ei ole,raskausaikana on normaalit riskit kuin muulloinkin. jos on steriiliä ja hoitaa hyvin mitään ongelmaa ei ole,on harhaluulo että sikiölle olisi siitä muutakin vauriota. itselläni on peitekuva operaatio,ex-mieheni teki minulle kuvaa käteen,on tehnyt jo vuoden päivät saamatta mitään kunnollista tulosta aikaiseksi ( on se rakkaus sokea...) ja raskausaikanankin hän on nyt ehtinyt tatuoimaan muutaman kerran. no,mies monen mutkan kautta lähti,henkinen väkivalta piti minua hänen otteessaan ja nyt peitän tuon hänen tekemänsä keskeneräisen ja RUMAN tekeleen,en halua tuollaista muistoa hänestä. :) ja näin off the topic,onko kenenkään tielle sattunut yhteiseloa mielenterveysongelmaisen henkistä väkivaltaa harjoittavan narsistin kanssa ja miten pääsitte eroon? yllättävän kauan sitä jaksaa ajatella että asiat korjaantuvat.. huoh.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se mahdollinen tulehdusriski. Onhan ne välineet steriilit ja hyvät jos kunnon paikkaan menee, mutta jälkihoitokin on tärkeää (jonka varmasti itsekin tiedät).

Itse en varmaan raskauden aikana tatskaa ottaisi, otan sitten raskauden jälkeen. Ajattelin jotain kivaa johon saisi lasten syntymäajat ja nimet integroitua nätisti. Kehittelyn alla vielä...

Vierailija
2/3 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat että väriainetta voi siirtyä neulan mukava väärään paikkaan.

Tuskin pienestä tatuoinnista on haittaa. Mutta isoa tautointia en lähtisi itse ottamaan raskauden/imetyksen aikana, on siinä kuitenkin sellainen määrä väriä mikä tykitetään ihoon... Miten vanha väri reagoi, kun päälle pusketaan uutta? Mene ja tiedä noista, joku voi sanoa ettei haitallista vain sillä perusteella, ettei vielä ole toisin todistettu. Entä jos iho tulehtuu uudesta tatskasta? Tulehdus missä tahansa elimistössä ei ole kovin suotavaa raskauden aikana. Haluat joka tapauksessa peittää vanhan tekeleen, kysy vielä ajankohdan kannattavuutta joltain alan isommalta asiantuntijalta. Sellaiselta joka on erikoistunut nimenomaan tatuointien tekoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niitä lääkekuureja kuitenkaan suositella raskausaikana popsittavan. Toisekseen kaikki nuo värit menevät verenkiertoon, jo hiustenvärjäämisestä kemikaalit siirtyvät verenkiertoon. Itse kampaajana olen raskausaikana mahdollisimman vähän värjännyt sekä omia että asiakkaiden hiuksia. (Onneksi on mahdollista ollut siirtää asiakkaita muille.) En ole hysteerikko, mutta kun kerta on mahdollisuus välttää niin miksi ei. Joten etköhän sinäkin nyt sen raskausajan jaksa odotella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme