Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä tyynyt on parhaita?

Vierailija
26.11.2008 |

olisi tarpeen ostaa tyynyjä, mutta kohtuullinen ongelma on, että milnkälaisia.

Mies tykkää matalista ja kovista littanatyynyistä. Parhaita ovat kuulemma ne marketeissa muyytävät halapavanutyynyt (tenot ja vastaavat) Sellaisia osaan ostaa.

Minä itse taas haluaisin melko korkean ja kovan tyynyn, sellaisen jonka päällä olisi hyvä nukkua kyljellään. Eikä aavistustakaan, mikä olisi hyvä. Viimeksi ostin cittarista jonkun familon-tyynyt hinta joku pari kymppiä. Se on liian pehmeä makuuni ja sitä paitsi meidän keskimmäinen lapsi vei sen. Mulla ei siis tällähetkellä ole tyynyä...( TAi on pari niitä littanoita päällekäin)

Lapset tykkäisi juuri tuommoisista pehmeistä, alunperin korkeista mutta pään alle mukautuvista tyynyistä.

Jos kuviteltaisiin, että raha ei olisi ensisijainen kriteeri, niin millaisia ryynyjä meille suosittelisit? Jos taas "kohtuullinen" hinta olisi tärkeä, niin mitäs sitten?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskovillan hirssiakana tyyny. Nukun nykyään todella hyvin, siitä kiitos hyvälle tyynylle. En tule enää koskaan muulla nukkumaan. Jos sinulla on niska-hartia vaivoja tai päänsärkyä tai hikoilet öisin, tämä tyyny auttaa. Minulla oli aiemmin terveystyyny, sellainen muotoiltu tyyny. Jonkun vuoden oli hyvä ja sitten jouti käytöstä pois. Hirssiakana tyyny on ns. ikuinen. Eli viiden vuoden välein noin jpitää vaihtaa akanat tyynyyn. Päälisen voi pestä aina kun tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän