Miten pääsen yli tästä pettymyksestä?
Lapsi syntyi joulukuun puolivälissä, harmittaa jo nyt niin paljon lapsen puolesta.
Kommentit (13)
niin ei tule pettymyksiä. IDIOOTTI!!!
Lapsi syntyi joulukuun puolenvälin aikoihin 8v sitten.
Koulun aloittamiset mietitytti ja nyt vieläkin harmittaa kun emme siirtäneet vuodella kouluun menemistä.
Luokassa melkein vuoden vanhempia ja sen huomaa oppimisessa.
Pari lasta syntynyt syksyllä meidän joulukuussa ja kaikki muut tammi-kesäkuu.
eli täytti siis just 7v.
ja oppiminen sujuu tosi hyvin, ei vois paremmin mennä :)
että se siitä ikäerosta...
olla pettynyt oman lapsensa syntymäajankohtaan???? Olkaa onnellisia, että teille on ylipäätään lapsia suotu.
vaikka syntyisi vuoden viimeisenä päivänä. Ja ainahan koulun aloitusta voi lykätä vuodella. Ole iloinen lapsestasi.
molempina juhlapäivinä kaikki kaverit lomilla :(
ei mekään yritetä juhannuslapsemme kaverisynttäreitä pitää juhannusaattona!
Sun tapauksessa ap sulla voisi olla vakavasti sairas lapsi, vammainen lapsi, ei lasta ollenkaan (usko pois, se surettaa monia!!), välinpitämätön ja/tai hakkaava mies, rahahuolia, oman tai sukulaisen sairaus ym. Jos et olisi niin onnekas, että olet Suomessa syntynyt, sua saatettas vainota ja henkeäsi tai lastesi henkeä uhata sen takia minkä rotuinen tai uskontoinen olet.
Kun pistää asiat oikeaan suhteeseen tajuaa, että tämänkin pettymyksen yli pääsee.
Nyt jo kolmannella. Synttäreitä ollaan vietetty pari viikkoa aiemmin, niin pääsee kaverit hyvin tulemaan ennen joululoman reissuja. Luulen että lasta harmittaa sitten kun kaverit täyttää 18 ja on nuorin ikäporukassaan, tuskin muuten ongelmia. Ihme huolet ap:lla!
Luulisi sinunkin tässä karussa maailmassa hieman isompia pettymyksiä kohdanneen..
no voi miten hirveä pettymys get a life tai sitten pelkkä provo
Olen itse joulukuussa syntynyt ja silti aina koulussa huippuoppilas.
Ja olen aina ollut hyvä oppimaan, lähes kympin todistuksia silloin aikanaan. Se taas, että myöhemmin olen ollut laiska, ei liity mitenkään syntymäpäivääni.
Hyvin on siis pärjännyt.