Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SISUNAISET 10.3

10.03.2008 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 82.9 kg, -0.1 kg, 11.9 kg, 2.2 kg,

19 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 85.5 kg, ( 75 kg), 87.9 kg, 0.1 kg, 5.8 kg, 2.4 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.74 m )

[color=green][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]

70.5 kg, 68.5 kg, ( 63 kg), 71 kg, -0.3 kg, -0.5 kg, 2.5 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, 24.8 kg, 0.5 kg,

5 vkoa, ( huhtikuu ) , BMI: 20.7 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.63 m )

[color=green][b] JB72 [/b]♥[/color]

77 kg, 75 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 75.5 kg, ( 65 kg), 76.0 kg, -0.5 kg, 13 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.62 m )

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

Paino tammikuussa 88.6 kg

Tavoite aluksi 70 kg (lopullinen tavoite 60 kg)

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

TAUKO.

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 80.7 kg, 0.0 kg, 14.3 kg, 2.7 kg,

13 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 69.6 kg, ( 65 kg), 69.3 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, -0.3 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.8 , ( 1.67 m )

Välitavoite saavutettu, onnea!

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 89.9 kg, -1.3 kg, 12.1 kg, 0.9 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32.6 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 88 kg, -1.0 kg, 3.9 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.1 , ( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]

72.4 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 71 kg, -1.0 kg, 1.4 kg, 1.1 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 58 kg), 64.2 kg, -0.6 kg, 6.3 kg, -0.8 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.6 , ( 1.65 m )

Välitavoite saavutettu, onnea!

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Nolaana : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Momentti

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Napos

3. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Unnika

4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen

5. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Nolaana

6. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Ragna

7. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JB72

8. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Pommeriina

9. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ElsaAlice

11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Chicky

12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga

13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78

15. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Kääpäle

16. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982

18. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Körömölli

19. sija =>¿ 19 ¿vkoa:.. Allakka viimeistään syksyllä ¿

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, Ht.78, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ragna, Ronja1982, Unnika, Volga

Laihduttajia: 22

Painomme oli alussa: 1864 kg

Painamme nyt: 1685 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1645 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -4.7 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 35 kg

Kokonaispainonpudotus: 179 kg

Matkaa tavoitteeseen: 40 kg

[/color][/size]

Kommentit (35)

1/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukkaan mahtuu aina, joten ei muuta kun menoon mukaan vaan ja kohti keveempiä kiloja yhteistuumin :o)!

Mulla on nyt viikko sujunut mallikkaasti ja fiilis on taas mahtava..tosin vaaka ei näytä vieläkään kivoja lukuja eikä itseasiassa yhtään vähempää mitä maanantainakaan, mutta toivottavasti lauantaina jo näyttää ;o)!!

Kaikille mukavaa loppuviikkoa ja kovasti tsemppiä :o)!

~köris~

2/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhteistä punnituspäivää vaan jokainen ilmoittaa tuloksensa kerran viikossa omana punnituspäivänään ja minlee sitten päivittää tuota meidän hienoa listaa aina (yleensä) viikottain ;o)!

Minä oon 30v. 3 lapsen(pojat-98 ja -02 sekä tyttö -05) työssäkäyvä äiti, joka on laihduttanut jo pitkään..nyt on motivaatio ollut hiukan hukassa töihinpaluun jälkeen, mutta josko se tästä nyt taas rupeis sujumaan pisteitä laskien ;o)!!Kiloja oon karistellut n.15 ja vielä tarttis semmoset 10-12kg karistaa, jotta oisin edes normaalipainoinen!!

~köris~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosiaan päivällä niin kiirus, että vielä palailen vähän jatkamaan tarinointia...

eli minulla on tosiaan pudotettavaa tuollaiset viisi kiloa, ja koska edelleen imetän, en kauhean tiukkaa dieettiä noudattele, mutta se onkin sitten aiheuttanut sen, että en oikein tahdo löytää selkärankaani! Arkisin pystyn noudattelemaan ihan kivasti normaalia ruokavaliota; aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala, joskus välipala... mutta sitten kun tulee viikomnloppu, en osaa kontrolloida itseäni ollenkaan! Karkki-/herkkupäivä paisuu mahdottomaksi syöpöttelyksi ja usein jää " putki päälle" , eli en osaakaan lopettaa herkuttelua, vaan jatkan koko viikonlopun ihan retuperällä. Nyt olenkin käynyt keskustelua itseni (ja mieheni!) kanssa siitä, kuinka saisin itseni opetettua NAUTTIMAAN pienistä herkutteluista, ja jättämään sen siihen...

Viime viikko oli aivan kauheaa mässäämistä, ja nyt sitten rimpuilen eroon sokerihumalasta. Aikomuksenani ei ole pitää karkkipäivää tällä viikolla, yritän nyt psyykata itseäni niin, että voin viikonloppuna vaikka pari pientä suklaamunaa napostella, jos teke mieli, mutta mitään hehtaari-irtsaripusseja en aio itselleni ostaa. Lapsille täytynee ostaa jotain sellasta, mitä ei tee itsellä niin kovasti mieli.

Mites te muut, pidättekö karkkipäivää vai miten selviätte makeannälkäpuuskistanne? (Vai olenko lajini ainoa?) Entä arkena, uskallatteko syödä keksiä, pullaa, pari palaa suklaata tms? Mulla nimittäin yksi keksi tarkoittaa " kaikki on pilalla" ja niinpä vetelen (ainakin) sen päivän sitten herkkuja minkä ehdin... Sairasta!! Ja juuri tästä minun pitäisikin oppia pois, koska se on oikeasti painonheilahteluni suurin syy. Palkitsen ja kuritan itseäni koko ajan täysillä...

rällaisia fiiliksiä tänään, palaillaan taas!

hiiriemo

Vierailija
4/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tervetuloa tälle puolelle.

Kuten körömölli jo sanoikin, kukin punnitsee milloi punnitsee. Suurin osa taitaa tulla alkuviikon aikana, mutta myös vielä viikonloppunakin. Eli tee, kuten itsellesi parhaiten sopii. Toinen tykkää punnita juuri ennen viikonloppua, jotta viikonlopun mahdollinen herkuttelu ei näy tuloksessa ja toinen taas saa tsempattua itsensä sillä, että punnitsee itsensä heti maanantaina/tiistaina.

Itse asiassa lähdin vähän kertomaan uosta meidän yhteenvedosta:

Tuo viikkoyhteenveto saattaa näyttää hankalalta näin alkuun, mutta älä välitä, kyllä se alkaa hahmottumaan.

Esim. jos katsot minun riviäni (minlee)

Yhteenvedossa kerrotaan, että

Lähtöpaino oli 95.5 kg,

Tavoite vkolle 12 on 76 kg,

Lopullinen tavoite 72 kg,

Paino tällä hetkellä 76.9 kg

Muutosta viime viikkoon 0.0 kg

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 18.6 kg

Matkaa vkon 12 välitavoitteeseen 0.9 kg

Ennusteen mukaan siihen menee 9 vkoa

Eli välitavoite on alustavasti saavutettu Toukokuussa

BMI: 24.3

Pituus 1.78 m

Etenemme pienissä askelissa. Yleensä noin 1 kk pätkissä. Nyt siis mennään kohti vkoa 12 (ensi viikko). Olen laskenut jokaiselle ns. välitavoitteen sille viikolle. Sinulle tulen nyt käyttämään oletusta, että paino tippuu 500 g/vko.

Jatkossa riippuen sitten siitä todellisesta painon pudotuksesta, on yhteenvedoisa sinun kohdallasi tieto, että onko välitavoite toteutumassa aikataulun mukaan vaiko ei. Eli onko " varaa löysätä" vai pitäisikö kiristää tahtia.

Seuraava etappi alkaa sitten pääsiäisen jälkeen ja loppuu toukokuun aikana. Vielä ei olla päätetty tarkalleen päättymisajankohtaa. Ja sen jälkeen sitten taas seuraava etappi.

Lopuksi on vielä pakko sanoa, että tuo välitavotteiden tavoittelu on täysin leikkimielistä eikä sitä pidä ottaa turhan vakavasti. Toisinaan välitavoite tulee saavutettua paljon ennakoitua nopeammin ja toisinaan siitä jäädään kauas.... Pääasia on, että suunta on kokoajan / tai ainakin suurimmaksi osaksi oikea.

Minlee

Vierailija
5/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanikäinen vauva kuin sulla. Oon laskenut vuodenvaihteesta lähtien Painonvartijoiden imetyspisteitä soveltaen eli yli rajojen on mennyt usein, mutta nyt tavoitteessa. Aloitin marraskuussa ihan herkkujen vähentämisellä. Nyt syön karkkia silloin, kun tekee mieli, mutta muu mussutus vähentyny. Vauvan kans sama ruokarytmi :). Paino oli alkuun 71 kg ja nyt alle 64. Tää tuntuu hyvältä. Oon tasapainoillu jo jonkin aikaa. Helppoa on ollu.

Tsemppiä loppurutistukseen!

Vierailija
6/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin samasta ryhmästä aikasemmin kuin hiiriemo...nöyrästi anon lupaa liittyä mukavan oloiseen joukkoonne!

Olen pian 30v. 4 lapsen äiti. Lapset pian 6kk, 5v., 7v. ja 9v.

Painoni heittelee tällä hetkellä 64-65kg. Tavoite olisi 58kg. Pituus 163cm.

Minun paheeni ovat olleet nuo kaikki roskaruuat, mutta viimeaikoina karkki on maistunut vähän liian usein.

Taidan ottaa itselleni punnituspäiväksi tuon maanantain. Nyt vaan on miehen 32v. synttärit viikonlopulla joten pitäs yrittää " herkutella" kevyen kohtuullisesti.

Risella

Vierailija
7/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos minleelle systeeminne " avaamisesta" , tajuan sitä nyt paljon paremmin ja ideakin on tosi mainio! Antaa varmaankin potkua pysyä kaidalla tielä!(?)

Kiva Risella, kun sinäkin siirryit tänne, et ole ollutkaan muutamaan viikkoon linjoilla!

Mä taidan kans ottaa sen maanantain punnituspäiväksi, juuri siksi, kun viikonloput on niin vaikeita! Nyt otan itseäni niskasta kiinni, muuten enpääse kesäksi tavoitteeseeni!

Tänään kävin pitkästä aikaa pienellä juoksulenkill;, ensin yksin, ja sitten poika (6v!) halusi myös lähteä juoksemaan, joten pyrähdimme vielä toisenkin pienen lenkin. Tulipa siitä hyvä mieli! Ja aloitus oli varsin varovainen, jotta innostus pysyy yllä!

Huomisaamuna sitten spinningiin, ja kohti haasteellista viikonloppua...

8/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivä taas onnistuneesti pulkassa..jee :o)!!

Eipä muuta..nyt kutsuu nukkumattti..öitä ja makoisia unia kaikille toivottelee köris

Vierailija
9/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa sisunaisiin hiiriemo ja risella!

Viikko sujunut hyvin ja paino tänä aamuna 87,5kg eli pudotusta 500g jippii!

Sen verran täytyy tarinoida, että olen laskenut painonvartijoiden pisteitä aika kauan ja alkuun ja sillä lähtikin hyvin, mutta nyt on ollut todella hidasta ja vaihdoinkin menetelmää niin että syön aamulla elovenan pikapuuron, lounaaksi salaatin tai keittoa ja päivälliseksi kunnon kotiruuan ja illalla hedelmiä tai kaksi leipää ja tämä on nyt minulla näyttänyt toimivan eli en laske pisteitä enkä kaloreita ja tämä näyttää tällä hetkellä toimivan, sit jos alkaa paino junnaamaan niin vaihdan taas " taktiikkaa"

Ostin myös kaksi viikkoa sitten stepperin kotia jota olenkin aika ahkerasti polkenut päätin että poljen sillä joka päivä vaikka vain 5 min ja yleensä olen polkenut 15-20min mutta yhtenä päivänä poljin jo 24min ja kaloreita kului 218, että aika tehokas tuntuu olevan. Siihen päälle vatsalihaksia ja sauvakävelyä ja nyt ajattelin aloittaa aamu-uinti harrastuksen uudestaan.

Hienoja pudotuksia kaikilla, kyllä me hyvin ehditään kesään mennessä olla paljonkin kevyempiä!

Ja uusille vielä olen 33v kahden lapsen äiti tyttö täyttää kesällä 7v ja poika 5v ja raskausaikojen kiloja tässä vielä pudotellaan, heko heko

Oikein hyvää ja kevyttä viikonloppua kaikille!

Vierailija
10/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät uutiset näyttävät jatkuvan!

Pommeriina, mäkin oon huomannut, että ihan ruokarytmissä pysyminen ja järkevät valinnat riittävät. Pistelaskusta on kuitenkin jonkinlainen taju jäänyt päähän, ettei ihan valtavia määriä syö ja järjettömiä valintoja tee.

Hyvää viikonloppua kaikillle!

Vierailija
11/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin mullakin on tietoa ihan riittämiin eri ruokien ja herkkujen sisältämsitä kalorimääristä eli tiedän mikä on kevyttä ja mikä ei. Mutta pistelaku tuli mun kohdalla täyteen, mutta huomaan usein ajattelevani kuitenkin psiteissä ja sen mukaan teen valinnat siitä mitä syön ja kuinka paljon!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille.

Niin ja mun kohdalla tietty se että oon alkanut liikkumaan vaikuttaa myös siihen, että paino on taas laskusuunnassa kivoilla lukemilla.

-Pommeriina-

Vierailija
12/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Hiiriemon ja Risellan vanavedessä tulisin kanssa teidän sakkiin mukaan.

Tän hetken tietoni ovat seuraavat:

Lähtöpaino oli 77,9

Tavoite vkolle 23 (kesäkuun alku) on päästä alle 70 kg,

Lopullinen tavoite 63 - 65 kg,

Paino tällä hetkellä 74,2 kg

Muutosta viime viikkoon 0.9 kg

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 3,7 kg

Matkaa vkon 23 välitavoitteeseen 4,3 kg (-0,4 kg/vko)

BMI: 29

Pituus 1.60 m

Aluksi laskeskelin Painonvartioiden pisteitä, mut nyt ei ole jaksanut. Kuten joku muukin totesi säännölliset ruokailut ja pienet annokset riittävät aika pitkälle. Liikuntaa olen myös koittanut lisätä lajeina spinning ja kuntosali. Nyt odottelen suunnistuskauden alkua ja jos vaikka jaksaisi iltaisin lähteä lenkille/sauvakävelemään, kun illat ovat valoisampia.

Perheessä on kaksi lasta poika 06/2004 ja tyttö 11/2006 ja mies 33 v. Itse olen 32 v ja tällä hetkellä hoitovapaalla. Syksyllä sitten solakkana menossa töihin. ;)

Punnituspäivänä olen pitänyt perjantaita, mutta kattellaan jos vaikka vaihdan sitä alkuviikolle.

t. Lempi

Vierailija
13/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni (vanhoja verestelläkseni ;D) kävin tänä aamuna puntarilla, ja tulos oli 56,5kg! Siis miinusta puoli kiloa! :D Tosin meidän vanha vaaka näyttää vaan puolen kilon välein, mutta se ei himmennä minun iloani! Maanantaina, joka on siis uusi punnituspäiväni, käyn sitten toteamassa viikionlopun herkuttelulinjaukset...

Tänään on tullut kivasti liikuntaa, aamulla spinnigissä, päivällä vaunulenkillä ja nyt vielä lähdemme koko perheen voimin pienelle iltalenkille. Ja karkkia ei tee (ainakaan vielä) mieli!

Ai niin, unohdin kertoa tuolla aiemmin, että olen 29v. , näytämme olevan melko samanikäisiä monet!

Mukavaa viikonloppua toivottelee

hiiriemo

Vierailija
14/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana kyllä lämmin tervetulotoivotus kaikille uusille jäsenille, kiva, kun porukka kasvaa (ja kutistuu!)

Mä just luin pinon huolella läpi, mutten muista yyyyhtään, mitä piti kommentoida... voi voi. Antakaa anteeksi.

Mulla on kahden plussaviikon jälkeen vihdoin minustulos, -800g, eli tämän aamun lukema oli 87.1 (heh, kirjoitin äsken 77.1. ja olin hetkjen niin polleeta, kun noin alas on menny...ei nyt sentään!)

Nyt on taas kipee olo. Taas! Eikö nää talven sairastelut lopu ikinä??? Ei kunnolla ehdi yhdestä toipumaan, kun jo uutta tautia pukkaa.

Nyt vällyjen väliin hetkeksi, kun kuopus koisaa!

Chicky

Vierailija
15/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea puntarille pärjänneille! Nyt tekee mahdottomasti mieli karkkia ja vielä kaikenlaista :).

Vierailija
16/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida Risellalle, kun liippasi niin läheltä! :) Minäkin olen tänä vuonna 30v. täyttävä äiti-ihminen ja minullakin on neljä lapsukaista : -00, -01, -03 ja -06. Poikia kaikki tyynni. :) Mun pituuteni on 165cm ja painoni heittelee tällä hetkellä 64-65kg. Punnitsen yleensä maanantaina, mutta tällä viikolla on ollut niin " huonoja" tuloksia toistaiseksi (menkat ja mitä lie muuta!), joten en ole vielä uskaltanut ilmoitella mitään tilastoitavaa.. ;) Mun painonpudotusprojeksi alkoi syyskuun alussa -06, kun kotiuduin synnäriltä kuopuksen kanssa ja kotipuntari näytti huikeat 90.1kg. Siitä on siis tultu jo aikamoinen matka alaspäin! :D Taukoiltuakin on välillä tullut, motivaatiota on haettu uudelleen, mutta nyt se tuntuu taas löytyneen. Harrastan kuntosalia ja erityisesti ryhmäliikuntatunteja ja juoksuharrastustakin olen viritellyt. Olen vain sairastanut tälle talvea KAKSI viikon kuumetautia ja ne ovat omiaan aina latistamaan saavutettua innostusta.. :O Olen pitänyt karkkipäivää nyt noin kerran kahteen viikkoon, mutta nyt yritän olla pitämättä, koska mulla tahtoo olla sama ongelma kuin hiiriemolla, että putki jää päälle! Raivostuttava " vaiva" !

Huomisaamuna lähes parin viikon sairastauon jälkeen jumpalle, kuntopiiriin - jees! Jospa se tästä taas lähtisi juna kulkemaan. Toivoo hän...

Viikonloppuja ja innostusta kaikille!!

unnika

Vierailija
17/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnika. Todella hauska yhteensattuma. :)

Hiiriemo. 3 viikkoa melkein sairasteltiin koko perhe niin jäi kirjottelu vähiin. Nyt taas intoa puhkuen mukana.

Nyt on miehen synttärikakku väsätty alkutekijöihin jääkaappiin hyytymään. Kermat vielä huomenna päälle. Ja illalla on pakko kipaista reippaalle lenkille.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

18/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli siis tänään 82.8kg eli plussaa tais viimeks kirjattuun lukemaan olla 2.1kg..ja tää viikko on sujunut pisteissä pysyen niin voitte vaan arvata, et se paino oli maanantaina vielä jotain paljon hirveempää :o(..miten sitä ihminen pystyykin kerryttämään läskiä tuommoisia määriä muutaman lusmuviikon aikana!

Mutta siis viikko on sujunut jo hyvin..tänään on kyllä herkkupäivä, mutta huomenna jatkuu tiukka linja taasen ja uskon, että tsemppiä lisää sekin, että töissä mun paras kaveri laihduttaa nyt myös niin yhdessä tuumin sit mietitään aina kevyitä syömisiä yms.

Eipä muuta, kun kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikonloppua :o)!

~köris~

Vierailija
19/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä mukava piipahtaa, kun aina on joku kirjoitellut jotakin uutta!! Tuolla oli keskustelua niistä pisteistä, itse en ole laskenut niitä koskaan, enkä edes oikein tiedä, mikä idea on... eikö kuitenkin paljon käytetä mahd. rasvattomia ja sokerittomia(kin) tuotteita? Jaksaiskohan joku innokas listata tänne muutaman tosi huonon (siis nää sipsit ja sellaset tietysti, mut mitä muuta?) ja muutaman tosi hyvän valinnan!?Olis kiva katsoa, onko omissa " järkevissä" valinnoissa jotain pielessä tai löytyiskö vaikka joku uus kevyt idea itsellekin käyttöön!

unnika: Oletpa tosi sitkeästi pudottanut painoa!! Hatunnosto Sinulle! :D

körömölli: mullakin jää aina välillä koko viikoksi " putki päälle" , ja kylläpä vaaka sitten rankaiseekin ankarasti!! :( Mutta siinä on kyllä sellainen kääntöpuoli, että jo viikon normaali-/kevennetyllä ruokalinjalla painon saa helposti pudotettua samoihin lukemiin, taitaa siis olla valtaosa kuitenkin nestettä? Että tsemppiä vaan taas!

Nyt lähden syömään, tänään kävin oikealla juoksulenkillä, ja onpa nälkä kurissut moneen kertaan sen jälkeen! :) Juokseminen on kyllä tosi terapiaa; nyt aloitan sen uudelleen oikein toden teolla! Kevättä kohti! (ennen kuopustani juoksin paljonkin, nyt ollut vaan pari pikku juoksulenkkiä tytön syntymän jälkeen, ja on jo sentään puolivuotias, joten olikin jo aika löytää juokseminen uudelleen!)

Eilen en herkutellut, tänään olen hiukan sallivampi itselleni! Nähdään!

Vierailija
20/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sitten kaikenlaista karkkia ja paljon. Nyt vaaka näytti 2 kiloa enemmän kuin eilen. Hillitympää menoa teille muille :)!