Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko täällä ketään jolla saunalahden puhepaketti? voitko käydä katsomassa oma. saunalahdesta

Vierailija
08.03.2008 |

miten puhepaketin käytetty aika sinulla on? ennen minulla on ollut siellä minuutit jotka olen käyttänyt puheluihin. nyt siellä lukee joku 8340kpl. ei siis minuutteja vaan kappaleita!?! mitähän se tarkoittaa? puheluerittelyn mukaan olen puhunut 2h 30min. eli siis150min... mutta mitä hitsiä toi 8000kpl tarkoittaa? tekstiviestit oli ihan normaalisti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä.



sain sellaisen tarjouksen että 30% lisää puheaikaa, voisiko tämä johtua siitä? lähetin siis viestin ja sittensain sen lisäpuheajan määräaikaisena vuodeksi... eikö kellään muulla ole samaa ongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla