Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sympatiane ovat IKEN PUOLELLA! Toisenlainen näkökulma tekstarikohuun:

Vierailija
12.03.2008 |

Miettikää nyt vähän: Mitä pahaa/rikollista on TEKSTIVIESTIEN lähettelyssä? Tukiainen itsekin sanoo lehdessä, että ne oli lähetetty pilke silmäkulmassa eikä niissä ollut mitään pahaa (HBL tänään).

Niin kauan kun Ike hoitaa MINISTERIN hommansa kunnolla, niin mitä väliä sillä on, kelle hän tekstailee??? Miten hänen tekstittelynsä on Suomen ulkopolitiikan asioiden hoitamisesta pois?

Typerin tässä kohussa on tuo elähtänyt pissis Johanna, joka ei ole tajunnut pitää suutaan kiinni asiasta, joka ei itse asiassa kuulu muille kun hänelle ja Ikelle! Mikä helvetin OIKEUS hänellä muka on tuoda henkilökohtaiste tekstiviestt julkisuuteen? Miettikää itse, miltä tuntuisi jos joku teidän hoitonne, exänne tms. toisi teidän viestejänne julkisuuteen??

Minun sympatiani ovat Iken puolella. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja ministerikin on vain ihminen!

Tuommoiset ämmät kuin tuo Johanna ovat häpeäksi koko naissukupuolelle!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vieraan vallan tiedustelupalvelu voisi naurettavan helposti soluttauttaa agenttinsa Iken tai Matin tapaisten päättäjien lähipiiriin ja onkia kaikenlaista salassapidettävää, maamme turvallisuuteen liittyvää tietoja.

Ihan oikeasti, tämä on vakava asia. Tai no, voi tietty olla, että Supo on tsekannut jo ajat sitten näiden Tukiaisten ja Kurosten ym taustat.

Vierailija
22/22 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tämä naisystävä Elina joka tosiaan Iltiksessä nauroi koko asialle ja epäili ko. viestin paikkansapitävyyttä.

Musta 200 viestiä ei ole mikään pikkujuttu. Musta on varsin epämiellyttävää että varattu mies lähettää 200 tuhmaa viestiä tollaselle trash-blodille oli kyseessä ministeri tai ei mutta ministeriltä kyllä odottaisin asiallisempaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan