Sympatiane ovat IKEN PUOLELLA! Toisenlainen näkökulma tekstarikohuun:
Miettikää nyt vähän: Mitä pahaa/rikollista on TEKSTIVIESTIEN lähettelyssä? Tukiainen itsekin sanoo lehdessä, että ne oli lähetetty pilke silmäkulmassa eikä niissä ollut mitään pahaa (HBL tänään).
Niin kauan kun Ike hoitaa MINISTERIN hommansa kunnolla, niin mitä väliä sillä on, kelle hän tekstailee??? Miten hänen tekstittelynsä on Suomen ulkopolitiikan asioiden hoitamisesta pois?
Typerin tässä kohussa on tuo elähtänyt pissis Johanna, joka ei ole tajunnut pitää suutaan kiinni asiasta, joka ei itse asiassa kuulu muille kun hänelle ja Ikelle! Mikä helvetin OIKEUS hänellä muka on tuoda henkilökohtaiste tekstiviestt julkisuuteen? Miettikää itse, miltä tuntuisi jos joku teidän hoitonne, exänne tms. toisi teidän viestejänne julkisuuteen??
Minun sympatiani ovat Iken puolella. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja ministerikin on vain ihminen!
Tuommoiset ämmät kuin tuo Johanna ovat häpeäksi koko naissukupuolelle!
Kommentit (22)
Kyllä ministeriltä pitäisi löytyä sen verran harkintaa, ettei ihan mitä tahansa lähettele ja vielä virkakännykästä. Lisäksi tämä ei ollut ensimmäinen kerta Kanervalle näissä tekstarisekoiluissa, että luulisi, että sitä älykäs mies olisi jo jotain oppinut.
" elähtäneelle pissikselle" ?
Jos mieheni lähettelesi " pilke silmäkulmassa" viestejä jollekin, toivoisin, että olisi kyse hieman tasokkaammasta tapauksesta.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Kanerva on mokannut.
täm tuli jollekulle yllätyksenä??!! Taitaa olla saman tason yllätys kuin Jäätteenmäelle faxit..
Ainahan se ike on tollanen ollut, joten ei, ei tämä laskenut pojoja mun silmissä kun ne oli jo niin alhaalla.
Kyllä se vaan niin on, ettei virkaa tekevä ministeri voi käyttäytyä siten, että se jo tavallisen pulliaisenkin tekemänä olisi epäilyttävää (kenen mielestä on ok, että kuka tahansa vakituisessa parisuhteessa elävä tekis noin?). En usko, että on mahdollista omata SURKEA harkintakyky tietyissä asioissa ja HUIPPU joissakin toisissa.
Yksi viesti maksaa n. 6cent, eli kaikki viestit 12eur!!
Numerosokeita ihmisiä, onko tuo sellainen summa että pitää huolestua?
Taas tulee kansan syvien rivien heikkolahjaisuus esille.
Mistä me sitäpaitsi tiedämme, kunka monta muuta tekstaria ihana Ikemme on lähettänyt virkakännykästään naikkosille?
Ike on niin turha tapaus, ettei voi kuin nauraa, että tuollainen 70-luvun jäänne vielä valittiin ministeriksi.
Vierailija:
Miettikää nyt vähän: Mitä pahaa/rikollista on TEKSTIVIESTIEN lähettelyssä? Tukiainen itsekin sanoo lehdessä, että ne oli lähetetty pilke silmäkulmassa eikä niissä ollut mitään pahaa (HBL tänään).
Joku Johanna Tukiainen voi olla imarreltu saamasta huomiostaan ja ottaa viestit vastaan pilke (ja juorulehtien rahat) silmissä, mutta minä satun tuntemaan erään ihan tavallisen naisen jolle Ike lähetteli viestejä, ja tämä nainen koki asian häirintänä ja ahdisteluna. Häntä todella ahdisti kun joku kiimainen vanha äijä tekstiviestiterrorisoi häntä. Ja oli liki ettei hän vienyt asiaa poliisille. Mutta ei sitä tehnyt, koska ei TODELLAKAAN halunnut asiaa julkiseksi.
Oli ihminen ministeri tai tavallinen pulliainen, niin kyllä tuollainen tekstiviestittely menee jo, jos ei sairauden, niin ainakin todella paljon hyvän maun rajan yli. Yök mikä äijä, en voi muuta todeta.
Siis ulkoministeri käyttää asemaansa hyväkseen ja luulis että sillä olisi muutakin mietittävää ja tekemistä kuin moinen pelleily. 6-kymppinen " mies" tekee itsestään ihan pellen.
ja erittäin typerä riskinotto on tässä se ongelma.
en . turha ruikuttaa että ahdistuu viesteistä kun siihen ON mahdollisuus itsellä VAIKUTTAA:
Vierailija:
Vierailija:
Miettikää nyt vähän: Mitä pahaa/rikollista on TEKSTIVIESTIEN lähettelyssä? Tukiainen itsekin sanoo lehdessä, että ne oli lähetetty pilke silmäkulmassa eikä niissä ollut mitään pahaa (HBL tänään).Joku Johanna Tukiainen voi olla imarreltu saamasta huomiostaan ja ottaa viestit vastaan pilke (ja juorulehtien rahat) silmissä, mutta minä satun tuntemaan erään ihan tavallisen naisen jolle Ike lähetteli viestejä, ja tämä nainen koki asian häirintänä ja ahdisteluna. Häntä todella ahdisti kun joku kiimainen vanha äijä tekstiviestiterrorisoi häntä. Ja oli liki ettei hän vienyt asiaa poliisille. Mutta ei sitä tehnyt, koska ei TODELLAKAAN halunnut asiaa julkiseksi.
Oli ihminen ministeri tai tavallinen pulliainen, niin kyllä tuollainen tekstiviestittely menee jo, jos ei sairauden, niin ainakin todella paljon hyvän maun rajan yli. Yök mikä äijä, en voi muuta todeta.
Näitä viestejä saatuaan tämä tuttavani oli aluksi lähinnä järkyttynyt eikä voinut uskoa kuka niitä lähettelee. Ja sitten hän todellakin uhkasi viedä asian poliisille, ja sillä sai ne loppumaan!
Oletkohan itse joskus antanut numerosi Ikelle ja nyt sitten vituttaa kun sinä et olekaan saanut tällaista " huomiota" jota voi ahdisteluksikin kutsua?!?
an hoitajan yksityisasia eikä millään tavalla vaikuta lapsesi hoitoon. minusta kertoo ihmisestä paljon...
ilman muuta työsuhdekänny, eikä nyt niin nipo saa olla, ettei yksityispuheluita / viestejä voisi sillä hoitaa.
Mua harmittaa lähinnä Suomen maineen tahriintuminen ulkomailla tällaisen pellen toimesta. Muuten saa mun puolesta viestitellä ihan vapaasti.
Ja se saldoraja olis ehdottomasti hyvä juttu!!
Ihan ok jos JOSKUS käyttää työpuhelinta henk. kohtasiin asioihin, mutta jatkuvasti EI!!!
vaan se että ministeritason henkilö on vuosia lähetellyt intiimejä viestejä nuorille naisille ja sitten kun asia tulee julki (jo toistamiseen), niin siitä ei ole mitään seuraamuksia ko. henkilölle. Eroa Kanerva!
Onkohan ap:kin antanut joskus numeronsa Kanervalle ja nyt kun on selvinnyt, että nuoret neitoset ovat saaneet häneltä viestejä, niin vähemmästäkin ottaa pannuun kun ap ei ole saanut :)
ala-arvoisesti, jos mielessä pyörii vaan Jonskun tissit. Ei elämä mitä ministerejä meillä on. Yksi pyörii netin deittipalveluissa ja toinen ahdistelee jotain tankotanssijaa... Ei tarvii demareiden paljon vaalityötä tehdä ensi vaaleissa.
Uskookohan se raukka nyt, että se avomies on oikeasti lähetellyt niitä viestejä? Eikö Iltiksessä ollut joitain päiviä sitten juttua, jossa Elina vaan nauroi koko asialle. On tainnut nauru hyytyä.
luultavasti vain ajatteli minimoida julkisia vahinkoja sanomalla että eihän tässä mitään, ei halunnut lehdessä tilittää että perkele mikä ukko
jotenkin toivoisi ministerismiehellä olevan vähän enemmän kaukonäköisyyttä ja ihmistuntemusta että olisi osannut tämänkin kohun ennakoida ja estää olemalla lähettämättä tekstareitaan ilmiselvälle julkisuustyrkylle, varsinkin kun jo kokemuksesta tiesi, että siitä seuraa ikäviä puheita kun asia tulee ilmi.
Jos taas ike halusi tätä kohua niin sekin asettaa hänet vähän outoon valoon.