Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä merkkisiä farkkuja pidät? Tai mistä ostat farkkusi?
Kommentit (10)
Keskiseltä sai hyvällä alella... ovh 119e ja maksoin 29,50e
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
H&M, Acne, Filippa K, Lee, Diesel
hinnatkin 30¿ - 180¿
Voi miten ihanaa, jos on! Pitää ensiviikolla rientää ostamaan jos vain löydän kivoja!
Muita ei taida kaapissa ollakaan. Rodeo drive ehdoton suosikkimalli!
Ei harmita kauheasti, jos muutaman euron farkut lyhennettynä muuttuvatkin huonon mallisiksi ;-) Toista olisi, jos menisin sadan euron farkut pätkäiseen....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja muutenkin tykkään ko. farkuista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt olen viime aikoina katsellut Citymarketin farkkuja, näyttivät sopivan myös minulle, viisikymppiselle ja hieman pyylevälle.
Alue: Aihe vapaa
Parhaimmat päällä