Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa rätkättää "naisellista" tekonaurua. En saa aikaan edes rätkätyksenpoikasta

Vierailija
22.07.2022 |

Kurkussani eikä aivoissani vaan ei muodostu sellaista

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat on monet.

Vierailija
2/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kannattaisi lopettaa kaikenlaisen naisellisen/miehekkään- tyylin pakonomainen hakeminen ja keskittyä elämään elämää. Vanhana on ikävä muistella kuinka ei nauranut sydämensä pohjasta koska halusi olla naisellinen Mitä se nyt ikinä tarkoittakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi osata?

Vierailija
4/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran harvoin. En osaa kihertää sellaista ihme hihitystä mitä nuorehkot naiset harrastaa ja joka kuulostaa vähä-älyiseltä. Silloin on usein miehiä paikalla tms.

Vierailija
5/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti tällaista "sosiaalista rätkätystä"

Vierailija
6/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti tällaista "sosiaalista rätkätystä"

Vierailija
7/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi osata?

Miesten mielestä naurava nainen on viehättävä ja kiinnostava.

Vierailija
8/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi osata?

Aa, olet siis valinnut elämän, jossa on keskeistä miellyttää miehuä! No sitten! Sinuna varmasti etsisin jonkun näyttelijännopettamaan.

Vierailija
9/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kannattaisi lopettaa kaikenlaisen naisellisen/miehekkään- tyylin pakonomainen hakeminen ja keskittyä elämään elämää. Vanhana on ikävä muistella kuinka ei nauranut sydämensä pohjasta koska halusi olla naisellinen Mitä se nyt ikinä tarkoittakaan.

Taidat olla just sellanen pohjoiskarjalainen "sydämensäpohjastarätkättäjä", jolla käynnistyy levy vaikka pöydänjalasta.

Vierailija
10/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi osata?

Jos aloittaisit siitä, että et mulkoile ja pyörittele silmiäsi, kun ympäristössäsi nauretaan tällaista vähä-älyistä rätkätystä.

Vierailija
11/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuolinen työkaveri harrastaa tuota. Muuten ihan normaali ihminen, mutta kun seuraan tulee miehiä, alkaa mielipuolinen rätkätys. Kuin sekopää räkättirastas.

Vierailija
12/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opetellut sellaisen sosiaalisten tilanteiden naurun. Lapsena ja nuorena olin ujo, hiljainen ja vetäytyvä, ja vain hymistelin kun muut nauroivat. Nuorena aikuisena sain sitten haukkuja, että minusta ei pidetä, kun olen jotenkin epäluonnollinen, en anna itsestäni mitään eivätkä muut tiedä mitä ajattelen. Ihmiset ovat paljon tyytyväisempiä nyt, kun nauran omasta mielestäni luonnotonta, opeteltua naurua ja "laitan juttukasetin pyörimään" enkä ole itsekään tippaakaan kiinnostunut, mistä puhun. Mutta se on turkasen kuluttavaa.

Ole vain rohkeasti oma itsesi. Älä ala näyttelemään.

Vierailija
13/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa kamalalta sellainen jatkuva typerä kikattelu ja sitten myös sellainen kovaääninen rätkätys. En ymmärrä miksi naisten pitäisi nauraa sen enempää kuin miestenkään. Ja miksi minun pitäisi olla viehättävä jonkun miehen silmissä ylipäätään? 

Vierailija
14/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi pitäisi?

Vierailija
15/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Siis oletko katkera siitä? Onko tarkoitus kiillottaa omaa egoasi, kuulostaa sen verran katkeran vihamieliseltä suhtautuminen naisiin, jotka kyseistä toimintaa harrastavat? Et ole ainoa lumihiutale joka ei kyseistä taitoa osaa, mutta keskity oman ärsytyksesi hoitamiseen tai harjoittele taito itsellesi.

Älä huoli ihmisiä on moneen junaan, toiset jäävät asemalle.

Vierailija
16/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en osaa nauraa isossa seurassa, ja saan aina ihmetteleviä katseita kun vain hymyilen. En tiedä miten opetella. Löytyykö jostain opetusvideoita tms?

Vierailija
17/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opetellut sellaisen sosiaalisten tilanteiden naurun. Lapsena ja nuorena olin ujo, hiljainen ja vetäytyvä, ja vain hymistelin kun muut nauroivat. Nuorena aikuisena sain sitten haukkuja, että minusta ei pidetä, kun olen jotenkin epäluonnollinen, en anna itsestäni mitään eivätkä muut tiedä mitä ajattelen. Ihmiset ovat paljon tyytyväisempiä nyt, kun nauran omasta mielestäni luonnotonta, opeteltua naurua ja "laitan juttukasetin pyörimään" enkä ole itsekään tippaakaan kiinnostunut, mistä puhun. Mutta se on turkasen kuluttavaa.

Ole vain rohkeasti oma itsesi. Älä ala näyttelemään.

Aika moni taitaa tehdä samaa kun tuntuvat niin vastenmielisen epäaidoilta. Oikeesti lopettakaa se s#atanan opeteltu räkätys ja turha paskanjauhanta.

Vierailija
18/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi osata?

Aa, olet siis valinnut elämän, jossa on keskeistä miellyttää miehuä! No sitten! Sinuna varmasti etsisin jonkun näyttelijännopettamaan.

Niin tietty yleensä luonnossa urokset taistelee naaraista ja naaraat vain odottelevat kuka uroksista selviää voittajana.

Näinhän se sitten vissiin pitäs mennä myöskin ihmisten keskuudessa. Naisen ei tarvitsisi tehdä mitään asian eteen, ei kaunistautua, eikä yrittää näyttää viehättävältä, saati nauraa.

Vierailija
19/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen. Ehkä myös sosiaalisesti kömpelö ja tosikko.

Silloin voi hymyillä tai nauraa, kun tuntuu siltä. Ei sitä tarvitse teeskennellä tai yrittää. Vaikka haluatkin leimata ne, joilta nauru tulee luonnostaan, turhan rätkättäjiksi ja teeskentelijöiksi.

Vierailija
20/56 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa kamalalta sellainen jatkuva typerä kikattelu ja sitten myös sellainen kovaääninen rätkätys. En ymmärrä miksi naisten pitäisi nauraa sen enempää kuin miestenkään. Ja miksi minun pitäisi olla viehättävä jonkun miehen silmissä ylipäätään? 

Ajatteletko ihmisten nauravan siksi, että olisivat viehättäviä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi