Lue keskustelun säännöt.
Noniin, nyt alkaa lenkkeily ja sauvakävely!!
03.03.2008 |
3 kertaa viikossa joko puolen tunnin juoksulenkki tai tunnin sauvakävelylenkki. Ihanaa, odotan innolla kunnon kohenemista ja mielialan pirustystä (nyt väsyttää alituisesti) :)
Muita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla