Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET 10.3

10.03.2008 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 12) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 80.7 kg, ( 62 kg), 82.9 kg, -0.1 kg, 11.9 kg, 2.2 kg,

19 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 85.5 kg, ( 75 kg), 87.9 kg, 0.1 kg, 5.8 kg, 2.4 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.74 m )

[color=green][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]

70.5 kg, 68.5 kg, ( 63 kg), 71 kg, -0.3 kg, -0.5 kg, 2.5 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 58.5 kg, 0.0 kg, 24.8 kg, 0.5 kg,

5 vkoa, ( huhtikuu ) , BMI: 20.7 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Ht.78 [/b]♥[/color]

78 kg, 78 kg, ( 63 kg), 78.7 kg, 0.0 kg, -0.7 kg, 0.7 kg,

10 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.63 m )

[color=green][b] JB72 [/b]♥[/color]

77 kg, 75 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 75.5 kg, ( 65 kg), 76.0 kg, -0.5 kg, 13 kg, 0.5 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , ( 1.62 m )

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

Paino tammikuussa 88.6 kg

Tavoite aluksi 70 kg (lopullinen tavoite 60 kg)

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]

TAUKO.

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 78 kg, ( 68 kg), 80.7 kg, 0.0 kg, 14.3 kg, 2.7 kg,

13 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 29.6 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76 kg, ( 72 kg), 76.9 kg, 0.0 kg, 18.6 kg, 0.9 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 69.6 kg, ( 65 kg), 69.3 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, -0.3 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.8 , ( 1.67 m )

Välitavoite saavutettu, onnea!

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 89 kg, ( 85 kg), 89.9 kg, -1.3 kg, 12.1 kg, 0.9 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32.6 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 75 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 4.3 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 86 kg, ( 74 kg), 88 kg, -1.0 kg, 3.9 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 28.1 , ( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]

72.4 kg, 69.9 kg, ( 68 kg), 71 kg, -1.0 kg, 1.4 kg, 1.1 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25.2 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59.3 kg, ( 58.5 kg), 60.9 kg, 0.0 kg, 4.1 kg, 1.6 kg,

10 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 22.1 , ( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 58 kg), 64.2 kg, -0.6 kg, 6.3 kg, -0.8 kg,

0 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.6 , ( 1.65 m )

Välitavoite saavutettu, onnea!

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 76.1 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Nolaana : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 12 tavoitetta (12 ¿ 23.3, eli pääsiäisen alusviikko) [b]

1. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Momentti

2. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Napos

3. sija =>¿ 0 ¿vkoa:.. Unnika

4. sija =>¿ 1 ¿vkoa:.. Johkulainen

5. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Nolaana

6. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Ragna

7. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JB72

8. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Pommeriina

9. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Henniina

10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ElsaAlice

11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Chicky

12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga

13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Minlee

14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ht.78

15. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Kääpäle

16. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ororo

17. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. ronja1982

18. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Körömölli

19. sija =>¿ 19 ¿vkoa:.. Allakka viimeistään syksyllä ¿

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, Ht.78, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Napos, Nolaana, Ororo, Pommeriina, Ragna, Ronja1982, Unnika, Volga

Laihduttajia: 22

Painomme oli alussa: 1864 kg

Painamme nyt: 1685 kg

Tavoitepainomme (vko 12/2008): 1645 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -4.7 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 35 kg

Kokonaispainonpudotus: 179 kg

Matkaa tavoitteeseen: 40 kg

[/color][/size]

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä on tullut tänään syötyä, vaikka niin vannoin pysyväni ruodussa.. tortilla shipsejävalkosipulidipillä ja tummaa suklaata ja irtokarkkia... no onhan viikko aikaa punnitukseen mun punnituspäivä on perjantai!

toivotaan että muut pysyy paremmin asioissa syömisen/herkuttelun suhteen. Huomenna jatkuu tiukka linja, viikonloppuja!

Vierailija
22/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt on mennyt viikko liikkumatta koska on ollut niin hurjat nivelkivut ja huimannut... Harmittaa mutta ei voi mitaan. 3x laakarissa kayneena (hatavarjelun liioittelua, tiedan...) nayttaisi etta mulla on joku virus (tulehdusarvot lievasti koholla) ja lisaksi virtsatietulehdus... ;-(

Paino alkaa edelleen 6:lla kuitenkin, tanaan taisi olla 69,7. Eli ei ainakaan ole noussut, maanantaina punnitsen kuitenkin " virallisemmin" .

Eilen sorruin syomaan loput aupairin jattamasta turkinpippurit-pussista (suomi-karkkia on vaikea vastustaa taalla maailmalla...) ja yhden croissantin (jotka ovat tuhottoman rasvaisia ja melkein _tunnen_ valtimoideni kovettuvan kun syon sellaista... ;-)), mutta muuten olen onnistunut olemaan suht. koht. terveellisella linjalla. Jopa take out pizzaan pyysin vain vahan juustoa, ja ihan yhta hyvaa oli kuin paljollakin juustolla.

Liikkumaan tekisi mieli mutta niin kauan kuin tulehduskipulaakkeita kuluu niin pitaa jattaa valiin. Toisaalta tulehduskipulaakkeiden kanssa ei sovi alkoholi, niin jaa ainakin ruokaviinin (normaalisti juon lasin viinia/paiva -- joka ei taallapain maailmaa ole ollenkaan kummallista, pain vastoin) kalorit saamatta...

Hauskaa viikonloppua kaikille ja tsemppia laihdutukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen synttärit juhlittu, mutta ihan kauheesti en mielestäni syönyt herkkuja. Nyt pitää ottaa itteensä niskasta kiinni ja tsempata. Kesäkuun lopulla lomamatka Turkkiin lähestyy ja uikkarit vielä kiristää. :)

Lähtöpaino oli 68 kg

Tavoite vkolle 23 (kesäkuun alku) 62kg

Lopullinen tavoite 58 kg,

Paino tällä hetkellä 64,5 kg

Muutosta viime viikkoon +-0

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 3,5 kg

Matkaa vkon 23 välitavoitteeseen 2,5 kg (-0,6 kg/vko)

BMI: 23,8

Pituus 1,63 cm

Vierailija
24/35 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees, yritän nyt minäkin laitella tänne nuo mittani...

Lähtöpaino oli 58,0kg

Tavoite -0,5kg/vk

Lopullinen tavoite 52kg toukokuun loppuun mennessä

Paino tällä hetkellä 56,5kg

Muutosta viime viikkoon 0,5kg

Kaiken kaikkiaan painoni on pudonnut 1,5kg

Matkaa välitavoitteeseen ??? (miten se nyt meni?)

BMI: 22.6

Pituus 1.58m

Mun viikonloppu mennyt (tähän mennessä) suhteellisen hyvin! Eilen kyllä herkuttelin, mutta normaaliin nähden jopa kohtuullisesti! Enkä yhtään karkkia!! Olen todella ylittänyt (tai alittanut! :D) itseni!

Nyt täytyy mennä leipomaan sämpylät loppuun, palataan!

Vierailija
25/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loma taas vietetty. Jätän itse ainakin nyt alkuvuukolla vaakakeikan väliin. Pitää katsoa loppuviikosta tilannetta. Jotenkin on sellainen tunne, että nuotiolla vietetyt hetket makkaroiden ja tikkupullien kera ei edesauta painon putoamista.

Momentti ja Unnika olivat saavuttaneet välitavoitteet tällä välin, onnea teille!

Välitavoitteet tulisi toteutua muidenkin osalta ensi viikolla ... no, itse en sitö kyllä tavoita, mutta jospa sitten seuraavalla kerralla.

Miten on, MOmentti ja Unnika, haluatteko ensi viikolle jonki laskennallisen uuden välitavoitteen, esim - 0.5 - 1 kg ?

Minlee

Vierailija
26/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Minleelle aloituksesta ja tervetuloa lomalta takaisin!

Mulla paino tänä aamuna 63,3 kg, joten viime viikosta tipahtanut kai 700 g. En ole tarkoituksella pudottanut. Täytyy sanoa, että tämä paino tuntuu hyvältä. Korkeintaan kilon alemmaksi voi enää mennä, sitten lopullinen stop.

Hyviä lukemia muillekin!

Vierailija
27/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis paasin nyt sitten niihin kutosella alkaviin lukuihin eli 69,7 kg tana aamuna, ja toivottavasti tahti jatkuu, vaikka yllattyisin kylla jos ensi viikolla olisin tosiaan valitavoitteessa. Karsea narastys vaivaa kylla, ehka ei ole vatsa tottunut nain paljoihin kasviksiin. Ja vahan kolottaa joka puolelta, ilmeisesti kun olen lahtenyt liikkumaan pitkahkon ajan jalkeen (tosin viime viikon saldona vain 2x 45 min lenkkia " hyvalla" sykkeella). Tsemppia muillekin!

Vierailija
28/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paino tippunut vain 200g, nyt siis 69,1kg.

välitavoitteen voisin ottaa, jos saisi lisää tsemppiä. suklaata on syöty viimeaikoina... äiti oli kylässä ja karkit virtasi lapsenlapsille ja minulle myös :-)

Vierailija
29/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpas minäkin taktikoida sen verran, etten ilmoita näitä menkkaturvotuslukuja, vaan katselen loppuviikkoon, josko vaaka näyttäisi jo normaalimpia lukemia. :) Tehän olette olleet ahkeralla laihdutustuulella : HYVIÄ pudotuksia!

Sovin juuri omaohjaajan kanssa tapaamisen perjantaille- oon pitänyt ruokapäiväkirjaa ja käydään sitä läpi, josko olisi jotain paranneltavaa. Lauantaille varailin jo circuitin. Olisi kiva jo tässä viikollakin päästä pyöräilytunnille, mutta se on tuo armaan työ sellainen, ettei sen varaan uskalla laskea mitään. Kun selkeää työaikaa ei ole, niin sitä ei ole. Joskus kotiutuu jo ihmistenaikoihin, toisinaan niin myöhään, että syötyään käy heti yöunille ja aamuyöstä taas lähtee tukka putkella...

No, mutta keväistä viikkoa kaikille ja sisua! Täällä mukavasti loska lentää ja pulkkaan saisi hankkia renkaat alle, jos haluaisi vetää muksuja. (Totesin sen äsken, kun hain lapset kävellen eskarista ja koulusta kahden nuorimmaisen kanssa!)

unnika

30/35 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääks..Vaaka näytti ihan hirmulukuja, kun mies siihen patterin löysi, mutta en kyllä yhtään ihmettele tällä mässäämisellä mitä viime viikkoina olen pitänyt ja lisäks on menkat, jotka toivottavasti turvottaa kilon pari ;o), joten saas nähdä miten rupeaa laskemaan!!

Nyt on vaan pakko onnistua taas tässä..eihän tästä tule mitään..en muista milloin ois vaaka moisia lukuja näyttänyt enkä halua sen niitä enää ikinä mun kohdallani näyttävänkään eli nyt on siis aamuvuoroviikko ja päivä ihme kyllä onnistuneesti pulkassa, jee, jee, jee!!

Samalla linjalla jatketaan huomenna ja siitä eteenpäinkin, kunnes ollaan niissä kauan odotetuissa 6ja 8 lukemissa..tosin monta repsahdusta varmasti mahtuu matkaan, mutta yritetään nyt kumminkin taas..josko tää tästä!!

Kaikille kovasti tsemppiä ja jaksuja!!

~köris~

Vierailija
31/35 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko olla tottakaan.. Mulle vaaka näytti aamulla 88,0!!

eli viime viikkoiseen 89,9 verrattuna: -1,9kg!!!!

En tosiaan enää ymmärrä!! Ymmärtäisin jos olisin " kunnolla" laihduttanut, siis treenannut ja syönyt pisteiden sallimissa rajoissa... mutta kun EI! Siis nimenomaan kuntoilut on jääny väliin (kipeenä) ja pisteet on ylittyneet useinkin! No, menkat kyllä alkoi..että ehkä sitä nestettä sit kuitenki oli kertynyt jonkun verran..

Mulla ei menkkojen takia ole enää paino noussut, mutta ehkä se sit vaikuttaa näin: tulee äkkipudotus!?

No.. tyytyväinen olen! sehän nyt on selvää!! mut melkein jo pelottaa noin hurja tahti.. ;)

niin joo.. ja se tavoite nyt sit täyttyi jo toistamiseen! :) ja alittuikin kilolla.. heh.. MIkähän se olis sit seuraava tavoite..? Niin..ja MILLOIN on seuraava etappi!?

jaahas.. mut nyt täytyy mennä kahvin keittoon ja aamupalalle! :D

ihanaa viikkoa kaikille!!

¤N¤

Vierailija
32/35 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahka nyt ensi viikolla saadaan yksi välietappi ohitettua, niin nyt alkaa olla korkea aika miettiä seuraavia etappeja.

Miltä kuulostaa seuraava " jaksotus" :

Seuraava etappi: 24.3 - 11.5 (vkot 13 - 19). Lähtöpaino otettaisiin siis viikolta 13. Tuossa olisi aikaa 6 viikkoa.

Sitten seuraava alkaisi viikolla 20 ja etappi päättyisi viikolle 25 eli juhannukseen. Siellä olisi aikaa 5 viikkoa.

Toinen vaihtoehto on, että otetaan nyt ensin vkot 14 - 22 eli toukokuun loppuun ja tehdään sen jälkeen kesä-heinäkuulle oma pätkä. Itse ainakin aion ottaa kesällä rennommin ja jatkaa sitten taas elokuussa uudella innolla.

Mutta, kumpi vaihtoehto kuulostaa kivemmalta ? Lyhyet 5 / 6 viikon etapit vai sitten pikkasen pidemmät, 8-9 vkoa.

Vierailija
33/35 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyviä tuloksia tullut :) Meikäläinen jättää tältä viikolta tuloksen ilmoittamatta. No siitähän arvaa sen että plussaa tuli. Ei paljoa mutta sekin vähä ottaa päähän. Olen siis tosissaan tsempannut tämän ruokavalion kanssa. Yhtään en ole hyvää syönyt. En tiedä olisko nyt tullut sitten jotain raskauteen liittyvää turvotusta. Ainakin pikkasen siltä tuntuu jalkapohjissa.

Päättäkää te muut mikä otetaan seuraavaksi tavoitteeksi. Mä yritän sinnitellä samoissa lukemissa, mutta katotaan kuin mun käy. Varsinkin jos turvotusta alkaa tulemaan niin lukemat voi nousta aikalailla. No mun tulos näkyy sitten siellä kesän kynnyksellä. Tosin se voi olla että synnytyksen jälkeen tulee tankattua kaikkea hyvää aikalailla. Niin mulle on käynyt aikaisemminkin ja nyt vielä jätski kausikin edessä. Toivonkin että nyt kun olen täällä sisunaisissa niin se auttais ja tällä kertaa paino ei paljoa nousis synnytyksen jälkeen.

Vierailija
34/35 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tana aamuna 69,4 kg eli 300 g vahemman kuin eilen. Toivotaan etta suunta jatkuu ensi maanantaihin. En tieda miksi yhtakkia on lahtenyt laskemaan, mulla on tosin ollut huono olo (kolottaa nivelia ja lihaksia, ja valilla pyorryttaa, jouduin tanaan lahtemaan kesken kotiin toistakin kun meinasin pyortya tiimikokouksessa) eli ei oo ruokakaan maistunut. Laakari veikkasi viirusta. Syonyt olen silti 3 ateriaa paivassa, aika tavalliseen tapaan, mutten valipaloja ja olen yrittanyt katsoa etta ateriat ovat vaharasvaisia ja muutenkin terveellisia.

Olisihan se ihanaa menna ensi kerralla laakarille ja olla varma siita etta paino on sen verran reilusti allen tuon BMI 25:n etta vaikka olisi mita turvotusta/mitka vaatteet paalla, niin vaaka ei heilahtaisi tuohon 25:een asti. Mulle oli aika jarkytys minka saarnan sain viimeksi nefrologiltani (munuaissairauksien erikoislaakari) kun han naki tuon painon, koska kukaan ei ole aikaisemmin huomautellut mun painosta. Mutta tilanne on tosiaan pallolaajennuksen ja stenttauksen jalkeen erilainen kuin sita ennen, ja mun taytyy pitaa ihan toiseen tapaan huolta kropastani kuin sellaisen jolla ei tata vaivaa ole.

Tallaisia mietteita talla kertaa.

Vierailija
35/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen " entinen" Löllöpylly(t not 4-ever), mutta porukkamme keskustelut alkoivat valitettavasti hiipua olemattomiin... Niinpä kyselin, mahtaisko johonkin porukkaan vielä mahtua yksi painonsa kanssa kamppaileva mukaan... minlee (toivottavasti meni edes oikein!) huikkasi, että teidän porukkaan saattaisi mahtua, olisko niin?

Olen kolmen lapsen (6- ja 4-vuotiaat sekä 6kk) kotona äitiyslomaileva äiti. Pituutta 158cm ja painoa viimeisessä punnituksessa parin viikon takaa 57kg. Olen aloittanut keventämisen vuoden alusta, tavoitteena toukokuun lopussa painaa 52kg, joka on minulle hyvä paino. En kuitenkaan ole saanut itseäni oikein niskasta kiini, ja niinpä paino on heilunut alkuvuoden, eikä edes oikein pudonnut! PlääH!! Jospa nyt saisin uutta potkua!

Kertoilisko joku, millon teillä on punnituspäivä ja millaisin keinoin olette saaneet painoa alas? Olis kiva kuulla myös vähän teidän taustoja, eli kiva, jos joku jaksais kertoilla jotakin itsestään ja laihdutusprojektistaankin!

Nyt on kauhee kiire, palaan myöhemmin,

-hiiriemo-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän