Lue keskustelun säännöt.
Te, joilla on laitettu hormoonikierukka noin puoli vuotta sitten?
10.03.2008 |
Millaisia haittavaikutuksia teillä on ollut? Millaista vuotoa?
Itselläni on tullut pientä niukkaa vuotoa suht säännöllisesti. Vuoto kestää yleensä reilun viikon.
Nyt on kuitenkin alkanut tulemaan myös kovia alavatsakipuja. Alavatsaa kourii kuin olisi kovia kuukautiskipuja. Vuotoa ei kuitenkaan tule. Kivut kestävät muutaman tunnin putkeen. Eivät ole onneksi jokapäiväisiä.
Raskaustestin tein, joka oli nega.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt just oli ekat niukat menkat, tähän saakka ihan normaalit. eka kuukaus vuotoa joja pva, seur. 2 kk tiputtelua jatkuvasti.