Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph tarjosi ruuaksi maksalaatikkoa ja ketsuppi-makaroonia!

Vierailija
11.03.2008 |

Just joo. Olin ollut ihan tyytyväinen lapseni hoitajaan, mutta nyt meni överiksi. Menin hakemaan tytön kotiin poikkeuksellisesti jo klo 11.15 ja siellä lounaalla tosiaan eines-maksalaatikkoa, makaroonia ketsupilla ja muutama kurkku- ja tomaattiviipale. Kaiken huipuksi jälkkäriksi oli JÄÄTELÖÄ! Että viimesen päälle terveellinen ja ravitseva lounas, joo.

LUULIN ihan todella, että pph kuuluu tehdä ruoka itse ja että se olisi oikeasti kunnon ruoka lisukkeineen, mutta että einesmaksalaatikkoa. No, halvalla kai pitää selvitä että jää mahdollisimman paljon liksaa käteen. ja eniten hämää se, ettei pph ollut edes lainkaan häpeissään.

Meille annettiin ruokalista, jonka mukaan pph laittaa ruuat, mutta se katosi jonnekin. En kuitenkaan suostu uskomaan, että siellä missään kohtaa lukisi einesmaksalaatikko.

Olisiko teidän mielestä aihetta valittaa hoitajan pomolle?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on paskaa, työtä on paljon ja kaiken lisäksi vanhemmille ei riitä mikään!

Ei riitä se että lapsi pidetään päivän aikana turvassa ja hänen tarpeistaan huolehditaan.

Olisikohan ap:n ryhdyttävä nyt kotiäidiksi niin voisi ihan itse huolehtia lapsestaan.

Vierailija
62/65 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista vain että se osaa tehdä maksalaatikkoa ennen kuin päästät maailmalle. Sama vinkki kaikille AP:n tyyppisille mammoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsia ei hiilarimosoilla syötetä lihaviksi ja idiooteiksi.......

Vierailija
64/65 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ruoasta niuhottaminen. Olen kotiäiti ja meillä syödään monesti makarooneja ja ketsuppia ja jäätelöä. Lapset ovat terveitä ja kasvavat hyvin, joten mikä ongelma? Ei joka päivä tarvitse syödä niin terveellisesti kunhan pääpiirteissään ruokailu on kohdallaan. Enkä ikinä alkaisi pph:ksi.

Vierailija
65/65 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan kuullut ortoreksiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi