Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pystynyt päättelemään, onko miehellä iso penis vai ei, haluatko

Vierailija
05.08.2014 |

kysyä jotain?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:40"]

[/quote] Äitis oli lapsellinen kun sua teki!

[/quote]

Meidän jokaisen äiti on ollut lapsi joskus. Nelikymppisillä on tapana kuvitella olevansa kypsiä vaikka ovat vain hormonitoimintonsa orjia. Nelikymppiset ovat eläkeläisyyden portailla ryppyjensä kanssa ja tiedostavat itsekin oman kuoleman vuotensa olevan lähitulevaisuudessa. Nimimerkillä yli puolet kärsitty.

Vierailija
2/81 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:04"]

Paskapuhetta kaikki. Mistään ei pysty päättelemään vehkeen kokoa. Mikään yllämainituista ei pidä paikkaansa. Pelkkää arvailua.

[/quote]

Kyllä pystyy. Peukalon hangasta ja etusormen pituudesta voi päätellä kuinka pitkä penis on. Jokainenhan sen tietää!

Minulla itselläni on 10,5cm peukalon hangasta peukalon kynnen päähän. Minulla on oikein pitkä kynsi.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:40"]

[/quote] Äitis oli lapsellinen kun sua teki!

[/quote]

Meidän jokaisen äiti on ollut lapsi joskus. Nelikymppisillä on tapana kuvitella olevansa kypsiä vaikka ovat vain hormonitoimintonsa orjia. Nelikymppiset ovat eläkeläisyyden portailla ryppyjensä kanssa ja tiedostavat itsekin oman kuoleman vuotensa olevan lähitulevaisuudessa. Nimimerkillä yli puolet kärsitty.

[/quote] Sinne eläkkeelle on kuitenkin vielä 20v. Tulis nyt edes vaihdevuodet jo.

Vierailija
4/81 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suuseksiin liittyvä kommentti oli kiinnostava - ja kun tarkemmin ajattelee, myös pitää paikkansa! :D Tapasin kerran mikropeniksen omaavan miehen, joka etukäteen hehkutti olevansa hyvä antamaan suuseksiä. Voi ap, olisitpa kertonut tämän asian ennen pettymystä. 

Vierailija
5/81 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää! Tahdon isoa....

Vierailija
6/81 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
7/81 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:29"]

Yleensä rumpaleilla on average, mutta basisteilla lauantaimakkaraa.

[/quote]

Mä olen kitaristi ja mulla on pikku prinssinnakki. Meidän rumpalilla on kyllä iso, basistin varusteluun en ole tutustunut kun se on hetero.

Vierailija
8/81 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työkaverilla on tuollainen Hamm tai sitten pitää aina HK:n sinistä housuissa. On kiltti ja mukava mies muuten, tuollainen löysissäkin housuissa näkyvä bulge on aika irstaan näköinen hänellä :)

Vierailija
10/81 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:55"]Mutta naisen pillun muodon ja värin pystyy päättelemään katsomalla hänen huuliaan ja silmiään (varsinkin millaiset silmänalukset on).

T: mies
[/quote]
Mihin ne silmät on matkalla?

Vierailija
11/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävelee hankalasti etukenossa, housut istuvat huonosti ja polvet ovat enemmän koulussa kuin normaalisti.

Vierailija
12/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*koukussa*

Vierailija
13/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mulla aina osunu veikkaus oikeaan, ja sen oppii tuntemaan käytöksestä. Ei siinä sormien pituudella tai etukenolla ole mitään tekemistä ;-)

Vierailija
14/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelisitkö mun ukkoni vehkeen pieneksi vai keskikokoiseksi? Se on löysänä erittäin pieni, kovana keskikokoinen.

Vierailija
15/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro!!!!!

Vierailija
16/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu jalat tavallista leveämmällä, puhuu paljon säästä koska housuissa usein tukalaa ja puhuu myös paljon eri kangaslaaduista koska housuissa usein tukalaa.

Vierailija
18/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:09"]

Miten?

[/quote]

Ensinnäkin on urbaanilegendaa, että nenän koko kertoisi mitään. Tsekkaa sormien pituus ja paksuus - se on suoraan verrannollinen peniksen pituuteen ja paksuuteen. Tosin tässäkin luontoäiti on ollut pirullinen ja tehnyt muutamia harvoja poikkeuksia. Mutta yleissääntönä kuitenkin näin.

Ja! Miehen pituus ei kerro peniksen pituudesta mitään. Katso mieluummin luonnetta. Jos on rento, avoin, luonteva ja seurallinen ihminen, silloin mies on todennäköisesti kooltaan suuri. Jos tulee huonoja fiboja, mies esittää jotain muuta kuin on, yrittää liikaa, silloin kannattaa jättää juttu sikseen. ap

Vierailija
19/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä... jos mies mainostaa etukäteen, että on hyvä suuseksissä, skippaa ihan samantien! Monet on hyviä suuseksissä, mutta sitä ei tarvitse mainita, jos on muita meriittejä. ap

Vierailija
20/81 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumpaleilla on average, mutta basisteilla lauantaimakkaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän