Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin tänään 3dl äidinmaitoa viemäristä alas. Tulee ihan älyttömästi

Vierailija
10.03.2008 |

jotenkin niin koomista

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ota maitoa vastaan ennen kun testit tehty ja HUKANNEET jo kaksi testimaito satsia -ap-

Vierailija
2/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen joutunut kaikilla kolmella imetyskerralla tekemään.

Meilläpäin ei voi luovuttaa äidinmaitoa, lähisairaala käyttää teollista vastiketta ja muihin sairaaloihin on liian pitkä matka.

Ja pakatin täyttyy aika nopeasti. Sieltä saa sitten vauvan siirryttyä lehmän maitoon heittää pakaste-nyssäköitä pois pussi kaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin siellä on sairaalasta tuodut maidot ( 150ml+180ml+160ml+180ml)

plus viikonlopun maidot varmaan noin 3-4 litraa.

sairaala-aikaan jo annoin testinäytteitä -ap-

Vierailija
4/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eivät ota maitoa vastaan ennen kun testit tehty ja HUKANNEET jo kaksi testimaito satsia -ap-

TAYSissa ei tarvittu mitään testimaitoja (ainahan ne maidot testataan kun ne toimitetaan äm-keittiöön). Ylimääräisiä verikokeitakaan en joutunut antamaan, vaan raskauden alussa otetut kokeet riittivät (annoin luvan pyytä tiedot neuvolasta).

Vierailija
5/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan tosissani ottaa talten joka pisarankin

Vierailija
6/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetyksenä? Tästä raskaudesta ajattelin alkuun että varmaan kaksoset tulossa kun niin iso maha mutta ultrassa onneks näkyi yksi;)

Olen itse imettänyt kaikkia lapsia täysimetyksellä lähes puoli vuotta plus sitten kokonaisuudessaan sinne 1v:ksi asti.

Mietin silloin vain että mitenköhän mahtais olla kaksosten kohdalla vai joudutko antamaan lisää pullosta?

Vierailija:

mä saan tosissani ottaa talten joka pisarankin

Vierailija
7/7 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ehdottomasti kätevintä meidän tilanteessa. Mieskin osallistui sitten vauvojen ruokintaa myös öisin, jolloinka syötöt kesti paljon vähemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan