Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole ystäviä. *huokaus*

Vierailija
09.03.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotan sulle Hanna huomenna ku herään...Nyt on nimittäin painuttava pehkuihin! Hyvät yöt!

Vierailija
22/30 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä helsingissä

-2

Ethän sinä edes halunnut tutustua näihin uusiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sh:n hommia siellä? Ihan mielenkiinnosta tässä..

- 12

Vierailija:

t. toinen sh, 2-veen äiti.

Vierailija
24/30 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan halusin kyllä. 2=12 tai ainakin 12 tai voi hitto, hanna siis..

Vierailija
25/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kivaa, ettei ole ystäviä - tämä ketju taitaa olla niitä ainoita positiivisia taas tälle iltaa, kiva!

Vierailija
26/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalliselle ystävälle - Helsingissä. Paras ystävä muutti takaisin maalle, ja muutenkin toisella puolen Suomea ikäni asuneena ne tiiviimmät ystävyyssuhteet jäivät sinne. Toisinaan olisi kiva, kun joku piipahtaisi kahville ihan noin vain...

Vierailija
27/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain yleistä; ikä, harrastukset, luonteenpiirteet..

- 12 - edelleen hereillä, hah :)

Vierailija:

paikalliselle ystävälle - Helsingissä. Paras ystävä muutti takaisin maalle, ja muutenkin toisella puolen Suomea ikäni asuneena ne tiiviimmät ystävyyssuhteet jäivät sinne. Toisinaan olisi kiva, kun joku piipahtaisi kahville ihan noin vain...

Vierailija
28/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

info n chatissa voi jatkaa reaaliaikaista keskustelua ja löytää uusia ystäviä. Aluksi jutellen ja siitä jutun luistaessa eteenpäin ;)

Vierailija
29/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvä, opiskeleva vajaa 3-vuotiaan ylivillin poikalapsen äiti, joka kaipaa lapsellista elämänmenoa - ja elämänmenoa ylipäätään - ymmärtävää seuraa, esimerkiksi kahvikupin tai muun yhtä virikkeellisen toiminnan äärelle ;)

Olen räväkkä, mutta rento. Keskustelen sujuvasti ja mielelläni mistä tahansa, kuten kutomisesta ja USA:n ulkopolitiikasta. Harrastan erinäisiä lapsen kanssa tehtäviä aktiviteetteja sekä muun muassa Nuorkauppakamaritoimintaa. Lueskelen ja kirjoittelen, jos on aikaa, sekä laulelen poppia laulutunneilla. Pitikö niitä strategisia mittojakin ilmoittaa? :D

Vierailija
30/30 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on aika yksinäinen olo toisinaan. Ois kiva kertoa kuulumisia ja purkaa sydäntä ja välillä irrotella yhdessä.

Onneks on iso sisarusparvi, joiden kanssa on tosi kivaa silloin harvoin kuin näemme.

toisaalta taas olen laiska tutustumaan syvemmin uusiin ihmisiin. Töissä saa olla ihmisten kanssa tosi paljon, joten kaipaan omaa rauhaa. (eräänlainen ihmissuhde ammatti)

Juuri ajattelin, että olen varmaan ainoa yksinäinen ihminen ja vielä sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme