Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvanpoisto laser kone ipl

Vierailija
29.09.2025 |

Hei. Markkinoilla on useita koneita. Kotikäyttöön. Mitä olen lukenut netistä niin kotihoito laitteella pysyvä tulos saattaa viedä n 6-9kk. Semmosiin kosmetologialveluihin ei  ole varaa.

Onko jollain kokemuksia?

kyseiset il koneet maksavat n. 50e-300e.

olen puntaroinut tätä vuoden :D Esim Temustakin saa. Ja käytettynä. 

Onko asiantuntijoita?

On semmosia Ahdistavia Keskiänhormoonihirviön karvoja jotka kuluttavat päänvaivaa ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Vierailija
2/6 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt Temusta ainakaan tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Temusta tilata erikseen karvanpoistolaite vai kelpaako mikä vaan laite, joka antaa syövän?

Vierailija
4/6 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Braunin Skin-i-expert laite, joka pitäisi olla yksi markkinoiden laadukaampia. Käytin sitä kerran viikossa useamman kuukauden. Karvoitus väheni noin 50%, eli edelleen piti sheivata, vaikka aiempaa harvemmin. Lopulta kävin vielä muutaman kerran sairaanhoitajan tekemässä laserhoidossa, nyt kasvaa enää yksittäisiä satunnaisia karvoja

Vierailija
5/6 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Temusta tilata erikseen karvanpoistolaite vai kelpaako mikä vaan laite, joka antaa syövän?

Luultavasti Temun laite ei poista karvoja, antaa pelkän syövän.

Vierailija
6/6 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli Braunin Skin-i-expert laite, joka pitäisi olla yksi markkinoiden laadukaampia. Käytin sitä kerran viikossa useamman kuukauden. Karvoitus väheni noin 50%, eli edelleen piti sheivata, vaikka aiempaa harvemmin. Lopulta kävin vielä muutaman kerran sairaanhoitajan tekemässä laserhoidossa, nyt kasvaa enää yksittäisiä satunnaisia karvoja

Tuohan kuulostaa jo aika hyvältä tulokselta jos puoleen väheni karvoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi