Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pystynyt päättelemään, onko miehellä iso penis vai ei, haluatko

Vierailija
05.08.2014 |

kysyä jotain?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saa nuolemalla naiselle orgasmin ja toiset saa pillun kipeeksi nussimalla kuivaa reikää isolla halolla.

Vierailija
22/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:20"]

Päättelisitkö mun ukkoni vehkeen pieneksi vai keskikokoiseksi? Se on löysänä erittäin pieni, kovana keskikokoinen.

[/quote]

et osaa vastata tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehen tärkein ominaisuus on että tuo rahaa kotiin. Ei niillä isokullisilla haihattelijoilla tee yhtään mitään.

Vierailija
24/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:56"]

Kyllä se miehen tärkein ominaisuus on että tuo rahaa kotiin. Ei niillä isokullisilla haihattelijoilla tee yhtään mitään.

[/quote]

Ei. Se on hyvän naisen ominaisuus jos tuo rahaa kotiin. Ja muistaa aina laittaa pari kaljaa pakkaseen.

T: 11cm mies

Vierailija
25/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

Jotkut saa nuolemalla naiselle orgasmin ja toiset saa pillun kipeeksi nussimalla kuivaa reikää isolla halolla.

[/quote] Toiset osaa myös panna naiselle orgasmin vaikka sellaisella keskikokoisella.

Vierailija
26/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

[/quote] Toiset osaa myös panna naiselle orgasmin vaikka sellaisella keskikokoisella.

[/quote]

Naiset saavat tieteellisesti orgasmin ihan itsekseen ei siinä miesten panemisella ole mitään tekemistä asian kanssa. Miehet ottavat turhaan kunnian naisen orgasmista. Jokaisen tulisi ottaa kunnia omasta orgasmistaan ja ottaa vastuu omasta orgasmistaan.

Vierailija
27/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:20"]

Päättelisitkö mun ukkoni vehkeen pieneksi vai keskikokoiseksi? Se on löysänä erittäin pieni, kovana keskikokoinen.

[/quote]

et osaa vastata tähän?

[/quote] Olis kans kiva tietää mitä ap sanoisi mun miehen vehkeestä. Se kun vaihtelee pienestä suureen ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
28/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun miehen sormista ei voi kyllä päätellä mitään. sillä on lyhyet paksut nakit, mutta vehje on kyllä ennemminkin iso kuin keski kokoinen.

Vierailija
29/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:37"]

[/quote] Eipä tuo taivaallinen orkku onnistuisi ilman tuota ihanaa miestä eikä sen penistä. Tiedän kyllä, että nainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

[/quote]

Minä tiedän seksiasioista vähän enemmän, kuin sinä typy. Olen kuitenkin neljänkympin paremmalla puolella.

Olen myös ollut todella kova panomies aikoinani ja tuskin sellaista panomiestä koskaan tällä planeetalla tulee asustelemaan. Joten kyselkää ihmeessä älykkäältä panomieheltä elämään liittyvistä kysymyksistä.

Vierailija
30/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisen pillun muodon ja värin pystyy päättelemään katsomalla hänen huuliaan ja silmiään (varsinkin millaiset silmänalukset on).

T: mies

Vierailija
31/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:43"]

muun miehen sormista ei voi kyllä päätellä mitään. sillä on lyhyet paksut nakit, mutta vehje on kyllä ennemminkin iso kuin keski kokoinen.

[/quote]

Mutta minullapa on isompi penis, kuin sinun miehelläsi ja osaan tyydyttää penikselläni kaikki naiset täydellisesti.

Mahtaa sinua harmittaa ja etenkin miestäsi harmittaa, kun olen niin ylivertainen.

Pieni lohdutuksen sananen. En silti alennut panemaan ketä tahansa.

Vierailija
32/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"]

[/quote] Eipä tuo taivaallinen orkku onnistuisi ilman tuota ihanaa miestä eikä sen penistä. Tiedän kyllä, että nainen on vastuussa omasta orgasmistaan.

[/quote]

Minä tiedän seksiasioista vähän enemmän, kuin sinä typy. Olen kuitenkin neljänkympin paremmalla puolella.

Olen myös ollut todella kova panomies aikoinani ja tuskin sellaista panomiestä koskaan tällä planeetalla tulee asustelemaan. Joten kyselkää ihmeessä älykkäältä panomieheltä elämään liittyvistä kysymyksistä.

[/quote] Mä olen 45v ja mies 46v, joten älä opeta äitiäs naimaan, poju!

Vierailija
33/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet pro ;)

Vierailija
34/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta kaikki. Mistään ei pysty päättelemään vehkeen kokoa. Mikään yllämainituista ei pidä paikkaansa. Pelkkää arvailua.

Vierailija
35/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:09"]

Miten?

[/quote]

Ensinnäkin on urbaanilegendaa, että nenän koko kertoisi mitään. Tsekkaa sormien pituus ja paksuus - se on suoraan verrannollinen peniksen pituuteen ja paksuuteen. Tosin tässäkin luontoäiti on ollut pirullinen ja tehnyt muutamia harvoja poikkeuksia. Mutta yleissääntönä kuitenkin näin.

Ja! Miehen pituus ei kerro peniksen pituudesta mitään. Katso mieluummin luonnetta. Jos on rento, avoin, luonteva ja seurallinen ihminen, silloin mies on todennäköisesti kooltaan suuri. Jos tulee huonoja fiboja, mies esittää jotain muuta kuin on, yrittää liikaa, silloin kannattaa jättää juttu sikseen. ap

[/quote]

Kädet ja sormet eivät kerro mitään...

Vierailija
36/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojormaiset miehet ovat aina kivoja ja hyvännäköisiä

Vierailija
37/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:55"]

Mutta naisen pillun muodon ja värin pystyy päättelemään katsomalla hänen huuliaan ja silmiään (varsinkin millaiset silmänalukset on).

T: mies

[/quote]

Tämä kiinnostaa, kerro lisää!

Vierailija
38/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"]

[/quote]

[/quote] Mä olen 45v ja mies 46v, joten älä opeta äitiäs naimaan, poju!

[/quote]

Kyllä on vitun lapselliset jutut teillä. Ainakin vetäisin molempia pataan, jos tulisitte mun kuistille huutelemaan sitä kuka on kovin panomies näillä seuduin. Turpaan tulisi molemmille ja soittaisin poliisit hakemaan teidät putkaan.

Vierailija
39/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä melko pienet kädet mieheks, muuten normaalikokoinen, penis normaali/suurikokoinen.

Vierailija
40/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme (3!) viimeisintä exääni ovat olleet pienikätisiä ja -jalkaisia, kengänkoko 41. Kaikilla keskimääräistä suurempi. Yksi heistä vielä hyvinkin hiljainen, hyvin kaukana mistään itsevarmasta seuramiehestä.

Olen ihan tyytyväinen numero 3:n ja hänen peniksensä kanssa, mutta oikeasti hyväksitodettuja juttuja olisi kyllä kiva kuulla! Vastaavasti, omien ja ystävieni kokemusten perusteella niillä, joilla on ollut pieni, on ollut usein hyvin treenattu, lihaksikas kroppa, mutta vartalotyyppi ilman niitä lihaksia melko lyhyt ja siro. Myös muuten ovat olleet keskimääräistä kiinnostuneempia ulkonäöstään ja ns. sliipatumpia. Ison omistavat puolestaan tavallisemmin pukeutuvia, ei nyt kaikki niin viimeisen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme