Mika bandi toi jonka jasenta epaillaan pedofiliasta?
Kommentit (86)
kun Facebookissa kiittelee sunnuntai-iltana isänsä muistokonserttiin saapuneita?
Kamalaa!!!! Miten tälläistä voi tapahtua SUOMESSA?.
Kannattaa herätä niistä lintukoto-haaveistaan, ja muistella viime aikaisia uutisia. Nimenomaan lapsiin ja perheisiin ja niiden hyvinvointiin liittyen.
"Maan tunnetuimpiin kuuluvan yhtyeen taustalla soittanutta muusikkoa"
Huom, TAUSTALLA SOITTANUTTA. Annetaan siis ymmärtää, ettei mies oikeastaan kuulu edes tähän suosikkibändiin. Ja tämähän sitten täsmää Ramiin, kun Taikapeili on se suosikkibändi.
Rami Aalto soittaa myös HPM:ssä joka on keikkaillut Taikapeilin taustalla tän syksyn ja niillä oli kaksi keikkaa viime viikonloppuna.
Joku oli postittanut tuon kuvan, joka tänne postitettiin klo 15.26 Muropakettiin klo. 15.15 ja kertoi löytäneensä sen Irc-galleriasta, eli ilmeisesti Irc-galleriassa keksittiin ensimmäisenä.
Suomi24:lla, Kauppalehdessä ja Muropaketissa kaikissa tiedettiin klo 15.15 jälkeen mikä bändi ja kuka solisti on kyseessä.
Olen itsekin huomannut, että minähän olen hyvä tässä hommassa. Otin selville kun itseä kiinnosti, että kuka oli se mies-kirkkoherra (joka muuttuu naiseksi). Mies vaan naureskeli, että just just, sulla on kai tekemisenpuutetta. Kun iltapäivällä soitin sille töihin, niin se ekana kysyi, et kai tiedä jo sitä pedofiiliäkin. Tiesinhän minä, sitä juuri soitinkin. Google rulez!