Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pystynyt päättelemään, onko miehellä iso penis vai ei, haluatko

Vierailija
05.08.2014 |

kysyä jotain?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:37"]

[/quote] Eipä tuo taivaallinen orkku onnistuisi ilman tuota ihanaa miestä eikä sen penistä. Tiedän kyllä, että nainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

[/quote]

Minä tiedän seksiasioista vähän enemmän, kuin sinä typy. Olen kuitenkin neljänkympin paremmalla puolella.

Olen myös ollut todella kova panomies aikoinani ja tuskin sellaista panomiestä koskaan tällä planeetalla tulee asustelemaan. Joten kyselkää ihmeessä älykkäältä panomieheltä elämään liittyvistä kysymyksistä.

T: 11cm mies

[/quote] Mä olen 45v ja mies 46v, joten älä opeta äitiäs naimaan, poju!

[/quote]

Kyllä on vitun lapselliset jutut teillä. Ainakin vetäisin molempia pataan, jos tulisitte mun kuistille huutelemaan sitä kuka on kovin panomies näillä seuduin. Turpaan tulisi molemmille ja soittaisin poliisit hakemaan teidät putkaan.

[/quote] Äitis oli lapsellinen kun sua teki!

Vierailija
42/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat 3 tärkeintä tuntomerkkiä, jos haussa iso kikkeli?

Vierailija
44/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin. Olen kohta baariin menossa. Haluan isoa.

Vierailija
45/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tylsä ketju. Että miehen munan tarkoitus on ainoastaan naisen tyydytys. Eikö ole käynyt mitään muuta mielessä mm. rakkaus?

T: Mies

Vierailija
46/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa isokullinenkin mies rakastaa.

Vierailija
47/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:08"]Ompas tylsä ketju. Että miehen munan tarkoitus on ainoastaan naisen tyydytys. Eikö ole käynyt mitään muuta mielessä mm. rakkaus?

[/quote]
Kyllä mä ainakin rakastan mun miehen isoa penistä. Miestä toki myös.

Vierailija
48/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:08"]Ompas tylsä ketju. Että miehen munan tarkoitus on ainoastaan naisen tyydytys. Eikö ole käynyt mitään muuta mielessä mm. rakkaus?

[/quote]
Tämä on seksipalsta, ystäväiseni.

Vierailija
49/81 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan pullottavasta etumuksesta :)

Vierailija
50/81 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

Jotkut saa nuolemalla naiselle orgasmin ja toiset saa pillun kipeeksi nussimalla kuivaa reikää isolla halolla.

[/quote] Toiset osaa myös panna naiselle orgasmin vaikka sellaisella keskikokoisella.

[/quote]

Naiset saavat tieteellisesti orgasmin ihan itsekseen ei siinä miesten panemisella ole mitään tekemistä asian kanssa. Miehet ottavat turhaan kunnian naisen orgasmista. Jokaisen tulisi ottaa kunnia omasta orgasmistaan ja ottaa vastuu omasta orgasmistaan.

T: 11cm mies

[/quote]

NII, jos miehellä on niin paksu lompsa että pystyy käyttämään patjana nainen saa orkun siinä makoillessaan.

Vierailija
51/81 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on sellainen kaksimetrinen 150-kiloinen järkäle ja sen muna on about 3 cm pitkä. Tasan ei mene nallekarkit.

Vierailija
52/81 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:29"]

Yleensä rumpaleilla on average, mutta basisteilla lauantaimakkaraa.

[/quote]

Lauantaimakkara? Löysä, jauhoinen ja mitäänsanomaton?

Vierailija
53/81 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 175 cm pitkä ja rakenteeltaan keskivertoa sirompi. Olin aikoinani melko yllättynyt löytäessäni hänen housuistaan hyvin paksun ja pitkän kyrvän.

Yksi ex-poikaystäväni on 186 cm, leveät hartiat ja muutenkin kookas. Hänen kyrpänsä oli korkeintaan keskipituinen.

Toinen ex-poikaystävä on 198 cm, kapeat hartiat. Housuissa aivan käsittämättömän iso kyrpä. Liian pitkä itse asiassa, se aiheutti aivan liian usein kipua.

En oikein jaksa uskoa, että miehen muusta koosta pystyy luotettavasti arvailuja tekemään. Tilastollisesti kukaties, mutta yksilövaihtelut ovat niin isoja, että arvaukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
54/81 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ikinä puhuta naisten vaginan koosta? Onko liian arka aihe monelle naiselle?

Vierailija
55/81 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:09"]

Miten?

Ensinnäkin on urbaanilegendaa, että nenän koko kertoisi mitään. Tsekkaa sormien pituus ja paksuus - se on suoraan verrannollinen peniksen pituuteen ja paksuuteen. Tosin tässäkin luontoäiti on ollut pirullinen ja tehnyt muutamia harvoja poikkeuksia. Mutta yleissääntönä kuitenkin näin.

Ja! Miehen pituus ei kerro peniksen pituudesta mitään. Katso mieluummin luonnetta. Jos on rento, avoin, luonteva ja seurallinen ihminen, silloin mies on todennäköisesti kooltaan suuri. Jos tulee huonoja fiboja, mies esittää jotain muuta kuin on, yrittää liikaa, silloin kannattaa jättää juttu sikseen. ap

Ei sormetkaan kerro mitään. Tiedän vain kolme miestä jotka ovat sieltä selvästi keskimääräistä kookkampia ja kaikilla on aivan tavalliset sormet, kädet, nenä ja heidän pituutensa vaihtelee jossain lyhyehkön ja hieman keskimääräistä pidemmän välillä.

Vierailija
56/81 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisen pillun muodon ja värin pystyy päättelemään katsomalla hänen huuliaan ja silmiään (varsinkin millaiset silmänalukset on).

T: mies

Juu, näin se menee:

*pillun väri muuttuu huulipunan/huulikiillon mukaan. Pillu on vaaleanpunainen, jos huulet ovat. Pillu on violetti, jos huulet ovat.

*pillu myös rohtuu, kun huulet rohtuvat

*kuivat huulet = kuiva pillu

*pienihuulisella on litteä pillu, mutta pillukin turpoaa, jos ottaa huulitäytteitä

*tummat silmänaluset ovat merkki tummasta pillusta. Mutta, jos nainen laittaa peiteväriä silmien alle, niin pillukin vaalenee

*rypyt silmien alla korreloivat ryppyisten häppärien kanssa

*herpestä huulissa, niin myös herpestä alakerrassa

Vierailija
57/81 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte. Kyllä sillä kengän numerolla jokin yhteys voi olla. En ole tavannut yhtään miestä, jolla on 46 tai isompi jalka, jolla EI olisi ollut myös ruhtilaallisen kokoinen vehje. En tietenkään sano, että kaikki pienjalkaiset miehet ovat pienimunaisia. On kokemusta neiti-jalkaisesta lyhestä kaverista, jolla oli hieno varustus ja hyvät taidot. Mutaa silti.

Vierailija
58/81 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte. Kyllä sillä kengän numerolla jokin yhteys voi olla. En ole tavannut yhtään miestä, jolla on 46 tai isompi jalka, jolla EI olisi ollut myös ruhtilaallisen kokoinen vehje.

Minä olen. Ei suuri jalkakaan kerro mitään.

Vierailija
59/81 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen pituus hartioitten koko tai käsien koko tai jalan koko ei korreloi peniksen koon kanssa ... nenällä on jotain merkitystä mutta ei sekää aina mene kuin luulis ... tosin mitä isommat sieraimet (kokemusta on ) sitä pidempi mutta ei välttämättä paksumpi ... vaikeaa on vaikeaa on tietää enneku kokeilee.... 

Vierailija
60/81 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peniksen pituuden näkee kun katsoo siitintä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme