Miksi samat tyypit vaatii Grönlannille itsenäisyyttä, mutta vastustavat Itä-Ukrainan itsenäisyyttä?
Johtuuko siitä että toiseen liittyy USA jolle heidän mielestään kaikki on sallittua ja toiseen Venäjä, jolle heidän mielestä ei ole mikään sallittua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Igor tekee tänään ylitöitä
Mikset voi vastata kysymykseen?
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor tekee tänään ylitöitä
Mikset voi vastata kysymykseen?
Koska et halua kuulla vastausta. Itä-Ukraina ei ole oma valtionsa eikä sen asukkaat oma kansansa eikä siellä ole koskaan ollut mitään merkittävää itsenäistymisliikettä. Venäjänmielisyyttä oli jonkin verran ja se katosi saman tien, kun Venäjä päätti pommittaa asukkaat koteineen paskaksi ja päätti itsenäisyyden sijaan antaa heille orjuuden osana Venäjää.
Grönlannissakaan ei ole mitään kovin suurta pyrkimystä itsenäistymiseen, mutta siellä sille olisi edes jotain perusteita, eskimot kun ovat oma kansansa.
Sitä pitää mennä kysymään Grönlannista.
Suomessa kannatetaan Grönlannin kuulumista Tanskalle ja Itä-Ukrainan kuulumista Ukrainalle Krim mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Itä-Ukraina on osa Ukrainaa kuten vaikka Pohjois-Karjala on osa Suomea.
Kosovolaiset ovat oma kansansa ja he halusivat itsenäisyyden, itäukrainalaiset eivät.
Kuka tällaisia asioita haluaa/vastustaa?
Ap on typerys, joka kyselee samaa asiaa yhä uudelleen, koska toivoo jonkun meistä alkavan lopulta leikkiä hänen säännöillään ja valehdella kanssaan.
Eihän itä-Ukraina ole Venäjän alla itsenäinen vaan orjavaltion osa jossa pakkokumarretaan Putin nimistä epäjumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Itä-Ukraina on osa Ukrainaa kuten vaikka Pohjois-Karjala on osa Suomea.
Kosovolaiset ovat oma kansansa ja he halusivat itsenäisyyden, itäukrainalaiset eivät.
Itäukrainalaiset haluavat itsenäisyyden ja myös Krimillä oli siitä ihan äänestys, jossa itsenäisyys sai murskavoiton. Mikset vaan voi myöntää ettei nämä käy, koska Venäjä? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaksoisstandardien ytimessä. Naton nimeen vannovat suomalaiset oli valmiit myymään Nato-kaveri Tanskan heti, kun DCA USA alkoi havitella siltä alueita.
Miten Grönlanti muka itsenäistyy osana USA:ta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällaisia asioita haluaa/vastustaa?
Ap on Puten munanimijä, jota vituttaa kun emme suostu mielikseen uskomaan Kremlin satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kaksoisstandardien ytimessä. Naton nimeen vannovat suomalaiset oli valmiit myymään Nato-kaveri Tanskan heti, kun DCA USA alkoi havitella siltä alueita.
Miten Grönlanti muka itsenäistyy osana USA:ta?
Ei enää silloin olisi itsenäinen tietenkään, mutta näiden Tanskan syöjien ideanahan oli että Grönlanti pitää saada itsenäiseksi että USA voi liittää sen itseensä "ilman" varastamista Tanskalta. Sehän oli kupletin juoni tällä meidän uussuomettuneella DCA-porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Itä-Ukraina on osa Ukrainaa kuten vaikka Pohjois-Karjala on osa Suomea.
Kosovolaiset ovat oma kansansa ja he halusivat itsenäisyyden, itäukrainalaiset eivät.
Itäukrainalaiset haluavat itsenäisyyden ja myös Krimillä oli siitä ihan äänestys, jossa itsenäisyys sai murskavoiton. Mikset vaan voi myöntää ettei nämä käy, koska Venäjä? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Miksi sinä et suostu uskomaan ettemme usko sanaakaan noista höpinöistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Itä-Ukraina on osa Ukrainaa kuten vaikka Pohjois-Karjala on osa Suomea.
Kosovolaiset ovat oma kansansa ja he halusivat itsenäisyyden, itäukrainalaiset eivät.
Itäukrainalaiset haluavat itsenäisyyden ja myös Krimillä oli siitä ihan äänestys, jossa itsenäisyys sai murskavoiton. Mikset vaan voi myöntää ettei nämä käy, koska Venäjä? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Alueet on Venäjän miehittämiä. Venäjän alaisuudessa ei voi olla mitään itsenäisyyttä vaikka joku olisi Venäjän järjestämissä vaaleissa äänestänyt pakotettuna itsenäisyyden puolesta. Mistään itsenäisyydestä ei ole äänestetty ja Venäjään liittymisestä on järjestetty valeäänestys.
Luuletko sinä Venäjällä minkään olevan niin kuin valtion johdossa ja propagandassa sanotaan?
Mietipä Igor sitä.. Mieti oikein kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Ei ole. Ei ole Itä-Ukrainaksi kartalla kutsuttua aluetta. Voit käyttää Ukrainan alueelliseen jakoon kuuluvia virallisia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään Itä-Ukrainaa, kyllä se on kaikki ihan Ukrainaa vaan.
Kyllä on olemassa, ihan samalla tavalla kuin oli olemassa Etelä-Serbiakin.
Ei ole. Ei ole Itä-Ukrainaksi kartalla kutsuttua aluetta. Voit käyttää Ukrainan alueelliseen jakoon kuuluvia virallisia nimiä.
On kyllä. Luhansk ja Donetsk = Itä-Ukraina. Samalla tavalla Kosovo oli Etelä-Serbia.
Ollaan kaksoisstandardien ytimessä. Naton nimeen vannovat suomalaiset oli valmiit myymään Nato-kaveri Tanskan heti, kun DCA USA alkoi havitella siltä alueita.