Vasta tänään tajusin, kuinka nopeasti ja totaalisesti nainen rupsahtaa 30-v. iän jälkeen!
Kommentit (83)
En näytä 20-vuotiaalta, mutta en voi sanoa olevani tyytymätön siihen, mitä peilistä näkyy. Sama useimissa ikäisissäni (ja vanhemmisakin) ystävissäni ja tutuissani.
Älä pelkää, kyllä se siitä. Vuodet hujahtavat nopeasti, se on totta. Ja olen älyttömän onnellinen siitä, kuinka paljon viisaampi ja tajuavaisempi olen nyt kuin vaikka 10 vuotta sitten. Tuskin maltan odottaa, miltä tuntuu olla 60 vuotias! :) Jos saan niin kauan elää.
miettii nyt 26-vuotiaana rupsahtamista. Voit vaan kuvitella sitten miltä näytät nelivitosena.
Voin kertoa että näin 40 v ei tunnu yhtään pahalta ettei näytä 26-vuotiaalta.
ja juuri tänään katsoin itseäni peiliin kuin uusin silmin ja tajusin että näytän vanhalta. Mutta, 30v ei ollut se rajapyykki vaan eniten vaikutti kaikki ne elämässä tapahtuneet asiat: yövalvomista, pikkuvauvojen hoitoa (= omaa ulkonäköään ei ehdi hoitaa/ajatella ollenkaan), laihtumista, omakotitalon rakennusprojekti jne...
Mutta, juuri 30-32v olen vanhentunut todella nopeaan tahtiin.
Se on kuule ihan itsestä kiinni.
Jos tekee "legendaariset" eli miehen löytymisen jälkeen antaa itsensä rupsahtaa, niin taatusti rupsahtaa jo 21v. Eli ei enää meikkaa, verkkarit jalassa vaan lisäkilojaan raahaa hiukset hapsottaen, niin taatusti näyttää vanhalle ja rupsahtaneelle.
Mutta jos pidät itsestäsi huolta, meikkaat, pukeudut, laitat hiukset, kuntoilet ja syöt terveellisesti, niin näytätä vielä 40v. alle 30 -vuotiaalle.
Nimimerkillä: 30-vuotiaana minulta kysyttiin Alkossa paperit =D
Itselläni kaksi lasta ja pitäis sit näyttää 10v vanhemmalta... Kaikki luulevat parikymppiseksi. ;) Ikää kohta 28v.
Rasvainen/sekaiho pysyy siloisempana pidempään.
Riittävä yöuni 8-9h yössä pitää myös ihon hyvänä.
Rankka lihominen ja laihtuminen myös ikäännyttää.
Nämä jo mainittujen tupakan ja juomisen lisäksi.
Niin ja 30-kymppiset on kyllä usein itsevarmempia kuin 20-kymppiset, mikä lisää vetovoimaa. Riippuu tietysti ihmisestä, mutta monella näin. Itse en ainakaan jaksa kamalasti kiinnostua 18-25v miehistä, mielellään saa olla yli 30v niissä on enemmän itsevarmuutta ja kokemusta kuin nuoremmissa miehissä. Se saa kiinnostumaan.
hänen nuorennäköisten kasvojensa vuoksi vaan hämääntyvät teinimäisestä pukeutumisesta ja hiustyylistä, ehkä äänestä ja käytöksestäkin. Harva myyjä ryppyjä laskeskelee.
vaikka te olisitte kuinka nuorekkaita tahansa ja hyvillä geeneillä varustettuja niin ette näytä 35-vuotiaana, saatika 40-50-vuotiaana enää 20-25-vuotiailta. Kasvot muuttuvat "kypsemmiksi" ja piirteet kovenevat ja tietynlainen lapsimaisuus ja söpöys kyllä katoaa. Ne ovat olleet täysiä hyvän mielen kohteliaisuuksia mitä olette saaneet.
ei saa kohteliaisuuksia, vaan työelämässä ja muutenkin suoraan sanottuna kohdellaan kuin tsupparityttöä? Ja puhutaan kuin teinille? Ja sanotaan, että sinähän olet vasta vähän reilu parikymppinen, miten voit olla täällä töissä tuossa asemassa ihmettelevällä äänellä. Joo-o! Tutkinnon suorittamiseen on sentään mennyt 6 vuotta ja työkokemusta on alalta 7 vuotta, joten miten hemmetissä voin olla reilu parikymppinen?! Voin sanoa, että ottaa päähän ja rankasti, kun ei ole ikäisensä näköinen. Pukeudun kuitenkin varsin konservatiivisesti (suorat housut, paitapusero, korkokengät), mutta silti luullaan 10 vuotta nuoremmaksi.
t. 36-vuotias
Miksi kauniisti vanhentunut nainen ei voi olla kaunis? Minusta jokaisessa iässä oleva ihminen on omalla tavallaan kaunis. On paljon kauniita ikääntyneempiä naisia ja rumia nuoria. Ei kannata huolehtia tuossa iässä vielä...
että 30v nainen on jo melkoisen "rupsahtanut".
Itse asiassa ihon vanheneminen alkaa jo 25 vuotiaana, joten 30 vuotiaalla on kyllä jo ensimmäiset rypyt lähes poikkeuksetta ilmestyneet silmäkulmaan.
Mutta nehän on vaan elämää! :) ei siitä niin tarvitse stressata, jokainen vanhenee kuitenkin ajallaan sille ei mitään voi!
Itse olen siis lähes teini vielä, niinkuin joku tuolla kirjoitti (siis 26v), mutta kyllä vaan jo pientä juonnetta näkyy silmän ympärillä kun tarkkaan katsoo.
No, lapsiakin on kolme joten valvomiset vaikuttaa :)
Toiset rypistyvät, toiset valahtavat. Minä valahdan.
25-vuotiaana. Solarium, tupakka ja viina tekee kauheaa jälkeä :-(((( Itse olen 37-vuotias, ja aina ollut nuoren näköinen, nyt huomaan että alkanut tuohon suupieleen hienoinen juonne tulla. No yleisvaikutelma on kuitenkin vieläkin nuorekas, ihan tyytyväinen olen :-)
Missähän ryyppyporukoissa ap liirailee? Omassa kaveripiirissäni ei kyllä kukaan yli 30 näytä rupsahtaneelta. Päinvastoin, moni heistä on kaunis edelleen. Mutta ei tietenkään näytä samalta. Miksi helvetissä täytyisi näyttää joltain teinipelleltä koko ikänsä? Aikuinen nainen voi olla myös näyttävä ja kaunis. Kuka edes haluaa näyttää teini-ikäiseltä?
perusta itsetuntoaan ulkonäölle. Muuten itsetunto rapisee vuosien mukana pois.
Miksi muuten naisten pitäisi näyttää nuorekkailta ja hyviltä?
Miksi miehistä tulee muka charmikkaita ikääntyessään?
ei lähelläkään. Teini-ikä on 13 - 19 vuotta, 26-vuotias on jo tukevasti aikuinen nainen.
polviin asti ulottuva musta, klassinen villakangastakki, mustat nahkaiset herrainkengät ja tummansiniset bootcut-farkut, mahdollisimman vähän meikkiä, pitkiät suorat hiukset (tummanruskeat) ja siihen kuuluu pohtia viinin valintaa pitkään.
Ja minä kun kuvittelin että teinityyli on jotain, no, trendikkäämpää ja paljastavampaa ja juomat jotain muuta kuin pullo jotain täyteläistä keskihintaista punaviiniä.
-Yksi 30 v jolta kysytty tänä vuonna paperit ruuhka-aikaan.
hänen nuorennäköisten kasvojensa vuoksi vaan hämääntyvät teinimäisestä pukeutumisesta ja hiustyylistä, ehkä äänestä ja käytöksestäkin. Harva myyjä ryppyjä laskeskelee.
vaan sitä, että tavoite on näyttää teiniltä= ei tarvitse. Aikuinen nainenkin on kaunis.
Olen nyt 38 ja tuntuu että aika vanhalta näytän. Se ei kuitenkaan ole katastrofi, koska olen ehtinyt tehdä ne asiat jotka piti nuorena saada tehdä. Eri asia olisi, jos pitäisi vielä tässä vaiheessa nollapisteestä lähtien saavuttaa elämänkumppani - perhe -akselin keskeiset päämäärät.
se tapahtuu jo aikaisemmin, jos murehdit!