Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TaaperoEnskat viikkoon 11

10.03.2008 |

Ihan pikaisesti vaan, en edes vanhan pinon linkkiä muistanut ottaa, mutta burdelle halusin tulla sanomaan, että niistä sun " hörhö" jutuista ei varmasti oo mitään haittaa, joten vaikkei niistä olis apuakaan, niin on ihan ok, et sä haluut niitä kokeilla! Kun ei niistä " lääketieteellisistä" konsteistakaan välttämättä oo mitään apua tuossa kääntämisessä. Halit ja jaksuja loppuun asti, kyllä se viltsu sieltä tulee tavalla tai toisella.

Mutta nyt pakko mennä, miss känkkäränkkä kutsuu...

-Osse ja typy 1v4kk

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osse kysy sitä virpomisjuttua.. Heidi ei virponu vielä tänä vuonna. Emmä jotenkaan tajunnu koko asiaa, vaikka tiesin, että se päivä on nyt tän viikon sunnuntaina. Siis oon ihan lahopää.. palikoita on mutta ne ei mee mihinkään järjestykseen. :D

Jos sit ens vuonna kävis virpomassa noita miehen sukulaisia, kun sit Heidi on jo vähän isompi ja osaa ehkä pikkusen toimiakin. =) Pitää vaan sit ajoissa ostaa jotain kasvovärejä jne.. :D Ja viltsukin olis sit n. 1v, ni se vois isosiskon rinnalla ihmetellä vitsakädessä. :D

burde taas

Vierailija
42/42 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille mielen piristyksestä :). Oon nyt täl viikolla tehnyt monena päivänä sen virheen, et oon lukenut av-aplstaa tai Suomi24 palstoja, kun oon odotellut joko opettajien vastauksia sähköposteihin tai et yhdet sivut mitä tarvin koulutehtävään latautuu (tosi hidas sivusto). Eipä tarvis niitä lueskella.. Onneks huomenna alkaa harjottelu, niin ei turhia odotteluaikoja tarvi netissä roikkua ;).

Hermione: D' n ekat sanat oli ei ja pois (ja kolmas oli sit tietysti anna) :D. Taissivat tulla joskus 1 v. 2kk tai 3 kk iässä. Neljäs sana oli daddy, mut äiti (tai oikeesti mummy) tuli vasta Nigeriassa (eli joku 1 v 6kk). Vähän olin kade miehelle :).

Queen: Meillä miehelle ei kans mitään voi sanoa tollain " vihjailemalla" , koska ei suostu sellasta ymmärtään. Jos haluun, et mies ei mee jonnekin ni joudun siis suoraan kieltään. Jaksuja! Toivottavasti naapuri sais rempan tehtyä tai tajuis pitää tauot oikeeseen aikaan..

Karssuli: Mä just ajattelinki sua pe iltapäiväl ja mietin et olitteko jossain reissus vai muistinko väärin :). Noi katoamiset on kyl hirveitä :(. Toivottavasti löytyy ja mielummin tietysti hyvissä voimissa..

Kandi: Ihanaa et sustakin kuuluu välillä :). Tosi ihanaan paikkaan meette lomalle. Mä haluisin kans Kreikkaan tai Turkkiin, kun niistä on aina niin ihania kuvia matkaesitteis :). Meillä ois hyvä syy lähteä Kyprokselle, jos rahaa löytyy (miehen yks veli asuu siellä). Toivottavasti Noel paranee pian.

Napero: Jee, Eetulla on paljon sanoja! Meilläki niitä alko ihan yhtäkkii tulla, vaik ekaks oli vaan ei, pois ,anna ja daddy. Toi on hauska et sama tarkottaa muumia ja Emmaa :). Toivottavasti Emma ja te selviitte säikähdyksellä bd. Mä oon yleensä aika helposti noissa tilanteissa lopettamisen kannalla. Ammatikseen ja puoliammatikseen sitä ennen kun hevosten kans pyöri niin näki paljon kaikkea..

Hennalle paljon voimia ja suppareita :).

Osse: Oikeeseen ketjuun oli eksyny.. Mua just v*tutti eniten se, et miten ne listas niitä menojaan ja väitti sille säästäväisemmälle, et ei vähemmällä voi elää + sen yhden kommentit " hyvästä asuinalueesta" (mitkä kopasisin tonne moku-perheet pauolellekki). D ei virponut veilä tänä vuonna, mut kun oltiin leikkimäs viereisen " isojen" päiväkodin pihas, niin naapuritalon romani ja somali pojat ois virponu meitä :). Ja veikkailivat siin samalla et D' n isä on Jamaikalta :D.

Jenni ja D 1v. 8kk (" uppuu" =nukkuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla